Jij wet?quote:Op maandag 18 maart 2019 23:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik wet: het pleit mij niet vrij en het wordt er niet minder slecht van, maar het is wel een verzachtende omstandigheid.
Je ziet: ik ben er nog steeds een beetje van slag van.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij wet?
We zullen er rekening mee houden.
Ik niet, ik sla hem zo op zijn oog.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij wet?
We zullen er rekening mee houden.
O, ik dacht je bedoelde dat-ie mensen betaalde om belletje te trekken bij z'n vader of 'm in de weg te staan of zoquote:
sla jij vaak?quote:Op maandag 18 maart 2019 23:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik niet, ik sla hem zo op zijn oog.
Wie ga je daarvoor meebrengen, manke Nelis?quote:Op maandag 18 maart 2019 23:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik niet, ik sla hem zo op zijn oog.
quote:Op maandag 18 maart 2019 23:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O, ik dacht je bedoelde dat-ie mensen betaalde om belletje te trekken bij z'n vader of 'm in de weg te staan of zo
In ieder geval gooi je hoge ogen voor de Seth Gaaikema-award volgend jaar.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je ziet: ik ben er nog steeds een beetje van slag van.
Dat heb ik nog nooit gedaan.quote:
quote:Op maandag 18 maart 2019 23:26 schreef Recce het volgende:
[..]
In ieder geval gooi je hoge ogen voor de Seth Gaaikema-award volgend jaar.
Als het nog in de fles zit, zeker?quote:Op maandag 18 maart 2019 23:29 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ook niet, ik ga gewoon yoghurt gooien
quote:Op maandag 18 maart 2019 23:29 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ook niet, ik ga gewoon yoghurt gooien
neeheeee was 1xquote:Op maandag 18 maart 2019 23:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als het nog in de fles zit, zeker?
Met yoghurt gooien kan ik mij nog wel iets van herinneren.quote:
Ja, wat was het vetpercentage? Dat is wel van belang om te weten.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Griekse? Van die 10% vet versie?
nu alweer vergeten?quote:Op maandag 18 maart 2019 23:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met yoghurt gooien kan ik mij nog wel iets van herinneren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |