Nog niet, maar ik wil er één bij hebben. Parkieten zijn gezelschapsdieren. en wie weet ga ik ook nog kleintjes krijgen.quote:
oe....quote:Op maandag 18 maart 2019 22:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Die parkiet Pretzi noemen is ook wel wat.
Godver, wat slecht.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bij hem is het alleen geen methaan maar methalvehaan.
Lotje, da's een vrouwtje.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:01 schreef FANN het volgende:
[..]
oe....hoe heet die eerste dan? en zijn het allebei mannetjes?
vragen vragen...![]()
Heb je de hele tijd parkietenseks in de achtergrond.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik wil er één bij hebben. Parkieten zijn gezelschapsdieren. en wie weet ga ik ook nog kleintjes krijgen.
is wel leuk maar eh,,, dan heb je straks een volaire nodig toch>quote:Op maandag 18 maart 2019 23:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik wil er één bij hebben. Parkieten zijn gezelschapsdieren. en wie weet ga ik ook nog kleintjes krijgen.
Mijn parkiet is een eigenwijs kreng dus een vrouwtje. degene die ik ga halen is een mannetje.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:01 schreef FANN het volgende:
[..]
oe....hoe heet die eerste dan? en zijn het allebei mannetjes?
vragen vragen...![]()
Linke Leo! Bekt dat, of wat.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:04 schreef FANN het volgende:
[..]
ah.... Lotje en Leo....![]()
Ja dat klinkt wel
Dan moet hij hem Donald noemen.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
En het mannetje is een geile negerparkiet.
quote:Op maandag 18 maart 2019 23:05 schreef Ghostbuster het volgende:
Daniel Arends krijgt bloemen na afloop van zijn show, zegt hij heb ik zolang doorgespeeld het bloemenmeisje is 10 jaar te oud
Hij huurde figuranten in om zijn pa te pesten.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet trots op. Wellicht ben ik familie van Seth Gaaikema en is het genetisch.
Dat klinkt vrij plausibel.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet trots op. Wellicht ben ik familie van Seth Gaaikema en is het genetisch.
Ik wet: het pleit mij niet vrij en het wordt er niet minder slecht van, maar het is wel een verzachtende omstandigheid.quote:
Waarom?quote:Op maandag 18 maart 2019 23:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hij huurde figuranten in om zijn pa te pesten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |