HENKquote:Op maandag 18 maart 2019 22:29 schreef Superbadeendje het volgende:
Nu het toch over namen gaat. Welke naam moet ik mijn nieuwe parkietje geven? Mannetje.
Bruinquote:Op maandag 18 maart 2019 22:29 schreef Superbadeendje het volgende:
Nu het toch over namen gaat. Welke naam moet ik mijn nieuwe parkietje geven? Mannetje.
Rood, of Zwartje.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:29 schreef Superbadeendje het volgende:
Geen idee! Maar ik weet ook niet of dat kindje uit de Linda ook bruin was.quote:
Wat heb je op?quote:Op maandag 18 maart 2019 22:31 schreef Ghostbuster het volgende:
Ben sowieso te lam om te tikken lekker hoor smileys
Linda is niet bruin.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen idee! Maar ik weet ook niet of dat kindje uit de Linda ook bruin was.
Kanarie.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:29 schreef Superbadeendje het volgende:
Qua alcohol of sex?quote:Op maandag 18 maart 2019 22:34 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik sta al 10 jaar droog, ik ben solidair met de vrouwen in deze slowchat
Of Piet?quote:
Waar ben je lam van dan?quote:Op maandag 18 maart 2019 22:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou geen drank ik ben alcoholvrij
Ahum!quote:Op maandag 18 maart 2019 22:34 schreef Ghostbuster het volgende:
Van de terroristendag en ik was vroeg op voor mijn doenquote:
Las ik nou dat jouw dochter daar in de buurt was?quote:Op maandag 18 maart 2019 22:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Van de terroristendag en ik was vroeg op voor mijn doen
Dat vind ik ook wel een leuke.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
Badeend,ik vind Leo wel een mooie naam.
Ik voel een liedje opkomenquote:Op maandag 18 maart 2019 22:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
Badeend,ik vind Leo wel een mooie naam.
10 jaar pas? Broekie.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:34 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik zocht hem op en bedacht dat het jammer was dat jij het niet kon horenquote:
Wat enger is is dat ik hem zonder begeleiding kan zingen.quote:
Winkyquote:Op maandag 18 maart 2019 22:29 schreef Superbadeendje het volgende:
En aan Lomp En Onhandig.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:38 schreef TillyB het volgende:
Bij Leo moet ik aan Bizzey denken, dat is niks voor de Eend
Ja op school wel hoor, deden gelijk alles op slot, maar meer over het eventuele ophalen, maar viel mee de NS deed eens zijn werkquote:Op maandag 18 maart 2019 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Las ik nou dat jouw dochter daar in de buurt was?
Vroeg het mandje in dan maar
quote:
quote:Op maandag 18 maart 2019 22:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Noem 'm Parkie. Kan hij de kooi gaan checken.
Stinky Winky? Dat is toch gemeen.quote:
Wat een stress en onrust, nu fijn weer thuis gelukkigquote:Op maandag 18 maart 2019 22:42 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja op school wel hoor, deden gelijk alles op slot, maar meer over het eventuele ophalen, maar viel mee de NS deed eens zijn werk
Die is ook wel leuk.quote:
Je bent zelf gemeenquote:Op maandag 18 maart 2019 22:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Stinky Winky? Dat is toch gemeen.
Jaquote:Op maandag 18 maart 2019 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een stress en onrust, nu fijn weer thuis gelukkig
Oh dat is hier zeer bekendquote:
Als iemand hier lomp en onhandig doet noem ik hem altijd Leo.quote:
quote:Op maandag 18 maart 2019 22:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En toen waren je Lonka's zeker ook nog eens op?
ik was nogal druk vanavondquote:Op maandag 18 maart 2019 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zocht hem op en bedacht dat het jammer was dat jij het niet kon horen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan hebben we de tijd om iets te zoeken![]()
Een neef van mij heeft zijn naam laten veranderen door dat liedje.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh dat is hier zeer bekendniemand noemt zijn kind LEO meer
quote:Op maandag 18 maart 2019 22:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Als je van verwarring houdt zou ik die parkiet Mario noemen.
quote:Op maandag 18 maart 2019 22:45 schreef FANN het volgende:
[..]
ik was nogal druk vanavond![]()
Er is weer een probleem opgelosti.p.v. een bank.. 2x deze ligt perfect !!!
Je link doet het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan hebben we de tijd om iets te zoeken
TEAM BAKSTEEN
Mja ik weet niet of dat nou z'on verbetering isquote:Op maandag 18 maart 2019 22:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Een neef van mij heeft zijn naam laten veranderen door dat liedje.
Hij heet nu Linse.
Snap ik,je moet het op zijn Fries uitspreken.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Mja ik weet niet of dat nou z'on verbetering is
[..]
Zitten jullie nu op luchtbedden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan hebben we de tijd om iets te zoeken
[..]
Maar hoe moet je daarop zitten en eten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan hebben we de tijd om iets te zoeken![]()
Je bank ook echt al in stukken
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
[..]
Nog kleingeld gevonden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan hebben we de tijd om iets te zoeken“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Huuuuuuuhquote:Op maandag 18 maart 2019 22:50 schreef FANN het volgende:
[..]
bij mij wel maar hij moet effe laden![]()
[ afbeelding ]
volgens mij is de verkeerde trouwens die van ons heeft een
Automatische pomp
Mario is idd ook wel leuk. En het is wel een toffe poster en verwarring in de kooi gaat het ook wel brengen. Ik hoop maar dat lotje het accepteert dat ze er een vriendje bijkrijgt.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:45 schreef Scrutinizer het volgende:
ja voor effetjes... maar zit beter dan die bankquote:Op maandag 18 maart 2019 22:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zitten jullie nu op luchtbedden?
Lotje & Mario. Dat bekt lekker als stelletje.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mario is idd ook wel leuk. En het is wel een toffe poster en verwarring in de kooi gaat het ook wel brengen. Ik hoop maar dat lotje het accepteert dat ze er een vriendje bijkrijgt.
Is het wel een ruime kooi? Kun je niet eerst Mario naast haar in een eigen/tijdelijke kooi zetten? Dan kunnen ze even wennen.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mario is idd ook wel leuk. En het is wel een toffe poster en verwarring in de kooi gaat het ook wel brengen. Ik hoop maar dat lotje het accepteert dat ze er een vriendje bijkrijgt.
Straks krijg je Winston van de Postcodeloterij op bezoek en zit je live op tv op je luchtbed.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:52 schreef FANN het volgende:
[..]
ja voor effetjes... maar zit beter dan die bank![]()
kan os dat nou schelenals we maar lekker film, kunnen kieken.......
En Mo zit de hele dag sjit te roken.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, loopt ook op methaan, dat zit vast ook in de scheten van Winnie.
Ik heb wel een ruime kooi.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is het wel een ruime kooi? Kun je niet eerst Mario naast haar in een eigen/tijdelijke kooi zetten? Dan kunnen ze even wennen.
daar doen we toch niet aan meequote:Op maandag 18 maart 2019 22:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Straks krijg je Winston van de Postcodeloterij op bezoek en zit je live op tv op je luchtbed.
Ja, die probeert uit alle macht zich niet druk te maken.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En Mo zit de hele dag sjit te roken.
quote:Op maandag 18 maart 2019 22:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat moet je 'm gewoon niet vertellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |