Ja eigenlijk wel een goudmijn aan overdressede Anja kneuterigheidquote:Op maandag 18 maart 2019 22:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou het is wel een debiel wijf ook als je die Insta zo leest
En ze heten gewoon Pepijn, Sarah, Teun en Julesquote:
Wat bezield die Guus zeg, misschien is hij bang dat ze hem in mekaar mept als hij het uit maaktquote:Op maandag 18 maart 2019 22:18 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel een goudmijn aan overdressede Anja kneuterigheid
Stiefouderdag? Het is elke dag stiefouderdag!quote:Op maandag 18 maart 2019 22:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Stiefouderdag? Wat is is dat nou weer voor achterlijk gedoe?
Dat wil je niet weten.geloof me maar.quote:
Ik las ooit zo'n Linda-achtig magazine waar een gezin hun huis liet zien. Eén kinderkamer had een bruine muur en daarnaast een witte muur met grote bruine letters 'B R U I N' erop. OMDAT DAT KIND BRUIN HEETTE. BRUIN!!!!! L;KJAJF;LKDA;JLKF;ALJKSquote:Op maandag 18 maart 2019 22:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Pepster![]()
Hier in Amsterdam struikel je over de Bikkels en Splinters.
Ik zou er R2D2 van makenquote:Op maandag 18 maart 2019 22:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, het ding is wel zo'n beetje klaar. Het ziet er niet uit:
[ afbeelding ]
Ooooohquote:Op maandag 18 maart 2019 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ze heten gewoon Pepijn, Sarah, Teun en Jules![]()
Dit wist ik niet, maar heb ik zojuist opgezocht.
Ik geloof je direct.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat wil je niet weten.geloof me maar.
Dat is gewoon kindermishandeling!quote:Op maandag 18 maart 2019 22:21 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik las ooit zo'n Linda-achtig magazine waar een gezin hun huis liet zien. Eén kinderkamer had een bruine muur en daarnaast een witte muur met grote bruine letters 'B R U I N' erop. OMDAT DAT KIND BRUIN HEETTE. BRUIN!!!!! L;KJAJF;LKDA;JLKF;ALJKS
hi ha ho ben jij de GHOSTwriter van Gijpquote:Op maandag 18 maart 2019 22:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wat bezield die Guus zeg, misschien is hij bang dat ze hem in mekaar mept als hij het uit maakt
Om te janken dit!quote:Op maandag 18 maart 2019 22:21 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik las ooit zo'n Linda-achtig magazine waar een gezin hun huis liet zien. Eén kinderkamer had een bruine muur en daarnaast een witte muur met grote bruine letters 'B R U I N' erop. OMDAT DAT KIND BRUIN HEETTE. BRUIN!!!!! L;KJAJF;LKDA;JLKF;ALJKS
Abonnee gespotquote:Op maandag 18 maart 2019 22:21 schreef TillyB het volgende:
[..]
Bruin? Zo noem je je paard.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:21 schreef TillyB het volgende:
[..]
Er was wel een tijd dat je een vibrator kreeg als je een abo op de Linda nam hoor.quote:
Ik was wel abonnee ja. Maar dat Bruin verhaal was volgens mij al voor de Linda überhaupt bestond, heel lang geleden maar ik zal het nooit vergeten die brute kindermishandeling.quote:
Mensenquote:Op maandag 18 maart 2019 22:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bruin? Zo noem je je paard.
Een ex-collega van me heeft haar twee zoons Panter en Ridder genoemd.
Dat is zo'n gezichtsmassage-apparaat toch?quote:Op maandag 18 maart 2019 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er was wel een tijd dat je een vibrator kreeg als je een abo op de Linda nam hoor.
Had je de Linda voor de breipatronen?quote:Op maandag 18 maart 2019 22:24 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik was wel abonnee ja. Maar dat Bruin verhaal was volgens mij al voor de Linda überhaupt bestond, heel lang geleden maar ik zal het nooit vergeten die brute kindermishandeling.
Ja die kon je 2 blokken verderop nog horenquote:Op maandag 18 maart 2019 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er was wel een tijd dat je een vibrator kreeg als je een abo op de Linda nam hoor.
quote:Op maandag 18 maart 2019 22:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bruin? Zo noem je je paard.
Een ex-collega van me heeft haar twee zoons Panter en Ridder genoemd.
Bruin komt uit het boek Dik Trom,die personage heette Bruin Boon.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:21 schreef TillyB het volgende:
[..]
Is zeer goed bij een verstopte neus.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is zo'n gezichtsmassage-apparaat toch?
Ja bijvoorbeeldquote:Op maandag 18 maart 2019 22:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is zo'n gezichtsmassage-apparaat toch?
Flinke gok gespotquote:Op maandag 18 maart 2019 22:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Is zeer goed bij een verstopte neus.
Zoals Deisyy zou zeggen: walchelijkquote:Op maandag 18 maart 2019 22:24 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Bruin komt uit het boek Dik Trom,die personage heette Bruin Boon.
Tsja, Mr Grey dan?quote:
Oh sorry, ik haalde de Linda en de Libelle door elkaar in m'n hoofd.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:25 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nah de Linda was best leuk in het begin
Die heeft ze ookquote:Op maandag 18 maart 2019 22:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh sorry, ik haalde de Linda en de Libelle door elkaar in m'n hoofd.
De Linda is een CHLOSSIEquote:Op maandag 18 maart 2019 22:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh sorry, ik haalde de Linda en de Libelle door elkaar in m'n hoofd.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |