Ja eigenlijk wel een goudmijn aan overdressede Anja kneuterigheidquote:Op maandag 18 maart 2019 22:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou het is wel een debiel wijf ook als je die Insta zo leest
En ze heten gewoon Pepijn, Sarah, Teun en Julesquote:
Wat bezield die Guus zeg, misschien is hij bang dat ze hem in mekaar mept als hij het uit maaktquote:Op maandag 18 maart 2019 22:18 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel een goudmijn aan overdressede Anja kneuterigheid
Stiefouderdag? Het is elke dag stiefouderdag!quote:Op maandag 18 maart 2019 22:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Stiefouderdag? Wat is is dat nou weer voor achterlijk gedoe?
Dat wil je niet weten.geloof me maar.quote:
Ik las ooit zo'n Linda-achtig magazine waar een gezin hun huis liet zien. Eén kinderkamer had een bruine muur en daarnaast een witte muur met grote bruine letters 'B R U I N' erop. OMDAT DAT KIND BRUIN HEETTE. BRUIN!!!!! L;KJAJF;LKDA;JLKF;ALJKSquote:Op maandag 18 maart 2019 22:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Pepster![]()
Hier in Amsterdam struikel je over de Bikkels en Splinters.
Ik zou er R2D2 van makenquote:Op maandag 18 maart 2019 22:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, het ding is wel zo'n beetje klaar. Het ziet er niet uit:
[ afbeelding ]
Ooooohquote:Op maandag 18 maart 2019 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ze heten gewoon Pepijn, Sarah, Teun en Jules![]()
Dit wist ik niet, maar heb ik zojuist opgezocht.
Ik geloof je direct.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat wil je niet weten.geloof me maar.
Dat is gewoon kindermishandeling!quote:Op maandag 18 maart 2019 22:21 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik las ooit zo'n Linda-achtig magazine waar een gezin hun huis liet zien. Eén kinderkamer had een bruine muur en daarnaast een witte muur met grote bruine letters 'B R U I N' erop. OMDAT DAT KIND BRUIN HEETTE. BRUIN!!!!! L;KJAJF;LKDA;JLKF;ALJKS
hi ha ho ben jij de GHOSTwriter van Gijpquote:Op maandag 18 maart 2019 22:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wat bezield die Guus zeg, misschien is hij bang dat ze hem in mekaar mept als hij het uit maakt
Om te janken dit!quote:Op maandag 18 maart 2019 22:21 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik las ooit zo'n Linda-achtig magazine waar een gezin hun huis liet zien. Eén kinderkamer had een bruine muur en daarnaast een witte muur met grote bruine letters 'B R U I N' erop. OMDAT DAT KIND BRUIN HEETTE. BRUIN!!!!! L;KJAJF;LKDA;JLKF;ALJKS
Abonnee gespotquote:Op maandag 18 maart 2019 22:21 schreef TillyB het volgende:
[..]
Bruin? Zo noem je je paard.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:21 schreef TillyB het volgende:
[..]
Er was wel een tijd dat je een vibrator kreeg als je een abo op de Linda nam hoor.quote:
Ik was wel abonnee ja. Maar dat Bruin verhaal was volgens mij al voor de Linda überhaupt bestond, heel lang geleden maar ik zal het nooit vergeten die brute kindermishandeling.quote:
Mensenquote:Op maandag 18 maart 2019 22:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bruin? Zo noem je je paard.
Een ex-collega van me heeft haar twee zoons Panter en Ridder genoemd.
Dat is zo'n gezichtsmassage-apparaat toch?quote:Op maandag 18 maart 2019 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er was wel een tijd dat je een vibrator kreeg als je een abo op de Linda nam hoor.
Had je de Linda voor de breipatronen?quote:Op maandag 18 maart 2019 22:24 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik was wel abonnee ja. Maar dat Bruin verhaal was volgens mij al voor de Linda überhaupt bestond, heel lang geleden maar ik zal het nooit vergeten die brute kindermishandeling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |