Wel stoer!quote:Op maandag 18 maart 2019 22:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
"Halt! Modepolitie!"
En als je dan zag hoe ze er zelf bij liepen
Ohja dat had ik helemaal verdrongenquote:Op maandag 18 maart 2019 22:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
"Halt! Modepolitie!"
En als je dan zag hoe ze er zelf bij liepen
Olijfoliequote:
quote:Op maandag 18 maart 2019 22:12 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Damn de perfecte viswijf accessoire gevonden
Ik zag in Tilly's topic dat die Johan Baum daar aan het lassen is.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:11 schreef Recce het volgende:
Musk is nog steeds dingen in de open lucht bij elkaar aan het laten lassen. Dit gevaarte moet de komende dagen gaan vliegen:
[ afbeelding ]
Een raket die de ruimte in moet gaan, wordt ook in de buitenlucht aan elkaar gelast. Ik weet niet hoe serieus ik dit allemaal moet nemen.
Zo simpelquote:Op maandag 18 maart 2019 22:11 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
OlijfolieDat helpt misschien wel maar goor.
Bodylotion maar even proberen, da's een beter idee.
Danku
Komt ze uit Katwijk?quote:Op maandag 18 maart 2019 22:12 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie ogen wel. Maar jeumig die visdingenquote:Op maandag 18 maart 2019 22:12 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
En als je dan je bulder lach doet gaan die vissen dansenquote:Op maandag 18 maart 2019 22:12 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Jaquote:Op maandag 18 maart 2019 22:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zo simpelOlijfolie was slechts een ingeving.
quote:Op maandag 18 maart 2019 22:12 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Hopelijk is Alsido niet verhuisd naar de VS.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zag in Tilly's topic dat die Johan Baum daar aan het lassen is.
Dan gaat het nog even duren.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Hopelijk is Alsido niet verhuisd naar de VS.
Do the viswijf dancequote:Op maandag 18 maart 2019 22:14 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
En als je dan je bulder lach doet gaan die vissen dansen
quote:Op maandag 18 maart 2019 22:03 schreef TillyB het volgende:
Die Manon had een post gemaakt op insta, met een lap tekst erbij, plus nog extra text in een reactie eronder. Zit al 10 minuten door HoppaaaPowervrouw!#doeslief Anja comments te scrollen om de rest van die reactie te vinden.
Stiefouderdag? Wat is is dat nou weer voor achterlijk gedoe?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |