Ja die kon je 2 blokken verderop nog horenquote:Op maandag 18 maart 2019 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er was wel een tijd dat je een vibrator kreeg als je een abo op de Linda nam hoor.
quote:Op maandag 18 maart 2019 22:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bruin? Zo noem je je paard.
Een ex-collega van me heeft haar twee zoons Panter en Ridder genoemd.
Bruin komt uit het boek Dik Trom,die personage heette Bruin Boon.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:21 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik las ooit zo'n Linda-achtig magazine waar een gezin hun huis liet zien. Eén kinderkamer had een bruine muur en daarnaast een witte muur met grote bruine letters 'B R U I N' erop. OMDAT DAT KIND BRUIN HEETTE. BRUIN!!!!! L;KJAJF;LKDA;JLKF;ALJKS
Is zeer goed bij een verstopte neus.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is zo'n gezichtsmassage-apparaat toch?
Ja bijvoorbeeldquote:Op maandag 18 maart 2019 22:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is zo'n gezichtsmassage-apparaat toch?
Flinke gok gespotquote:Op maandag 18 maart 2019 22:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Is zeer goed bij een verstopte neus.
Zoals Deisyy zou zeggen: walchelijkquote:Op maandag 18 maart 2019 22:24 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Bruin komt uit het boek Dik Trom,die personage heette Bruin Boon.
Tsja, Mr Grey dan?quote:
Oh sorry, ik haalde de Linda en de Libelle door elkaar in m'n hoofd.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:25 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nah de Linda was best leuk in het begin
Die heeft ze ookquote:Op maandag 18 maart 2019 22:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh sorry, ik haalde de Linda en de Libelle door elkaar in m'n hoofd.
De Linda is een CHLOSSIEquote:Op maandag 18 maart 2019 22:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh sorry, ik haalde de Linda en de Libelle door elkaar in m'n hoofd.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |