Ik vind het nog steeds jammer dat "F1 is geen sport" niet de TT werd in de SC.quote:
Gelukkig compenseer ik dat weer met goed Haxball spel.quote:
Zul je zien dat ik zo bij jou en JR zit.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:30 schreef Bugno2 het volgende:
Ik ben er, klaar voor een leuk potje Haxball met mijn vriend GGMM. Dat zal hij leuk vinden.
Feitelijk onjuistquote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:30 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds jammer dat "F1 is geen sport" niet de TT werd in de SC.
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zul je zien dat ik zo bij jou en JR zit.
Dat zou puur genot zijn. Doen we nog Rambo? Ik ken nu de regels.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zul je zien dat ik zo bij jou en JR zit.
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Feitelijk onjuist
Jij zou nouriworden na 1 rondje
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Feitelijk onjuist
Jij zou nouriworden na 1 rondje
Dat hij zich te pletter zou rijden.quote:
Zou er in dat geval niet een Kluivertverwijzing bij gestaan hebben?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat hij zich te pletter zou rijden.
Al is de vraag of hij überhaupt weg zou komen.
Aan wat?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:33 schreef Antaris het volgende:
Kan iemand hier aan de heren vragen wanneer ze aandacht gaan besteden aan futsall?
Dat is voor Marokkanen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:33 schreef Antaris het volgende:
Kan iemand hier aan de heren vragen wanneer ze aandacht gaan besteden aan futsall?
Dit is wel waar. Altijd genieten van Ajax, en dan kwam Persie er even drie vrije trappen en twee corners inkrullen. Genieten was dat. Ook van good old Brutil Hosé.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:33 schreef Caland het volgende:
Vroeger altijd de shell jeugdcompetitie kijken op zaterdagavond
(Toen was Van Persie ook al de beste)
Sjon van de Beukering werd toen topscorer met net daarachter Huntelaarquote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:33 schreef Caland het volgende:
Vroeger altijd de shell jeugdcompetitie kijken op zaterdagavond
(Toen was Van Persie ook al de beste)
Vitesse had wel een koekoek teampje toen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sjon van de Beukering werd toen topscorer met net daarachter Huntelaar
Sowieso goede jeugd toen . Alleen hielden ze toen al wel heel erg van de snackbar.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:34 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Vitesse had wel een koekoek teampje toen.
Tering zeg, ik doel dan ook op EK en WK.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:35 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Zeg dat dan. En verder wat GGMM zegt.
Zaalvoetbal is voor bedrijfsuitjes en tokkies.
Mm, ik vrees dat ik het oneens ben.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:36 schreef Antaris het volgende:
[..]
Tering zeg, ik doel dan ook op EK en WK.
Niveau is echt bizar hoog en hoge tempo ook.
Falcao, briljante spits. Niet echt een zaalvoetballichaam vind ik.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:37 schreef Antaris het volgende:
[..]
Kijk straks eens even op je gemak als je wilt
sowquote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Aubameyang is de KingRoland van het voetbal.
ACTED
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:38 schreef Coco. het volgende:
HAXBALL IN DE RECLAME!!!
https://www.haxball.com/play?c=yz4AxR9XyJY
HAXBALL IN DE RECLAME!!!
HAXBALL IN DE RECLAME!!!
Johan oreerde dat de BPL leuker was dan La Liga. Jan nam jouw honneurs waar in het verdedigen van La Ligaquote:
Gelukkig dat je hem kentquote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:38 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Falcao, briljante spits. Niet echt een zaalvoetballichaam vind ik.
Niet dat Johan ernaar kijkt, maar het is dit seizoen wel een stuk meer defensief dan voorheen. Alsof Johan op een zondag naar Espanyol v Eibar gaat kijken, ha ha haquote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Johan vindt de Spaanse competitie niet aantrekkelijk.
Het is ook wel echt een heel ander spelletjequote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:40 schreef Antaris het volgende:
[..]
Gelukkig dat je hem kent
Ik kijk vrijwel altijd de EK & WK, alleen zonde dat er geen aandacht aan geschonken wordt.
Het beleid in Spanje is momenteel wel heel erg matig, maar mag het eindelijk eens dat de miljardencompetitie iets goeds doet in Europa. Tering zeg.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:38 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Johan oreerde dat de BPL leuker was dan La Liga. Jan nam jouw honneurs waar in het verdedigen van La Liga
Geld overleeft altijd.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het beleid in Spanje is momenteel wel heel erg matig, maar mag het eindelijk eens dat de miljardencompetitie iets goeds doet in Europa. Tering zeg.
Klopt, dan kijken we allemaal naar VTBL.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
. Alsof Johan op een zondag naar Espanyol v Eibar gaat kijken, ha ha ha![]()
![]()
![]()
.
Is ook zo, maar verdient zeker meer kijkers.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is ook wel echt een heel ander spelletje
Gaat ook nooit gebeurenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:45 schreef Antaris het volgende:
[..]
Is ook zo, maar verdient zeker meer kijkers.
Jammer dat Nederland zo middelmatig is.
Hij bedoelde ook meer qua clubs en sfeer eromheen vergeleken met Engeland.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Niet dat Johan ernaar kijkt, maar het is dit seizoen wel een stuk meer defensief dan voorheen. Alsof Johan op een zondag naar Espanyol v Eibar gaat kijken, ha ha ha![]()
![]()
![]()
.
Je had wel een prima assist.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:50 schreef Bugno2 het volgende:
GGMM weet niet dat hij niet door het midden uit moet verdedigen.
Je loopt gigantisch te ijlen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:50 schreef Coco. het volgende:
Ik had het idee dat Bugno en GGMM elkaar niet lagen.
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:50 schreef Coco. het volgende:
Ik had het idee dat *random speler* en GGMM elkaar niet lagen.
Kan gebeuren maatquote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:50 schreef GGMM het volgende:
Sorry @:onlogisch daar nam ik iets te veel risico.
Die gast drukt gewoon altijd op x als de bal in zijn buurt is, ongeacht welke kant de bal dan opgaat.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:50 schreef Coco. het volgende:
Spelen we straks door?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:50 schreef Coco. het volgende:
Ik prefereer de spatiebalk.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die gast drukt gewoon altijd op x als de bal in zijn buurt is, ongeacht welke kant de bal dan opgaat.
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:52 schreef Slobeend het volgende:
Haxball Inside verkracht dit topic weer eens.
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:52 schreef Slobeend het volgende:
Dan mag Johan best even erbij zeggen dat er een redelijke ticketproblematiek is in Spanje en vrijdag/maandag-voetbal ook niet meehelpt. Gelukkig wordt maandagvoetbal afgeschaft en wordt er ook naar gekeken om de vrijdag te verbieden. Verder is het definitieve einde van het zondag 12:00-tijdperk ook nabij. Fans staan in veel gevallen in de kou met torenhoge prijzen voor kaartjes. Leganes is een van de weinige positieve uitzonderingen wat dat betreft.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij bedoelde ook meer qua clubs en sfeer eromheen vergeleken met Engeland.
Op naar het FB topic.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:52 schreef Slobeend het volgende:
Sorry maat.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:52 schreef Slobeend het volgende:
Maar sowieso zitten er genoeg prima clubs in de Spaanse competitie.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dan mag Johan best even erbij zeggen dat er een redelijke ticketproblematiek is in Spanje en vrijdag/maandag-voetbal ook niet meehelpt. Gelukkig wordt maandagvoetbal afgeschaft en wordt er ook naar gekeken om de vrijdag te verbieden. Verder is het definitieve einde van het zondag 12:00-tijdperk ook nabij. Fans staan in veel gevallen in de kou met torenhoge prijzen voor kaartjes. Leganes is een van de weinige positieve uitzonderingen wat dat betreft.
Gelukkig is dat in Engeland niet het gevalquote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dan mag Johan best even erbij zeggen dat er een redelijke ticketproblematiek is in Spanje en vrijdag/maandag-voetbal ook niet meehelpt. Gelukkig wordt maandagvoetbal afgeschaft en wordt er ook naar gekeken om de vrijdag te verbieden. Verder is het definitieve einde van het zondag 12:00-tijdperk ook nabij. Fans staan in veel gevallen in de kou met torenhoge prijzen voor kaartjes. Leganes is een van de weinige positieve uitzonderingen wat dat betreft.
PL > LIGAquote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar sowieso zitten er genoeg prima clubs in de Spaanse competitie.
Die moet zo snel mogelijk weg daarquote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
René, Johan en Wilfred hebben nooit van Phil Foden gehoord.
Naar Ajax?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die moet zo snel mogelijk weg daar
In ieder geval naar een goede club waar die wekelijks in het eerste kan voetballenquote:
Alleen als ze goed kunnen voetballen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
In ieder geval naar een goede club waar die wekelijks in het eerste kan voetballen
Maar bij jou moet iedereen naar Ajaxgenot
Maar dan krijg je ook daar City-taferelenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen als ze goed kunnen voetballen.
Wat denk jij van een eventuele komst van Vertonghen, Suarez c.s.?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen als ze goed kunnen voetballen.
Oh nee ik ben niet zo van het iedereen opkopen hoor.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar dan krijg je ook daar City-taferelen
NAZI , FACIST HEIL HEIL OPPAKKEN NU METEENquote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Johan Derksen extreem rechts!!!!!!!!
Nu ? voor wie dan ?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh nee ik ben niet zo van het iedereen opkopen hoor.
Maar zo'n Foden zou dan wel direct bij het eerste zitten.
Iedereen laat zich beïnvloeden.quote:
Vertonghen komt in 2020 denk ik, Suárez als hij komt duurt nog wel twee jaar denk ik.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:58 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Wat denk jij van een eventuele komst van Vertonghen, Suarez c.s.?
Ik ben bang voor een luxeuitvoering van Feyenoord met Hofland, De Cler etc. Alleen maar "gearriveerde" spelers, maar nul restwaarde.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iedereen laat zich beïnvloeden.[..]
Vertonghen komt in 2020 denk ik, Suárez als hij komt duurt nog wel twee jaar denk ik.
Alweer back-up . Schiet lekker op danquote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor volgend seizoen als we iedereen verkopen.
Liever zo'n Foden als back-up dan Labyad.
Het is beslist niet mijn partij, maar met z'n allen met verstand op nul dat klimaatakkoord ondertekenen moet je niet willen.quote:
Maar daarom de mix in de gaten houden door ook talenten te halen en laten doorstromen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:00 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Ik ben bang voor een luxeuitvoering van Feyenoord met Hofland, De Cler etc. Alleen maar "gearriveerde" spelers, maar nul restwaarde.
Thierry is de slechtste debater in de Kamer.
Roulatiesysteem, kan genoeg minuten maken op het middenveld.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Alweer back-up . Schiet lekker op dan
Ging even over mijn FVD, dan schakel ik in.quote:
Sorry dat ik onze wereld niet wil vernietigen vriend.quote:
Geeft niet lieverd, zo heeft iedereen zijn afwijkingen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sorry dat ik onze wereld niet wil vernietigen vriend.
Met ons allen aan de warmtepomp gaan we de wereld niet redden, jongen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sorry dat ik onze wereld niet wil vernietigen vriend.
Bedankt kameraad.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Geeft niet lieverd, zo heeft iedereen zijn afwijkingen.
Hoe kan een aimabele en verstandige jongen als jij in de leugenachtige teksten van Baudet trappen?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ging even over mijn FVD, dan schakel ik in.
Maandag kun je weer genieten van de altijd horkerige Gertjan Verbeek.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:49 schreef PowerLoungen het volgende:
Boskamp komt klaar op schwalbes van een bepaalde club
De klimaatleugen is groter.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hoe kan een aimabele en verstandige jongen als jij in de leugenachtige teksten van Baudet trappen?
Hiddema is wel aimabel. Maar ik heb het idee dat hij het soms allemaal niet meer kan volgen. Dan mompelt hij ook maar wat.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:03 schreef Caland het volgende:
Het is dat ik de FvD maar eng vind, maar voor Hiddegod had ik er graag op gestemd
Aan Heracles en Twente kom je nietquote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Maandag kun je weer genieten van de altijd horkerige Gertjan Verbeek.
quote:
@PowerLoungentwitter:ZiggoSportF1 twitterde op vrijdag 15-03-2019 om 21:13:40YEAH! Vanavond het eerste #Formule1Cafe van het jaar 🙌⏰ 22:30 live📺 Ziggo Sport (14) & Select🗣 Met @RobKamphuesF1 @robertdoornboss @TomCoronel @VanGamerenF1 & Chris ZegersRond 22.30 uur gaat Van Gameren al ff voor jullie live op onze Insta 👊➡ https://t.co/5yDxcOfLzE https://t.co/D0Wz3jqtMF reageer retweet
Welkom bij ZuigVerstappencafé allenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]@:PowerLoungentwitter:ZiggoSportF1 twitterde op vrijdag 15-03-2019 om 21:13:40YEAH! Vanavond het eerste #Formule1Cafe van het jaar 🙌⏰ 22:30 live📺 Ziggo Sport (14) & Select🗣 Met @:RobKamphuesF1 @:robertdoornboss @:TomCoronel @:VanGamerenF1 & Chris ZegersRond 22.30 uur gaat Van Gameren al ff voor jullie live op onze Insta 👊➡ https://t.co/5yDxcOfLzE https://t.co/D0Wz3jqtMF reageer retweet
Aidsvlek Sjoronel.
Doei! Doei!quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]@:PowerLoungentwitter:ZiggoSportF1 twitterde op vrijdag 15-03-2019 om 21:13:40YEAH! Vanavond het eerste #Formule1Cafe van het jaar 🙌⏰ 22:30 live📺 Ziggo Sport (14) & Select🗣 Met @:RobKamphuesF1 @:robertdoornboss @:TomCoronel @:VanGamerenF1 & Chris ZegersRond 22.30 uur gaat Van Gameren al ff voor jullie live op onze Insta 👊➡ https://t.co/5yDxcOfLzE https://t.co/D0Wz3jqtMF reageer retweet
Aidsvlek Sjoronel.
Lidlquote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:52 schreef Paul het volgende:
Waar kan je die Johan/Gijp/wilfred-poppen kopen?
bedankt hans!quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
Presentator Kees Jansma (71) had affaire
De 71-jarige presentator Kees Jansma, die getrouwd is met Petra Bosman, heeft een affaire gehad.
Dat bevestigt Jansma aan NU.nl na berichtgeving van 6 Inside.
Albert Verlinde vertelde in het programma dat Jansma de affaire onlangs aan zijn vrouw en familie heeft opgebiecht. De presentator beaamt dat, maar wil verder niet ingaan op de situatie.
Jansma, die vóór Bosman al twee keer eerder getrouwd was, heeft twee zoons met zijn huidige vrouw. Uit een eerder huwelijk werden ook twee kinderen geboren.
https://www.nu.nl/achterk(...)-71-had-affaire.html
![]()
Held!quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
Presentator Kees Jansma (71) had affaire
De 71-jarige presentator Kees Jansma, die getrouwd is met Petra Bosman, heeft een affaire gehad.
Dat bevestigt Jansma aan NU.nl na berichtgeving van 6 Inside.
Albert Verlinde vertelde in het programma dat Jansma de affaire onlangs aan zijn vrouw en familie heeft opgebiecht. De presentator beaamt dat, maar wil verder niet ingaan op de situatie.
Jansma, die vóór Bosman al twee keer eerder getrouwd was, heeft twee zoons met zijn huidige vrouw. Uit een eerder huwelijk werden ook twee kinderen geboren.
https://www.nu.nl/achterk(...)-71-had-affaire.html
![]()
quote:Op zondag 17 maart 2019 16:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
maar schrijft nu haar frustratie van zich af.
Die is ook iets teveel in zich zelf gaan geloven.quote:Op zondag 17 maart 2019 21:38 schreef Evertjan het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)veronica-inside-niet
quote:Op zondag 17 maart 2019 20:56 schreef Pleun2011 het volgende:
Vind dat ze zich wel laat kennen. Zij is onzeker en Gijp was niet zo aardig.
Nee, van jou niet, van zipportal wel, kreeg van beide quote-bericht...oh maar dat was omdat je me citeerdequote:
Die dubbele punt moet je weghalen, die dubbele punt wordt automatisch gezet als je gaat quoten.quote:
O. okee, wacht:quote:Op maandag 18 maart 2019 16:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die dubbele punt moet je weghalen, dat dubbele punt wordt automatisch gezet als je gaat quoten.
Hans Teeuwen heeft dit al eens duidelijk verwoord:quote:
quote:GATVERDAMME
WAT EEN GEDROCHT
Die lijkt wel 80!
Een soort gesmolten E.T!
Bron?quote:Op maandag 18 maart 2019 19:54 schreef Evertjan het volgende:
geen show vanavond vanwege het schietincident in Utrecht
Gelulquote:Op maandag 18 maart 2019 19:54 schreef Evertjan het volgende:
Leuke trollquote:Op maandag 18 maart 2019 19:54 schreef Evertjan het volgende:
Onjuist. TR gezet.quote:Op maandag 18 maart 2019 19:54 schreef Evertjan het volgende:
Is ze doodgeschoten?quote:Op maandag 18 maart 2019 20:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
Volgende TT iets met Manon Meijers
De broer van Guus is boos op Renéquote:Op maandag 18 maart 2019 20:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
Volgende TT iets met Manon Meijers
quote:Op maandag 18 maart 2019 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hopelijk kijken mijn grote vrienden Johannes en Paxcon ook vanavond.
Ja ik ben ook geschrokken van het vertrek van Mitchell van der Gaag.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:27 schreef KingRoland het volgende:
boys laatste paar dagen zijn er veel dingen gebeurd
kan iemand alles even opsommen?
Overmars gaat door bij Ajax.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:27 schreef KingRoland het volgende:
boys laatste paar dagen zijn er veel dingen gebeurd
kan iemand alles even opsommen?
Dat lijkt mij echt het saaiste ooit.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Danny Vera treedt hier in de schouwburg op volgende maand.
Vriendin vroeg of ik wilde gaan.
Hoe kut is dat.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee, dan noemen ze het gerechtigheidquote:Op maandag 18 maart 2019 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou het ook eerwraak heten als hij blond haar en blauwe ogen had? #dtv
@Karina is ooit geweest naar Danny Vera.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
wat heeft @Danny gedaan?quote:Op maandag 18 maart 2019 20:33 schreef GGMM het volgende:
Nee Danny, doe dit maar niet meer.
Zou @:caland zeggen
Een paar van de fok VI Hooligans wilden dolgraag met hem op de foto.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:33 schreef Coco. het volgende:
[..]
@:Karina is ooit geweest naar Danny Vera.
Als Escha er ook is zou ik gaanquote:Op maandag 18 maart 2019 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
2 keer zelfsquote:Op maandag 18 maart 2019 20:33 schreef Coco. het volgende:
[..]
Gaan ook niet. Ga daar toch geen geld voor betalen joh.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij echt het saaiste ooit.
Ze zijn meestal vrij relativerend hoor.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:33 schreef Smoofie het volgende:
Ik durf niet te kijken na de nederlaag van Ajax
Ik had het over Danny Vera.quote:
Wat doe je na een nederlaag van de Celtics ?quote:Op maandag 18 maart 2019 20:33 schreef Smoofie het volgende:
Ik durf niet te kijken na de nederlaag van Ajax
Waarom heb jij zo'n lelijke UI?quote:Op maandag 18 maart 2019 20:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze zijn meestal vrij relativerend hoor.
Hoe vond @Karina het?quote:Op maandag 18 maart 2019 20:33 schreef Coco. het volgende:
[..]
ik was even vergeten dat ik in het vi topic benquote:Op maandag 18 maart 2019 20:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had het over Danny Vera.
Maar dat wist jij best. Je loopt de boel in de maling te nemen en daar hou ik niet zo van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |