Je had wel een prima assist.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:50 schreef Bugno2 het volgende:
GGMM weet niet dat hij niet door het midden uit moet verdedigen.
Je loopt gigantisch te ijlen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:50 schreef Coco. het volgende:
Ik had het idee dat Bugno en GGMM elkaar niet lagen.
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:50 schreef Coco. het volgende:
Ik had het idee dat *random speler* en GGMM elkaar niet lagen.
Kan gebeuren maatquote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:50 schreef GGMM het volgende:
Sorry @:onlogisch daar nam ik iets te veel risico.
Die gast drukt gewoon altijd op x als de bal in zijn buurt is, ongeacht welke kant de bal dan opgaat.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:50 schreef Coco. het volgende:
Spelen we straks door?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:50 schreef Coco. het volgende:
Ik prefereer de spatiebalk.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die gast drukt gewoon altijd op x als de bal in zijn buurt is, ongeacht welke kant de bal dan opgaat.
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:52 schreef Slobeend het volgende:
Haxball Inside verkracht dit topic weer eens.
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:52 schreef Slobeend het volgende:
Dan mag Johan best even erbij zeggen dat er een redelijke ticketproblematiek is in Spanje en vrijdag/maandag-voetbal ook niet meehelpt. Gelukkig wordt maandagvoetbal afgeschaft en wordt er ook naar gekeken om de vrijdag te verbieden. Verder is het definitieve einde van het zondag 12:00-tijdperk ook nabij. Fans staan in veel gevallen in de kou met torenhoge prijzen voor kaartjes. Leganes is een van de weinige positieve uitzonderingen wat dat betreft.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij bedoelde ook meer qua clubs en sfeer eromheen vergeleken met Engeland.
Op naar het FB topic.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:52 schreef Slobeend het volgende:
Sorry maat.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:52 schreef Slobeend het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |