Nee, van jou niet, van zipportal wel, kreeg van beide quote-bericht...oh maar dat was omdat je me citeerdequote:
Die dubbele punt moet je weghalen, die dubbele punt wordt automatisch gezet als je gaat quoten.quote:
O. okee, wacht:quote:Op maandag 18 maart 2019 16:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die dubbele punt moet je weghalen, dat dubbele punt wordt automatisch gezet als je gaat quoten.
Hans Teeuwen heeft dit al eens duidelijk verwoord:quote:
quote:GATVERDAMME
WAT EEN GEDROCHT
Die lijkt wel 80!
Een soort gesmolten E.T!
Bron?quote:Op maandag 18 maart 2019 19:54 schreef Evertjan het volgende:
geen show vanavond vanwege het schietincident in Utrecht
Gelulquote:Op maandag 18 maart 2019 19:54 schreef Evertjan het volgende:
Leuke trollquote:Op maandag 18 maart 2019 19:54 schreef Evertjan het volgende:
Onjuist. TR gezet.quote:Op maandag 18 maart 2019 19:54 schreef Evertjan het volgende:
Is ze doodgeschoten?quote:Op maandag 18 maart 2019 20:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
Volgende TT iets met Manon Meijers
De broer van Guus is boos op Renéquote:Op maandag 18 maart 2019 20:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
Volgende TT iets met Manon Meijers
quote:Op maandag 18 maart 2019 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hopelijk kijken mijn grote vrienden Johannes en Paxcon ook vanavond.
Ja ik ben ook geschrokken van het vertrek van Mitchell van der Gaag.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:27 schreef KingRoland het volgende:
boys laatste paar dagen zijn er veel dingen gebeurd
kan iemand alles even opsommen?
Overmars gaat door bij Ajax.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:27 schreef KingRoland het volgende:
boys laatste paar dagen zijn er veel dingen gebeurd
kan iemand alles even opsommen?
Dat lijkt mij echt het saaiste ooit.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Danny Vera treedt hier in de schouwburg op volgende maand.
Vriendin vroeg of ik wilde gaan.
Hoe kut is dat.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee, dan noemen ze het gerechtigheidquote:Op maandag 18 maart 2019 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou het ook eerwraak heten als hij blond haar en blauwe ogen had? #dtv
@Karina is ooit geweest naar Danny Vera.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
wat heeft @Danny gedaan?quote:Op maandag 18 maart 2019 20:33 schreef GGMM het volgende:
Nee Danny, doe dit maar niet meer.
Zou @:caland zeggen
Een paar van de fok VI Hooligans wilden dolgraag met hem op de foto.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:33 schreef Coco. het volgende:
[..]
@:Karina is ooit geweest naar Danny Vera.
Als Escha er ook is zou ik gaanquote:Op maandag 18 maart 2019 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
2 keer zelfsquote:Op maandag 18 maart 2019 20:33 schreef Coco. het volgende:
[..]
Gaan ook niet. Ga daar toch geen geld voor betalen joh.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij echt het saaiste ooit.
Ze zijn meestal vrij relativerend hoor.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:33 schreef Smoofie het volgende:
Ik durf niet te kijken na de nederlaag van Ajax
Ik had het over Danny Vera.quote:
Wat doe je na een nederlaag van de Celtics ?quote:Op maandag 18 maart 2019 20:33 schreef Smoofie het volgende:
Ik durf niet te kijken na de nederlaag van Ajax
Waarom heb jij zo'n lelijke UI?quote:Op maandag 18 maart 2019 20:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze zijn meestal vrij relativerend hoor.
Hoe vond @Karina het?quote:Op maandag 18 maart 2019 20:33 schreef Coco. het volgende:
[..]
ik was even vergeten dat ik in het vi topic benquote:Op maandag 18 maart 2019 20:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had het over Danny Vera.
Maar dat wist jij best. Je loopt de boel in de maling te nemen en daar hou ik niet zo van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |