Het is beslist niet mijn partij, maar met z'n allen met verstand op nul dat klimaatakkoord ondertekenen moet je niet willen.quote:
Maar daarom de mix in de gaten houden door ook talenten te halen en laten doorstromen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:00 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Ik ben bang voor een luxeuitvoering van Feyenoord met Hofland, De Cler etc. Alleen maar "gearriveerde" spelers, maar nul restwaarde.
Thierry is de slechtste debater in de Kamer.
Roulatiesysteem, kan genoeg minuten maken op het middenveld.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Alweer back-up . Schiet lekker op dan
Ging even over mijn FVD, dan schakel ik in.quote:
Sorry dat ik onze wereld niet wil vernietigen vriend.quote:
Geeft niet lieverd, zo heeft iedereen zijn afwijkingen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sorry dat ik onze wereld niet wil vernietigen vriend.
Met ons allen aan de warmtepomp gaan we de wereld niet redden, jongen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sorry dat ik onze wereld niet wil vernietigen vriend.
Bedankt kameraad.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Geeft niet lieverd, zo heeft iedereen zijn afwijkingen.
Hoe kan een aimabele en verstandige jongen als jij in de leugenachtige teksten van Baudet trappen?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ging even over mijn FVD, dan schakel ik in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |