Wanneer de kozijnen eruit liggen zullen er toch nieuwe in moeten.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die gasten passen zich maar aan en anders gaat het 'feest' niet door, zo simpel is het.
Ik ga er niet moeilijk over doen, it's my way or the highway.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wanneer de kozijnen eruit liggen zullen er toch nieuwe in moeten.
Yep. Dat zijn dé momenten. Zonsondergang kost niets, maar móói. Je moet het alleen wel willen zien.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik geniet van alle kleine dingen,dat zijn ook geluksmomentjes.
Arme Sjoef.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Yep. Dat zijn dé momenten. Zonsondergang kost niets, maar móói. Je moet het alleen wel willen zien.
Nah, dat noemen ze toch echt wel moeilijk doen, hoor.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ga er niet moeilijk over doen, it's my way or the highway.
Geen probleem.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, dat noemen ze toch echt wel moeilijk doen, hoor.
Je kan het gerust zinloos vinden zonder depressief te zijn. Wat is het nut volgens jou dan?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Als ik het leven zinloos vond stapte ik er sowieso uit denk ik
Neemt niet weg dat je met twee katten best een probleem kunt hebben.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wanneer de kozijnen eruit liggen zullen er toch nieuwe in moeten.
Je geeft het zin. Het is zo simpel, De zin van het leven is wat je voor anderen kan betekenen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Dit ja en veel lol makenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je geeft het zin. Het is zo simpel, De zin van het leven is wat je voor anderen kan betekenen.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat is het nut volgens jou dan?
Thx.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je kan het gerust zinloos vinden zonder depressief te zijn. Wat is het nut volgens jou dan?
Sja.quote:
Daar gaan we wel vanuit, de horror.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sja.Op zich is het een kleine ingreep en verloopt meestal prima. Nog een paar maanden en dan kan hij alle kutduiven weer in volle glorie bewonderen.
Als je morgen niks hebt zou ik ff doorhalen .. dan lekker lang uitslapen en dan ben je over die late vlucht heenquote:
Heb je al boertje gedaan?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ging sws even om, uurtje rusten.....heb het verdient.
Dat gaat over mij natuurlijk he? Doe niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, je bent geen borderliner. Beetje moeilijk ben je wel hoor.
Doe ik.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je morgen niks hebt zou ik ff doorhalen .. dan lekker lang uitslapen en dan ben je over die late vlucht heen
Wel fijn dat je het zelf ook in ziet, eerste stap naar een mogelijke genezing misschienquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:22 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Dat gaat over mij natuurlijk he? Doe niet zo moeilijk.
Oh dat .. is er veel verschil ....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Til heeft vast nog wel stevig stuk touw voor je.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Maf ze, Mo.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ging sws even om, uurtje rusten.....heb het verdient.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:24 schreef sig000 het volgende:
[..]
Til heeft vast nog wel stevig stuk touw voor je.
Is dat te genezen?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wel fijn dat je het zelf ook in ziet, eerste stap naar een mogelijke genezing misschien
Indien noodzakelijk wil ik wel een gammele stoel doneren.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:24 schreef sig000 het volgende:
[..]
Til heeft vast nog wel stevig stuk touw voor je.
Veel bongs.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijkmisschien onderdrukken alleen
Snap ik. MIsschien heb je het meegemaakt, een ziekte krijgen die niet met het leven verenigbaar is. En dacht net als jij, maar kwamen overlevingsmechanismes bij me los waarvan ik het bestaan niet wist.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja dat!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je kan het gerust zinloos vinden zonder depressief te zijn. Wat is het nut volgens jou dan?
Ik vind het nogal wat . Iemand beschuldigen van borderline.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wel fijn dat je het zelf ook in ziet, eerste stap naar een mogelijke genezing misschien
Nee hoor, je doet dingen voor anderen zodat jij je weer goed voelt over wat je deed. En daarna ga je dood en over 200 jaar weet niemand meer wie je was.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je geeft het zin. Het is zo simpel, De zin van het leven is wat je voor anderen kan betekenen.
Laatste stuk klopt rest is onzin, en je begon zelf over dat borderliner notabene in een ander topicquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:29 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik vind het nogal wat . Iemand beschuldigen van borderline.
Schijnbaar vindt iedereen dat hier normaal. In de cos zou je er een ban voor krijgen.
Misschien helpt het dat ik vanavond met iedereen leuk heb kunnen praten.
Tot jij weer op duikt. Iemand gewoon te kakken zetten met een nare psychologische aandoening, op niks gebaseerd.
Leukste en grappigste user van Fok!
Denk dat de reden is dat mijn ouders me in een geile bui hebben liggen knutselen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:30 schreef chufi het volgende:
We zijn er nog wel allemaal.. zal ook wel een reden hebben toch .. stelletje wijsneuzen hier
Ja hij gaat idd soms te ver ... dus laat je door hem niet meer gek maken.. Die awards stellen sws niets voorquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:29 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Schijnbaar vindt iedereen dat hier normaal. In de cos zou je er een ban voor krijgen.
Tot jij weer op duikt. Iemand gewoon te kakken zetten met een nare psychologische aandoening, op niks gebaseerd.
Je bent laat vandaag normaal schiet je om 11 uit de bocht, lekker slapenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:32 schreef Gooddeal het volgende:
En iedereen vindt dat schijnbaar normaal.
Niemand die het voor mij opneemt.
Oke, zegt genoeg. Doei.![]()
Schijnheilen.
Waren het creatievelingen .. Macrameen met je moeder, ?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Denk dat de reden is dat mijn ouders me in een geile bui hebben liggen knutselen.
Iedereen vindt hem grappig. Best.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja hij gaat idd soms te ver ... dus laat je door hem niet meer gek maken.. Die awards stellen sws niets voor
Ik vind het niet normaal en jammer, maar dacht een grapje omdat het hier 40 plus is en eigenlijk nooit serieus.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:29 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Waar maak je dat dan uit opquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:32 schreef Gooddeal het volgende:
En iedereen vindt dat schijnbaar normaal.
Niemand die het voor mij opneemt.
Oke, zegt genoeg. Doei.![]()
Schijnheilen.
Vanavond begon je er zelf over. Dat is niet heel handig dan.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:34 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Iedereen vindt hem grappig. Best.
Ik laat mij door hem niet uitmaken voor borderliner. Hij heeft geen idee.
Zit haar niet zo op de lip man ... Wat er gebeurt is wat dan ook . los dat lekker buiten hier op ..quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Je bent laat vandaag normaal schiet je om 11 uit de bocht, lekker slapen
Vorige week ook in Lucky's topic en ik heb het nooit zo keihard getikt ookquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vanavond begon je er zelf over. Dat is niet heel handig dan.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Waren het creatievelingen .. Macrameen met je moeder, ?
Een goed lezer zal snappen dat het andersom is.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Je bent laat vandaag normaal schiet je om 11 uit de bocht, lekker slapen
Veel wijnkurken ook zekerquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Zeer creatief. Talloze hobby's.
Wel! Niet normaal wat er over Good gezegd werd.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Waar maak je dat dan uit op![]()
Er is niets aan de hand joh.
Amen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Zit haar niet zo op de lip man ... Wat er gebeurt is wat dan ook . los dat lekker buiten hier op ..
Dat heb je wel. Maar ik laat het, schijnbaar is dat normaal hier.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Vorige week ook in Lucky's topic en ik heb het nooit zo keihard getikt ook
Ik zal eens gaan turven hoe vaak je over de zeik weggaat en weer terugkomtquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:37 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Dat heb je wel. Maar ik laat het, schijnbaar is dat normaal hier.
Tis nog dinsdag als je dat bedoeltquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:37 schreef Lyza666 het volgende:
Ik kom op tijd even kijken zie ik. Gezellag.
Ik vind het nou weer genoeg geweest.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik zal eens gaan turven hoe vaak je over de zeik weggaat en weer terugkomt
Dat niet alleen, de vloer lag onafgebroken vol met schroefdoppen.quote:
Blij dat jij het ook gelezen hebt.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:37 schreef Marsani het volgende:
[..]
Wel! Niet normaal wat er over Good gezegd werd.
Relneef ben je.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:37 schreef Lyza666 het volgende:
Ik kom op tijd even kijken zie ik. Gezellag.
Misschien aan de telefoon uitvechten of zo? Iedereen, ja ik ook, bemoeit zich er mee en morgen zijn jullie weer eens goed.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja nooit de schuld of oorzaak eens bij jezelf gaan zoeken natuurlijk Calimero syndroom zet ik er ook bijquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:39 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Blij dat jij het ook gelezen hebt.
Maar het is goed zo. Het houdt toch niet op.
Wat ksan ik nog doen om mij te verdedigen.
De stempel is al gedrukt. Tis goed zo.
Laten we met zn allen even meelij hebben met Lucky !!!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat niet alleen, de vloer lag onafgebroken vol met schroefdoppen.![]()
Zó zwaar gehad vroegàh.
Laat je niet wegjagen, ik vind je tof.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:39 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Blij dat jij het ook gelezen hebt.
Maar het is goed zo. Het houdt toch niet op.
Wat ksan ik nog doen om mij te verdedigen.
De stempel is al gedrukt. Tis goed zo.
Gewoon mekaar negeren maar dan moet je niet steeds dat Borderliner blijven tikken wat uit de context gehaald is sowieso alquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:39 schreef Marsani het volgende:
[..]
Misschien aan de telefoon uitvechten of zo? Iedereen, ja ik ook, bemoeit zich er mee en morgen zijn jullie weer eens goed.
Is goed. Jij vind dat ik weg moet blijven, dan heb jij je zin. Doe ik.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dank je.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Laten we met zn allen even meelij hebben met Lucky !!!
Nee hoor boeit mij niksquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:40 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Is goed. Jij vind dat ik weg moet blijven, dan heb jij je zin. Doe ik.
Waarom? Ik vind Lucky een aparte maar geen medelijden mee.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Laten we met zn allen even meelij hebben met Lucky !!!
Je heb wel de neiging om dat met andere users ook te doen .. soms lijkt het voor de leuk , maar er is wel een max.. Je blijft je nml wel vaak herhalen somsquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja nooit de schuld of oorzaak eens bij jezelf gaan zoeken natuurlijk Calimero syndroom zet ik er ook bij
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:42 schreef Marsani het volgende:
[..]
Waarom? Ik vind Lucky een aparte maar geen medelijden mee.
Wel en pietsje met Lyza die binnenkomt en denkt: WTF
Ik heb Sly ook heel lang de tering genegeerd.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Zitten wel meer mensen op Fok die ik niet leuk vind hou je toch
Hoeveel is het uiteindelijk geworden ? ik zag 7-0 met 10 min te gaan of zoquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
zo haue hoe schalke gekregen heeft kann niet
Ik zeg altijd jezuschristus op een houtvlot. Ik doe het met opzet met kleine letters want nog altijd bang voor de toorn die via mijn ouders dan wel niet zou gebeuren door die god als ik dit zei.quote:
Scrut!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb Sly ook heel lang de tering genegeerd.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:44 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ik zeg altijd jezuschristus op een houtvlot. Ik doe het met opzet met kleine letters want nog altijd bang voor de toorn die via mijn ouders dan wel niet zou gebeuren door die god als ik dit zei.
Gelukkig net op tijd voorkomen dan.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik had al bijna Mantovani weer voor je ingestart.
Ik doe dat nu zonder het woordquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb Sly ook heel lang de tering genegeerd.
Ik stop er stante pede mee en heb nu met terugwerkende kracht weer iets anders, maar dat wordt te ingewikkeld.quote:
Ik ben woorden als tering niet gewend van jouquote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben woorden als tering niet gewend van jou
Nou ben ik wel nieuwsgierig naar wat je dan opeens hebt met terugwerkende kracht.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:46 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ik stop er stante pede mee en heb nu met terugwerkende kracht weer iets anders, maar dat wordt te ingewikkeld.
Dat is de slechte invloed van Ghostbuster.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben woorden als tering niet gewend van jou
Voorspellende gave maar ze is ten bedde geloof ikquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:48 schreef Superbadeendje het volgende:
De topictitel gaat toch niet toepasselijk worden hoop ik?
Hij verdient een tagje.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is de slechte invloed van Ghostbuster.
Dat ligt eraan wat we gaan krijgen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:48 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik voel dat soort dingen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:48 schreef Superbadeendje het volgende:
Kap iig met de idioterie.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Voorspellende gave maar ze is ten bedde geloof ik
Was niet iets ergs.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:47 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nou ben ik wel nieuwsgierig naar wat je dan opeens hebt met terugwerkende kracht.
Slaap lekker.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:50 schreef Marsani het volgende:
[..]
Was niet iets ergs.
Ik ga slapen, tot later iedereen.
Doegiesquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:50 schreef Marsani het volgende:
[..]
Was niet iets ergs.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zou daar geld in zitten op insta? Alleen maar frikandellen eten en zo.
Trustenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:50 schreef Marsani het volgende:
[..]
Was niet iets ergs.
Nee joh, maar jij en Gooddeal kennen elkaar persoonlijk en vechten jullie ontelbare conflictjes hier uit. Ik kijk er niet van op. Moest er van gapen zelfs en dacht: ooh ja, dat weer.quote:
Dat vermindert mijn nieuwsgierigheid niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:50 schreef Marsani het volgende:
[..]
Was niet iets ergs.
Heb je het nu nog steeds over mij?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Voorspellende gave maar ze is ten bedde geloof ik
Trusten, Marsani.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:50 schreef Marsani het volgende:
[..]
Was niet iets ergs.
Ach ja in een slowchat kan allesquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:52 schreef Marsani het volgende:
[..]
Nee joh, maar jij en Gooddeal kennen elkaar persoonlijk en vechten jullie ontelbare conflictjes hier uit. Ik kijk er niet van op. Moest er van gapen zelfs en dacht: ooh ja, dat weer.
Hebben we al, en nu opbokken met de idioterie.quote:
Ja maar GD neemt het zwaarder dan GB ... en dat vind ik jammer.. zie liever haar fotosquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:52 schreef Marsani het volgende:
[..]
Nee joh, maar jij en Gooddeal kennen elkaar persoonlijk en vechten jullie ontelbare conflictjes hier uit. Ik kijk er niet van op. Moest er van gapen zelfs en dacht: ooh ja, dat weer.
Ja die foto's waren tof.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar GD neemt het zwaarder dan GB ... en dat vind ik jammer.. zie liever haar fotos
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoeveel is het uiteindelijk geworden ? ik zag 7-0 met 10 min te gaan of zo
Ga maar slapen, deze sc is er morgen nog steeds.quote:
Ze heeft het fout, komt door Hinke.quote:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar het stukje waar ze de schilders ontmoette na de onthulling.quote:
Was vandaag toch?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Niet van Voxs, maar YouTube van gisteren. Die ene.
waarom? de exit is vannachtquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoeveel leuke meisjes zitten er nog in BBB19?
Nou ik zal voor jou ook een diagnose gaan stellen geloof ikquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar het stukje waar ze de schilders ontmoette na de onthulling.
Kom maar doorquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ik zal voor jou ook een diagnose gaan stellen geloof ik
Bwhehehe! Ik heb me echt niet laten opspuiten, jongens.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:59 schreef Deisyy het volgende:
'Ik vind het heel goed geschilderd, dat wel'.
Dat filmpje is goed.quote:
Een zinvol streven.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:59 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ga vol voor de Dr Phil award dit jaar
Dat is erger dan de droplul award maar die had je al?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:59 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ga vol voor de Dr Phil award dit jaar
Ik zag het filmpje hier vandaag, weet toch niet van wanneer het isquote:
Ok ... ik probeer ze hier alleen een beetje af te leiden van het gezeikquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom? de exit is vannacht
3 - 4 zijn nog, 2 van zijn genernominiert
4 person zijn nominiert
Vast wel bij iemandquote:Op woensdag 13 maart 2019 00:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is erger dan de droplul award maar die had je al?
Nooit geweest ook.quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Zijn Fok Awards ook al niet zinvol meer nu
Gepubliceerd op 25 sep. 2015quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag het filmpje hier vandaag, weet toch niet van wanneer het is
Net als die puntentelling.quote:
wat is bakkes?quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag het filmpje hier vandaag, weet toch niet van wanneer het is
Trusten, Deis en succes met scheren!quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:04 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga mijn diagnose niet afwachten, maar lekker slapen
Slaap lekker.quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:04 schreef Deisyy het volgende:
wie? je weet wie de 2 blonden zijn? ,isabella is maar 26.2 wegquote:Op woensdag 13 maart 2019 00:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok ... ik probeer ze hier alleen een beetje af te leiden van het gezeik
Je hebt iig geen insomnia.quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:04 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Trusten, Deis en succes met scheren!
Gezicht.quote:
Hanneke bedanktquote:Op woensdag 13 maart 2019 00:04 schreef sig000 het volgende:
[..]
Sindsdien is ze ook niet meer op TV geweest volgens mij.
Isa weegt maar 26 kilo? das toch ziekquote:Op woensdag 13 maart 2019 00:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
wie? je weet wie de 2 blonden zijn? ,isabella is maar 26.2 weg
@snackspertquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zou daar geld in zitten op insta? Alleen maar frikandellen eten en zo.
Hou hem zelf.quote:
neeeeeee de is 26.february weg hoorquote:Op woensdag 13 maart 2019 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Isa weegt maar 26 kilo? das toch ziek
quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:04 schreef sig000 het volgende:
[..]
Sindsdien is ze ook niet meer op TV geweest volgens mij.
Lijkt me echt iets voor GB. Snacks testen die in de Bonusaanbieding zijn. In één week het hele assortiment van Mora naar binnenwerken.quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:04 schreef Deisyy het volgende:
En dan nog honger hebben.quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Lijkt me echt iets voor GB. Snacks testen die in de Bonusaanbieding zijn. In één week het hele assortiment van Mora naar binnenwerken.
Hallo ik eet amper snacksquote:Op woensdag 13 maart 2019 00:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Lijkt me echt iets voor GB. Snacks testen die in de Bonusaanbieding zijn. In één week het hele assortiment van Mora naar binnenwerken.
twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 12-03-2019 om 23:17:13New York State and its Governor, Andrew Cuomo, are now proud members of the group of PRESIDENTIAL HARASSERS. No wonder people are fleeing the State in record numbers. The Witch Hunt continues! reageer retweet
quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
quote:
Kijk hier de moeder van de dochter van Juanmiquote:Op woensdag 13 maart 2019 00:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
neeeeeee de is 26.february weg hoor
Zal wel een muur om zichzelf gaan trekken.quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:10 schreef Recce het volgende:
De heel staat New York valt Trump lastig!twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 12-03-2019 om 23:17:13New York State and its Governor, Andrew Cuomo, are now proud members of the group of PRESIDENTIAL HARASSERS. No wonder people are fleeing the State in record numbers. The Witch Hunt continues! reageer retweet
Tjitske Reidinga.Een actrice.quote:
Ja, die staten ook altijdquote:Op woensdag 13 maart 2019 00:10 schreef Recce het volgende:
De heel staat New York valt Trump lastig!twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 12-03-2019 om 23:17:13New York State and its Governor, Andrew Cuomo, are now proud members of the group of PRESIDENTIAL HARASSERS. No wonder people are fleeing the State in record numbers. The Witch Hunt continues! reageer retweet
Ze komt uit Leeuwarden.quote:
wacht?quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk hier de moeder van de dochter van Juanmi
MUZ / Spaanstalige nummers #5 Musica buena de todos estilos
Lekker flink lastig blijven vallen zou ik zeggenquote:Op woensdag 13 maart 2019 00:10 schreef Recce het volgende:
Kon ondanks, of juist door haar uitlatingen over die schilderijen geen hekel aan haar hebben.quote:
Dat account bestaat dus alquote:Op woensdag 13 maart 2019 00:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je al antwoord? Hoofd . kop . smoel
Ja, nu zijn mijn oren stuk. Zo iets verwacht je niet van een house liefhebbert.quote:
We zijn te laatquote:Op woensdag 13 maart 2019 00:17 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dat account bestaat dus alwas vandaag bij 538 op de radio als gast
de dochter heeft 1971 gezongen?quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zag hazen op het pad richting spoordijk
Jij luistert naar 538?quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:17 schreef TillyB het volgende:
[..]
Krijgen we een invaller, denk ik.quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Onze leider raakt nog overspannen zo!
quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:17 schreef TillyB het volgende:
[..]
Prima, bietje aan 't werk zetten. Veel te makkelijk subforum dit.quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Onze leider raakt nog overspannen zo!
Ze bellen jou toch?quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:19 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb een nieuw probleem.![]()
Het bedrijf waar ik morgen ga solliciteren ben ik al een paar jaar geleden op gesprek geweest. Dat was toen niets geworden. Ik hoop dat hun geheugen niet zo goed is.
Of ze maken iemand van ons mod. Soury lijkt me een goede kandidaat.quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Krijgen we een invaller, denk ik.
1975 was er nog geen house.quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, nu zijn mijn oren stuk. Zo iets verwacht je niet van een house liefhebbert.
Nah ... sas is de beste en leifquote:Op woensdag 13 maart 2019 00:21 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Prima, bietje aan 't werk zetten. Veel te makkelijk subforum dit.
Cora van Mora is een oldbie.quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:17 schreef TillyB het volgende:
[..]
@uglyvegan is m'n lievelingsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
Ja maar het is een beetje vreemde gewaarwording.quote:
Die is momenteel wel heel relaxed.quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Of ze maken iemand van ons mod. Soury lijkt me een goede kandidaat.
Sacha mag hopen dat Petzi niet ook nog eens in een slechte bui langskomt vanavond. :pquote:Op woensdag 13 maart 2019 00:21 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Prima, bietje aan 't werk zetten. Veel te makkelijk subforum dit.
Waarom zouden we dat moeten doen .?quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:23 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Yep, neem me vooral ontzettend serieus.
quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is de moeder, juanmi bezwangerd heeft
Jij ook.quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Sacha mag hopen dat Petzi niet ook nog eens in een slechte bui langskomt vanavond. :p
Mo heeft dr al opgeroepen eerder vanavondquote:Op woensdag 13 maart 2019 00:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Sacha mag hopen dat Petzi niet ook nog eens in een slechte bui langskomt vanavond. :p
quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:23 schreef TillyB het volgende:
[..]
@:uglyvegan is m'n lievelingsvegan goorlellenfoto's, verfrissend naast al die overstylede acai bowls en avocado kunstwerkjes
LekkahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, dat viel me ook al op. Dat kan nooit lang goed gaan.quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die is momenteel wel heel relaxed.
Hmm, wat was hun reden destijds?quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:19 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb een nieuw probleem.![]()
Het bedrijf waar ik morgen ga solliciteren ben ik al een paar jaar geleden op gesprek geweest. Dat was toen niets geworden. Ik hoop dat hun geheugen niet zo goed is.
Ach zo'n monoloog is vrij simpel te modden.quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:24 schreef Recce het volgende:
[..]
persoonlijk of van TV? Heb je dr ooit ontmoet ?quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:24 schreef mario390 het volgende:
[..]![]()
ik kenn Tostke Ragas bij duitse rtl geweest
Thanks voor de tip nog,leuke podcast.quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:25 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nee ik volg hem op één van m'n accounts en zag het voorbij komen
Hooi Scrut et al.quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Krijgen we een invaller, denk ik.
jij wel zekerquote:Op woensdag 13 maart 2019 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
persoonlijk of van TV? Heb je dr ooit ontmoet ?
Gezellig!quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Mo heeft dr al opgeroepen eerder vanavond
She'll be backquote:Op woensdag 13 maart 2019 00:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat viel me ook al op. Dat kan nooit lang goed gaan.
Bedrijven zijn net hoeren die zijn het allang weer vergeten.quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hmm, wat was hun reden destijds?
quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Kraftwerk niet onder house scharen.
![]()
Ik weet niet, zij tekenen alles nog in 2D en ik ben gewend om in 3D te tekenen. Maar ik heb nooit een terugkoppeling gehad met wat de reden van afwijzing is.quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hmm, wat was hun reden destijds?
rtl was zijquote:Op woensdag 13 maart 2019 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Kraftwerk niet onder house scharen.
![]()
quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Thanks voor de tip nog,leuke podcast.
presenter was zij op rtl en keer duitslandquote:Op woensdag 13 maart 2019 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn ex vergat op mij na geen ene moer.quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
Bedrijven zijn net hoeren die zijn het allang weer vergeten.
Ik ken dr wel van vroegerquote:Op woensdag 13 maart 2019 00:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
presenter was zij op rtl en keer duitsland
Ja, degene die toen nieuwe mensen aannam voor die afdeling, neemt nu mensen in het management aan of werkt ergens anders.quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ha sly! Had je al gelezen dat vliegtuigen veel te complex zijn geworden? We moeten weer terug naar de goede oude tijd. Wel fijn dat Trump ook daar verstand van heeft.quote:
Paardenvogelaarquote:Op woensdag 13 maart 2019 00:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
Bastian de man van tostke was bij de Groep Kackt in de Kantquote:Op woensdag 13 maart 2019 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Deze vind ik vaag sorryquote:Op woensdag 13 maart 2019 00:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mijn ex vergat op mij na geen ene moer.
Je wordt bijna een halve Nederlander met al je weetjesquote:Op woensdag 13 maart 2019 00:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
Bastian de man van tostke was bij de Groep Kackt in de Kant
Trump gaat voortdurend onderuit natuurlijk, maar het tempo van onderuit gaan, gaat wel toenemen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:29 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Rector!
Trump gaat ongelooflijk onderuit binnenkort! Gaat smullen worden
Ik hoop het, ik kan ook heel goed dom doen. Als ik wil daalt mijn iq tot onder het meetbare.quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
Vast wel. Meestal ga ik op tijd pleituh in zulke situaties.quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij krijgt ook nog wel een keer de volle laag.
Die ga ik ook even proberen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:29 schreef TillyB het volgende:
[..]Ah heb je Yung Groenteman geluisterd. Als je van lange podcasts houdt is de Alleskankapotcast misschien wel wat voor jou, soms 5 uur.
quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoop het, ik kan ook heel goed dom doen. Als ik wil daalt mijn iq tot onder het meetbare.
Maar ik ga mijn bed opzoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |