Als je morgen niks hebt zou ik ff doorhalen .. dan lekker lang uitslapen en dan ben je over die late vlucht heenquote:
Heb je al boertje gedaan?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ging sws even om, uurtje rusten.....heb het verdient.
Dat gaat over mij natuurlijk he? Doe niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, je bent geen borderliner. Beetje moeilijk ben je wel hoor.
Doe ik.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je morgen niks hebt zou ik ff doorhalen .. dan lekker lang uitslapen en dan ben je over die late vlucht heen
Wel fijn dat je het zelf ook in ziet, eerste stap naar een mogelijke genezing misschienquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:22 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Dat gaat over mij natuurlijk he? Doe niet zo moeilijk.
Oh dat .. is er veel verschil ....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Til heeft vast nog wel stevig stuk touw voor je.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Als ik het leven zinloos vond stapte ik er sowieso uit denk ik
Maf ze, Mo.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ging sws even om, uurtje rusten.....heb het verdient.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:24 schreef sig000 het volgende:
[..]
Til heeft vast nog wel stevig stuk touw voor je.
Is dat te genezen?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wel fijn dat je het zelf ook in ziet, eerste stap naar een mogelijke genezing misschien
Indien noodzakelijk wil ik wel een gammele stoel doneren.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:24 schreef sig000 het volgende:
[..]
Til heeft vast nog wel stevig stuk touw voor je.
Veel bongs.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijkmisschien onderdrukken alleen
Snap ik. MIsschien heb je het meegemaakt, een ziekte krijgen die niet met het leven verenigbaar is. En dacht net als jij, maar kwamen overlevingsmechanismes bij me los waarvan ik het bestaan niet wist.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Als ik het leven zinloos vond stapte ik er sowieso uit denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |