Wanneer de kozijnen eruit liggen zullen er toch nieuwe in moeten.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die gasten passen zich maar aan en anders gaat het 'feest' niet door, zo simpel is het.
Ik ga er niet moeilijk over doen, it's my way or the highway.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wanneer de kozijnen eruit liggen zullen er toch nieuwe in moeten.
Yep. Dat zijn dé momenten. Zonsondergang kost niets, maar móói. Je moet het alleen wel willen zien.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik geniet van alle kleine dingen,dat zijn ook geluksmomentjes.
Arme Sjoef.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Yep. Dat zijn dé momenten. Zonsondergang kost niets, maar móói. Je moet het alleen wel willen zien.
Nah, dat noemen ze toch echt wel moeilijk doen, hoor.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ga er niet moeilijk over doen, it's my way or the highway.
Geen probleem.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, dat noemen ze toch echt wel moeilijk doen, hoor.
Je kan het gerust zinloos vinden zonder depressief te zijn. Wat is het nut volgens jou dan?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Als ik het leven zinloos vond stapte ik er sowieso uit denk ik
Neemt niet weg dat je met twee katten best een probleem kunt hebben.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wanneer de kozijnen eruit liggen zullen er toch nieuwe in moeten.
Je geeft het zin. Het is zo simpel, De zin van het leven is wat je voor anderen kan betekenen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Als ik het leven zinloos vond stapte ik er sowieso uit denk ik
Dit ja en veel lol makenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je geeft het zin. Het is zo simpel, De zin van het leven is wat je voor anderen kan betekenen.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat is het nut volgens jou dan?
Thx.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je kan het gerust zinloos vinden zonder depressief te zijn. Wat is het nut volgens jou dan?
Sja.quote:
Daar gaan we wel vanuit, de horror.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sja.Op zich is het een kleine ingreep en verloopt meestal prima. Nog een paar maanden en dan kan hij alle kutduiven weer in volle glorie bewonderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |