Wanneer de kozijnen eruit liggen zullen er toch nieuwe in moeten.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die gasten passen zich maar aan en anders gaat het 'feest' niet door, zo simpel is het.
Ik ga er niet moeilijk over doen, it's my way or the highway.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wanneer de kozijnen eruit liggen zullen er toch nieuwe in moeten.
Yep. Dat zijn dé momenten. Zonsondergang kost niets, maar móói. Je moet het alleen wel willen zien.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik geniet van alle kleine dingen,dat zijn ook geluksmomentjes.
Arme Sjoef.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Yep. Dat zijn dé momenten. Zonsondergang kost niets, maar móói. Je moet het alleen wel willen zien.
Nah, dat noemen ze toch echt wel moeilijk doen, hoor.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ga er niet moeilijk over doen, it's my way or the highway.
Geen probleem.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, dat noemen ze toch echt wel moeilijk doen, hoor.
Je kan het gerust zinloos vinden zonder depressief te zijn. Wat is het nut volgens jou dan?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Als ik het leven zinloos vond stapte ik er sowieso uit denk ik
Neemt niet weg dat je met twee katten best een probleem kunt hebben.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wanneer de kozijnen eruit liggen zullen er toch nieuwe in moeten.
Je geeft het zin. Het is zo simpel, De zin van het leven is wat je voor anderen kan betekenen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Dit ja en veel lol makenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je geeft het zin. Het is zo simpel, De zin van het leven is wat je voor anderen kan betekenen.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat is het nut volgens jou dan?
Thx.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je kan het gerust zinloos vinden zonder depressief te zijn. Wat is het nut volgens jou dan?
Sja.quote:
Daar gaan we wel vanuit, de horror.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sja.Op zich is het een kleine ingreep en verloopt meestal prima. Nog een paar maanden en dan kan hij alle kutduiven weer in volle glorie bewonderen.
Als je morgen niks hebt zou ik ff doorhalen .. dan lekker lang uitslapen en dan ben je over die late vlucht heenquote:
Heb je al boertje gedaan?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ging sws even om, uurtje rusten.....heb het verdient.
Dat gaat over mij natuurlijk he? Doe niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, je bent geen borderliner. Beetje moeilijk ben je wel hoor.
Doe ik.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je morgen niks hebt zou ik ff doorhalen .. dan lekker lang uitslapen en dan ben je over die late vlucht heen
Wel fijn dat je het zelf ook in ziet, eerste stap naar een mogelijke genezing misschienquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:22 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Dat gaat over mij natuurlijk he? Doe niet zo moeilijk.
Oh dat .. is er veel verschil ....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Til heeft vast nog wel stevig stuk touw voor je.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Maf ze, Mo.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ging sws even om, uurtje rusten.....heb het verdient.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:24 schreef sig000 het volgende:
[..]
Til heeft vast nog wel stevig stuk touw voor je.
Is dat te genezen?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wel fijn dat je het zelf ook in ziet, eerste stap naar een mogelijke genezing misschien
Indien noodzakelijk wil ik wel een gammele stoel doneren.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:24 schreef sig000 het volgende:
[..]
Til heeft vast nog wel stevig stuk touw voor je.
Veel bongs.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijkmisschien onderdrukken alleen
Snap ik. MIsschien heb je het meegemaakt, een ziekte krijgen die niet met het leven verenigbaar is. En dacht net als jij, maar kwamen overlevingsmechanismes bij me los waarvan ik het bestaan niet wist.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja dat!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je kan het gerust zinloos vinden zonder depressief te zijn. Wat is het nut volgens jou dan?
Ik vind het nogal wat . Iemand beschuldigen van borderline.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wel fijn dat je het zelf ook in ziet, eerste stap naar een mogelijke genezing misschien
Nee hoor, je doet dingen voor anderen zodat jij je weer goed voelt over wat je deed. En daarna ga je dood en over 200 jaar weet niemand meer wie je was.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je geeft het zin. Het is zo simpel, De zin van het leven is wat je voor anderen kan betekenen.
Laatste stuk klopt rest is onzin, en je begon zelf over dat borderliner notabene in een ander topicquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:29 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik vind het nogal wat . Iemand beschuldigen van borderline.
Schijnbaar vindt iedereen dat hier normaal. In de cos zou je er een ban voor krijgen.
Misschien helpt het dat ik vanavond met iedereen leuk heb kunnen praten.
Tot jij weer op duikt. Iemand gewoon te kakken zetten met een nare psychologische aandoening, op niks gebaseerd.
Leukste en grappigste user van Fok!
Denk dat de reden is dat mijn ouders me in een geile bui hebben liggen knutselen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:30 schreef chufi het volgende:
We zijn er nog wel allemaal.. zal ook wel een reden hebben toch .. stelletje wijsneuzen hier
Ja hij gaat idd soms te ver ... dus laat je door hem niet meer gek maken.. Die awards stellen sws niets voorquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:29 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Schijnbaar vindt iedereen dat hier normaal. In de cos zou je er een ban voor krijgen.
Tot jij weer op duikt. Iemand gewoon te kakken zetten met een nare psychologische aandoening, op niks gebaseerd.
Je bent laat vandaag normaal schiet je om 11 uit de bocht, lekker slapenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:32 schreef Gooddeal het volgende:
En iedereen vindt dat schijnbaar normaal.
Niemand die het voor mij opneemt.
Oke, zegt genoeg. Doei.![]()
Schijnheilen.
Waren het creatievelingen .. Macrameen met je moeder, ?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Denk dat de reden is dat mijn ouders me in een geile bui hebben liggen knutselen.
Iedereen vindt hem grappig. Best.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja hij gaat idd soms te ver ... dus laat je door hem niet meer gek maken.. Die awards stellen sws niets voor
Ik vind het niet normaal en jammer, maar dacht een grapje omdat het hier 40 plus is en eigenlijk nooit serieus.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:29 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Waar maak je dat dan uit opquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:32 schreef Gooddeal het volgende:
En iedereen vindt dat schijnbaar normaal.
Niemand die het voor mij opneemt.
Oke, zegt genoeg. Doei.![]()
Schijnheilen.
Vanavond begon je er zelf over. Dat is niet heel handig dan.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:34 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Iedereen vindt hem grappig. Best.
Ik laat mij door hem niet uitmaken voor borderliner. Hij heeft geen idee.
Zit haar niet zo op de lip man ... Wat er gebeurt is wat dan ook . los dat lekker buiten hier op ..quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Je bent laat vandaag normaal schiet je om 11 uit de bocht, lekker slapen
Vorige week ook in Lucky's topic en ik heb het nooit zo keihard getikt ookquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vanavond begon je er zelf over. Dat is niet heel handig dan.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Waren het creatievelingen .. Macrameen met je moeder, ?
Een goed lezer zal snappen dat het andersom is.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Je bent laat vandaag normaal schiet je om 11 uit de bocht, lekker slapen
Veel wijnkurken ook zekerquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Zeer creatief. Talloze hobby's.
Wel! Niet normaal wat er over Good gezegd werd.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Waar maak je dat dan uit op![]()
Er is niets aan de hand joh.
Amen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Zit haar niet zo op de lip man ... Wat er gebeurt is wat dan ook . los dat lekker buiten hier op ..
Dat heb je wel. Maar ik laat het, schijnbaar is dat normaal hier.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Vorige week ook in Lucky's topic en ik heb het nooit zo keihard getikt ook
Ik zal eens gaan turven hoe vaak je over de zeik weggaat en weer terugkomtquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:37 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Dat heb je wel. Maar ik laat het, schijnbaar is dat normaal hier.
Tis nog dinsdag als je dat bedoeltquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:37 schreef Lyza666 het volgende:
Ik kom op tijd even kijken zie ik. Gezellag.
Ik vind het nou weer genoeg geweest.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik zal eens gaan turven hoe vaak je over de zeik weggaat en weer terugkomt
Dat niet alleen, de vloer lag onafgebroken vol met schroefdoppen.quote:
Blij dat jij het ook gelezen hebt.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:37 schreef Marsani het volgende:
[..]
Wel! Niet normaal wat er over Good gezegd werd.
Relneef ben je.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:37 schreef Lyza666 het volgende:
Ik kom op tijd even kijken zie ik. Gezellag.
Misschien aan de telefoon uitvechten of zo? Iedereen, ja ik ook, bemoeit zich er mee en morgen zijn jullie weer eens goed.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja nooit de schuld of oorzaak eens bij jezelf gaan zoeken natuurlijk Calimero syndroom zet ik er ook bijquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:39 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Blij dat jij het ook gelezen hebt.
Maar het is goed zo. Het houdt toch niet op.
Wat ksan ik nog doen om mij te verdedigen.
De stempel is al gedrukt. Tis goed zo.
Laten we met zn allen even meelij hebben met Lucky !!!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat niet alleen, de vloer lag onafgebroken vol met schroefdoppen.![]()
Zó zwaar gehad vroegàh.
Laat je niet wegjagen, ik vind je tof.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:39 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Blij dat jij het ook gelezen hebt.
Maar het is goed zo. Het houdt toch niet op.
Wat ksan ik nog doen om mij te verdedigen.
De stempel is al gedrukt. Tis goed zo.
Gewoon mekaar negeren maar dan moet je niet steeds dat Borderliner blijven tikken wat uit de context gehaald is sowieso alquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:39 schreef Marsani het volgende:
[..]
Misschien aan de telefoon uitvechten of zo? Iedereen, ja ik ook, bemoeit zich er mee en morgen zijn jullie weer eens goed.
Is goed. Jij vind dat ik weg moet blijven, dan heb jij je zin. Doe ik.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dank je.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Laten we met zn allen even meelij hebben met Lucky !!!
Nee hoor boeit mij niksquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:40 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Is goed. Jij vind dat ik weg moet blijven, dan heb jij je zin. Doe ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |