G a lekker pitten zo ...quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:25 schreef Gooddeal het volgende:
Mijn vlucht had vertraging trouwens door dat kutweer hier in nederland.![]()
In plaats van 19.30 vlogen wij om 22.00 pas.
Ik was 3 uur thuis vannacht.Vanochtend vrijwilligerswerk, en vanavond zadels en hoofdstellen gepoetst tot 21.00. Dus als ik dom lul komt het door slaapgebrek.
![]()
Ik duik er zo ook in dus.
Kamp Amersfoort.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:23 schreef Marsani het volgende:
Geen doodga kamp bedoel ik, een kamp om door te sturen.
Alles wat je weleens leest is waar. Het donkere, zware, sombere. Geen vogels, geen zonlicht.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Auswitsch zou ik ook wel eens willen bezichtigen.
N.O. Drenthe. Vandaag boodschappen wezen doen en zag dat er een dak van een boerderij aan flarden lag door de wind. Dan moet het toch aardig wapperen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:30 schreef Marsani het volgende:
Waait het bij jullie ook zo hard? Hier in Z.O. Drenthe even abnormaal. Ging mijn hek al vastzetten net.
Wat triest.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
N.O. Drenthe. Vandaag boodschappen wezen doen en zag dat er een dak van een boerderij aan flarden lag door de wind. Dan moet het toch aardig wapperen.
Dit is een jong stel, net gestart met allemaal lekkere zuivelproducten. Hoop geld in gestoken en dan waait je handel naar de kloten.
Is niet mooi, in Westerbork lijkt het wel of zelfs de vogels stiller zijn, en het ligt in een bos. Het is afschuwelijk, het kippenvel loopt je over de armen, die treinspoor, die sterren, echt beklemmend.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kamp Amersfoort.
Niet dat er zoveel van over is maar wel mooi om er eens naar toe te gaan.
Er is natuurlijk ook manlief met voetbalquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:32 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik ben een rare met slaap, ben er dan overheen of zo.![]()
Maar ga het wel proberen zo.
Jakkes. Wat erg.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
N.O. Drenthe. Vandaag boodschappen wezen doen en zag dat er een dak van een boerderij aan flarden lag door de wind. Dan moet het toch aardig wapperen.
Dit is een jong stel, net gestart met allemaal lekkere zuivelproducten. Hoop geld in gestoken en dan waait je handel naar de kloten.
Dat is ieder voor zich.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik geloof het wel , maar hoef er niet heen ..
Dat is fucked up.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je bent zowiezo een rare.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:32 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik ben een rare met slaap, ben er dan overheen of zo.![]()
Maar ga het wel proberen zo.
Ik bewonder mensen die zoiets opzetten, en als het dan zo tegenzit, echt naar.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sja, hele leuke innoverende mensen. Al gun je dit niemand.
Ja.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Er is natuurlijk ook manlief met voetbal
Die ken ik.quote:
Ik ook maar ik ben degene die niet spoort.quote:
Vroeger van The Frames.quote:
Wat is gelukkig? Dat is ook maar een momentopname uit mijn ervaringen dan. Meestal leef je en soms heb je een geluksmoment.quote:
Leren om dingen van je af te laten glijden.quote:
Ik kon niet meer op de titel komen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:42 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Die ken ik.![]()
Heb je meer van gepost.
Ik ben het nu iig nietquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:44 schreef Marsani het volgende:
[..]
Wat is gelukkig? Dat is ook maar een momentopname uit mijn ervaringen dan. Meestal leef je en soms heb je een geluksmoment.
Maar goed, zal ook wel een rare zijn
Ik vind geluk heel erg overschat als emotie want je hebt er maar mee te doen wat op je pad komt.
Het vermogen om te kunnen herstellen van erge tegenslagen vind ik belangrijker.
Ik vind het een mooi nummer.quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:44 schreef Marsani het volgende:
[..]
Wat is gelukkig? Dat is ook maar een momentopname uit mijn ervaringen dan. Meestal leef je en soms heb je een geluksmoment.
Ik vind geluk heel erg overschat als emotie want je hebt er maar mee te doen wat op je pad komt.
Je hebt gelijk hoor. Anders zou je ook constant gelukkig zijn als je maar chocolade bleef proppen. Veel vrouwen blijven dat tegen beter weten in stug volhouden, maar dat terzijde.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:44 schreef Marsani het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor. Anders zou je ook constant gelukkig zijn als je maar chocolade bleef proppen. Veel vrouwen blijven dat tegen beter weten in stug volhouden, maar dat terzijde.
Wijze woorden.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor. Anders zou je ook constant gelukkig zijn als je maar chocolade bleef proppen. Veel vrouwen blijven dat tegen beter weten in stug volhouden, maar dat terzijde.
Dat zal, al dan niet kortstondig, wel veranderen als je aan je ogen bent geholpen.quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wijze woorden.
Trouwens,zin in het feestje morgen.![]()
![]()
Nee maar hij kwam al wel aanquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:47 schreef Marsani het volgende:
[..]
Dan kan ik je nu wel virtueel een knuffel geven maar daar heb je geen zak aan.
quote:
Mannen doen vaak hetzelfde maar dan met drank en drugs...quote:
Ik zie momenteel zo slecht, vooral ver weg dat enig toerisme voor me nu geen enkele zin heeft.. Herken mensen misschien pas op 5m afstand op zn vroegstquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:48 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Jouw ogen. Ik kan mij dat zo voorstellen.Was je dan maar een halfjaar verder of zo he?
Balen man, hopelijk snel verbetering.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie momenteel zo slecht, vooral ver weg dat enig toerisme voor me nu geen enkele zin heeft.. Herken mensen misschien pas op 5m afstand op zn vroegst
Ik noem geen namen dus ook niet persoonlijk nemen.quote:
Ik hoop zo dat er snel een eind aan komt, en dat je weer kunt zien.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie momenteel zo slecht, vooral ver weg dat enig toerisme voor me nu geen enkele zin heeft.. Herken mensen misschien pas op 5m afstand op zn vroegst
Voor de zomer met een beetje mazzel, sjoef.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Herken het van jaren terug, maar ook zelf erge dingen meegemaakt en dat klinkt stom maar nu kan ik mezelf er uit 'praten'. In gedachten dan. Mede met mijn overtuiging dat het leven an sich volkomen zinloos is, kom ik zelf een heel eind.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mannen doen vaak hetzelfde maar dan met drank en drugs...
Ja daar gaan we vanuit .. zomer begint 21 juni pas ..quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Voor de zomer met een beetje mazzel, sjoef.Ik hoop het voor je.
Ooh verdomme zo erg, dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Dito.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:55 schreef Marsani het volgende:
[..]
Herken het van jaren terug, maar ook zelf erge dingen meegemaakt en dat klinkt stom maar nu kan ik mezelf er uit 'praten'. In gedachten dan. Mede met mijn overtuiging dat het leven an sich volkomen zinloos is, kom ik zelf een heel eind.
Zeker, had gekund, maar is niet gebeurd. Dus jouw post hierover is eigenlijk volkomen zinloos.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had hem ook kunnen missen met mn zicht
Komt vast goed,sterkte man.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja daar gaan we vanuit .. zomer begint 21 juni pas ..
De ene keer beter dan de andere.. het varieert.. soms moet ik de laptop tot vlak voor mn ogen houden .. vooral bij lichte schermen ...quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:56 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ooh verdomme zo erg, dat wist ik niet.
Duim je dan ook echt morgen? Gewoon een vraag. Want ik zeg dit soort dingen en duim dan niet. Dus kan het beter niet zeggen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:54 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat er snel een eind aan komt, en dat je weer kunt zien.
We kunnen er allemaal luchtig over doen, maar niet kunnen zien is gewoon kut.
Ik duim voor je Chuf. Hoop dat we er binnenkort op kunnen proosten dat je je zicht weer terughebt.
Ik snap eigenlijk niet dat ik jou ooit niet begreep, en nu wel.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:55 schreef Marsani het volgende:
[..]
Herken het van jaren terug, maar ook zelf erge dingen meegemaakt en dat klinkt stom maar nu kan ik mezelf er uit 'praten'. In gedachten dan. Mede met mijn overtuiging dat het leven an sich volkomen zinloos is, kom ik zelf een heel eind.
It's the thought that counts.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:58 schreef Marsani het volgende:
[..]
Duim je dan ook echt morgen? Gewoon een vraag. Want ik zeg dit soort dingen en duim dan niet. Dus kan het beter niet zeggen.
Ik hoop het zo voor je.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja daar gaan we vanuit .. zomer begint 21 juni pas ..
Wil je geen groepsknuffel?quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:55 schreef Marsani het volgende:
Mede met mijn overtuiging dat het leven an sich volkomen zinloos is
Komt door het typen, zaten we in een kamer dan begrepen we elkaar wel. Die non verbale communicatie kun je nu eenmaal niet overbrengen in getypte letter. Hoe je je best ook doet.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:58 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet dat ik jou ooit niet begreep, en nu wel.![]()
quote:
Nice.quote:
Wie heeft dat het hier niet?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:02 schreef chufi het volgende:
Maar goed Disana heeft nog van alles meer meegemaakt...
Ik duim echt voor mensen die ik zeg dat ik het doe.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:58 schreef Marsani het volgende:
[..]
Duim je dan ook echt morgen? Gewoon een vraag. Want ik zeg dit soort dingen en duim dan niet. Dus kan het beter niet zeggen.
Lief van je, zoiets heb ik ook naar de mensen hier.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:03 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik duim echt voor mensen die ik zeg dat ik het doe.![]()
Krijg vaak te horen dat ik mij dingen teveel aantrek, of dat ik overgevoelig ben, of een borderliner ben zelfs.
Daar zal wel weer commentaar op komen, maar dat maakt mij niet uit.
Users als Chufi, of Mo, om er maar een paar te noemen, ja, daar leef ik wel in mee.
Alle verhalen die mij raken, die blijven me wel bij ja.
Bij mij vallen dingen meer op zijn plek naarmate ik users iet langer en beter leer kennen...heeft even tijd nodig...quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:03 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Krijg vaak te horen dat ik mij dingen teveel aantrek, of dat ik overgevoelig ben, of een borderliner ben zelfs.
Users als Chufi, of Mo, om er maar een paar te noemen, ja, daar leef ik wel in mee.
Blijven mij ook bij hoor. Maar dan sta ik er niet mee op of zo. En als ik hier weer kijk dan is hier het leven weer zo doorgegaan dat ik er pas aan denk als er een opmerking over gemaakt wordt.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:03 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik vind soms een knuppel in het hoenderhok gooien wel leuk, onderwerpje aansnijden en iedereen kan los!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:06 schreef Marsani het volgende:
[..]
Blijven mij ook bij hoor. Maar dan sta ik er niet mee op of zo. En als ik hier weer kijk dan is hier het leven weer zo doorgegaan dat ik er pas aan denk als er een opmerking over gemaakt wordt.
Voor mezelf sprekende zeg ik wel eens: ik hoop dit en dat, ik duim voor je en dan denk ik er dagen niet meer aan tot ik hier weer kom en denk: oh ja!
Door schade en schande wordt men wijs.quote:
Wat jij vertelde over je katten, en de verbouwing, dat herken ik zo.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bij mij vallen dingen meer op zijn plek naarmate ik users iet langer en beter leer kennen...heeft even tijd nodig...
Ja hij slaapt al had ik daarnet moeten hebbenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Worden katten rustig van. Probeer maar.
Is gewoon helaas bij mij de waarheid. Log ik uit dan denk ik er niet mer aan.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind soms een knuppel in het hoenderhok gooien wel leuk, onderwerpje aansnijden en iedereen kan los!
Die gasten passen zich maar aan en anders gaat het 'feest' niet door, zo simpel is het.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:09 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Wat jij vertelde over je katten, en de verbouwing, dat herken ik zo.
Het ontbreekt me alleen aan energie om daar op in te gaan.
Ik heb al eens een ellendige discussie gehad over een kat met epilepsie, ik ga daar niet meer aan beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |