Je zal ongetwijfeld gelijk hebben ook.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:12 schreef Gooddeal het volgende:
[..]Ik vind van wel. Een dorp is klein. Internet is groot.
Ja Bioparc ben ik ook geweest.. toen woonde mn dochter er om de hoekquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:11 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Bioparc hebben we gezien, en die drooggelegde rivier, dat nu een park is. Zo mooi allemaal.
Weet ik Mo, hier ook wel dingen meegemaakt en helaas elke keer uit het asielzoekercentrum in Ter Apel. Daar zitten de mensen die geen kans meer maken op asiel. Ik begrijp dat ze het proberen want je wilt altijd een beter leven.quote:
Ik vind plekken waar een soort gevoel heerst enorm boeiend.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vroeger vaak als kind daar op vakantie geweest. Auto en vouwwagen. Goede camping aan het strand maar ook op zijn tijd een tripje het binnenland in.
Ben jij Spaans Chufi?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:19 schreef chufi het volgende:
Maar GD, ik hoop dat je mooie fotos hebt geschoten ... van alle mooie dingen daar.. Elke keer ontdek ik nieuwe dingen ...
Ik heb mooie foto's.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:19 schreef chufi het volgende:
Maar GD, ik hoop dat je mooie fotos hebt geschoten ... van alle mooie dingen daar.. Elke keer ontdek ik nieuwe dingen ...
Snap ik, ik ga elk jaar naar Westerbork, was geen doorstuurkamp maar je voelt overal het leed, kippenvel. Naar.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:19 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik vind plekken waar een soort gevoel heerst enorm boeiend.
Ik ging niet naar Lourdes om geloof of zo, maar wilde ervaren waarom elk jaar zoveel mensen daar naar toe gaan. En dat weet ik nu. Een bepaalde sfeer of uitstraling. Saamhorigheid, mensen die iets zoeken en vinden. Voor mij is dat nu duidelijk.
Zelfde met Auswitsch b.v. Wat is daar van waar, dat mensen zeer onder de indruk daar vandaan komen. Het klopt hoor, je wordt gevangen door een bepaalde sfeer.
Dat ervaren kan alleen door er naar toe te gaan.![]()
Niet alles is in woorden te vangen.
Nee maar soms voel ik me wel zo ....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Auswitsch zou ik ook wel eens willen bezichtigen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:19 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik vind plekken waar een soort gevoel heerst enorm boeiend.
Ik ging niet naar Lourdes om geloof of zo, maar wilde ervaren waarom elk jaar zoveel mensen daar naar toe gaan. En dat weet ik nu. Een bepaalde sfeer of uitstraling. Saamhorigheid, mensen die iets zoeken en vinden. Voor mij is dat nu duidelijk.
Zelfde met Auswitsch b.v. Wat is daar van waar, dat mensen zeer onder de indruk daar vandaan komen. Het klopt hoor, je wordt gevangen door een bepaalde sfeer.
Dat ervaren kan alleen door er naar toe te gaan.![]()
Niet alles is in woorden te vangen.
Ik had ook nog wat nummers gepost in mn topic omdat ze dat speeldenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:21 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik heb mooie foto's.Zal ze morgen wel plaatsen, ook van het oorverdovende vuurwerk.
Ik ga zeker nog eens terug, Valencia heeft mijn hart gestolen.
Als je dat al haalt.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:25 schreef Marsani het volgende:
Wat doen mensen elkaar toch aan zou je denken. Je bent hier maar zo'n 85 jaar en dan die jaren verspillen aan oorlog en haat. Ik zal dat nooit snappen eigenlijk.
Ik geloof het wel , maar hoef er niet heen ..quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Auswitsch zou ik ook wel eens willen bezichtigen.
Ja, dát. Je voelt het .quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:21 schreef Marsani het volgende:
[..]
Snap ik, ik ga elk jaar naar Westerbork, was geen doorstuurkamp maar je voelt overal het leed, kippenvel. Naar.
Nee hoor, verre van wazig of zo. Je had een aantal prachtige posts.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:25 schreef Gooddeal het volgende:
Mijn vlucht had vertraging trouwens door dat kutweer hier in nederland.![]()
In plaats van 19.30 vlogen wij om 22.00 pas.
Ik was 3 uur thuis vannacht.Vanochtend vrijwilligerswerk, en vanavond zadels en hoofdstellen gepoetst tot 21.00. Dus als ik dom lul komt het door slaapgebrek.
![]()
Ik duik er zo ook in dus.
Verder 100% eens met je stelling. Het leven is al zo kort, maak dan plezier, zou je denken.quote:
G a lekker pitten zo ...quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:25 schreef Gooddeal het volgende:
Mijn vlucht had vertraging trouwens door dat kutweer hier in nederland.![]()
In plaats van 19.30 vlogen wij om 22.00 pas.
Ik was 3 uur thuis vannacht.Vanochtend vrijwilligerswerk, en vanavond zadels en hoofdstellen gepoetst tot 21.00. Dus als ik dom lul komt het door slaapgebrek.
![]()
Ik duik er zo ook in dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |