@uglyvegan is m'n lievelingsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
Ja maar het is een beetje vreemde gewaarwording.quote:
Die is momenteel wel heel relaxed.quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Of ze maken iemand van ons mod. Soury lijkt me een goede kandidaat.
Sacha mag hopen dat Petzi niet ook nog eens in een slechte bui langskomt vanavond. :pquote:Op woensdag 13 maart 2019 00:21 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Prima, bietje aan 't werk zetten. Veel te makkelijk subforum dit.
Waarom zouden we dat moeten doen .?quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:23 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Yep, neem me vooral ontzettend serieus.
quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is de moeder, juanmi bezwangerd heeft
Jij ook.quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Sacha mag hopen dat Petzi niet ook nog eens in een slechte bui langskomt vanavond. :p
Mo heeft dr al opgeroepen eerder vanavondquote:Op woensdag 13 maart 2019 00:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Sacha mag hopen dat Petzi niet ook nog eens in een slechte bui langskomt vanavond. :p
quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:23 schreef TillyB het volgende:
[..]
@:uglyvegan is m'n lievelingsvegan goorlellenfoto's, verfrissend naast al die overstylede acai bowls en avocado kunstwerkjes
LekkahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, dat viel me ook al op. Dat kan nooit lang goed gaan.quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die is momenteel wel heel relaxed.
Hmm, wat was hun reden destijds?quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:19 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb een nieuw probleem.![]()
Het bedrijf waar ik morgen ga solliciteren ben ik al een paar jaar geleden op gesprek geweest. Dat was toen niets geworden. Ik hoop dat hun geheugen niet zo goed is.
Ach zo'n monoloog is vrij simpel te modden.quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:24 schreef Recce het volgende:
[..]
persoonlijk of van TV? Heb je dr ooit ontmoet ?quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:24 schreef mario390 het volgende:
[..]![]()
ik kenn Tostke Ragas bij duitse rtl geweest
Thanks voor de tip nog,leuke podcast.quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:25 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nee ik volg hem op één van m'n accounts en zag het voorbij komen
Hooi Scrut et al.quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Krijgen we een invaller, denk ik.
jij wel zekerquote:Op woensdag 13 maart 2019 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
persoonlijk of van TV? Heb je dr ooit ontmoet ?
Gezellig!quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Mo heeft dr al opgeroepen eerder vanavond
She'll be backquote:Op woensdag 13 maart 2019 00:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat viel me ook al op. Dat kan nooit lang goed gaan.
Bedrijven zijn net hoeren die zijn het allang weer vergeten.quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hmm, wat was hun reden destijds?
quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Kraftwerk niet onder house scharen.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |