Ik weet niet, zij tekenen alles nog in 2D en ik ben gewend om in 3D te tekenen. Maar ik heb nooit een terugkoppeling gehad met wat de reden van afwijzing is.quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hmm, wat was hun reden destijds?
rtl was zijquote:Op woensdag 13 maart 2019 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
persoonlijk of van TV? Heb je dr ooit ontmoet ?
quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Kraftwerk niet onder house scharen.
![]()
quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Thanks voor de tip nog,leuke podcast.
presenter was zij op rtl en keer duitslandquote:Op woensdag 13 maart 2019 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn ex vergat op mij na geen ene moer.quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
Bedrijven zijn net hoeren die zijn het allang weer vergeten.
Ik ken dr wel van vroegerquote:Op woensdag 13 maart 2019 00:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
presenter was zij op rtl en keer duitsland
Ja, degene die toen nieuwe mensen aannam voor die afdeling, neemt nu mensen in het management aan of werkt ergens anders.quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ha sly! Had je al gelezen dat vliegtuigen veel te complex zijn geworden? We moeten weer terug naar de goede oude tijd. Wel fijn dat Trump ook daar verstand van heeft.quote:
Paardenvogelaarquote:Op woensdag 13 maart 2019 00:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
Bastian de man van tostke was bij de Groep Kackt in de Kantquote:Op woensdag 13 maart 2019 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Deze vind ik vaag sorryquote:Op woensdag 13 maart 2019 00:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mijn ex vergat op mij na geen ene moer.
Je wordt bijna een halve Nederlander met al je weetjesquote:Op woensdag 13 maart 2019 00:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
Bastian de man van tostke was bij de Groep Kackt in de Kant
Trump gaat voortdurend onderuit natuurlijk, maar het tempo van onderuit gaan, gaat wel toenemen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:29 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Rector!
Trump gaat ongelooflijk onderuit binnenkort! Gaat smullen worden
Ik hoop het, ik kan ook heel goed dom doen. Als ik wil daalt mijn iq tot onder het meetbare.quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
Vast wel. Meestal ga ik op tijd pleituh in zulke situaties.quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij krijgt ook nog wel een keer de volle laag.
Die ga ik ook even proberen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:29 schreef TillyB het volgende:
[..]Ah heb je Yung Groenteman geluisterd. Als je van lange podcasts houdt is de Alleskankapotcast misschien wel wat voor jou, soms 5 uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |