quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoeveel is het uiteindelijk geworden ? ik zag 7-0 met 10 min te gaan of zo
Ga maar slapen, deze sc is er morgen nog steeds.quote:
Ze heeft het fout, komt door Hinke.quote:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar het stukje waar ze de schilders ontmoette na de onthulling.quote:
Was vandaag toch?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Niet van Voxs, maar YouTube van gisteren. Die ene.
waarom? de exit is vannachtquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoeveel leuke meisjes zitten er nog in BBB19?
Nou ik zal voor jou ook een diagnose gaan stellen geloof ikquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar het stukje waar ze de schilders ontmoette na de onthulling.
Kom maar doorquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ik zal voor jou ook een diagnose gaan stellen geloof ik
Bwhehehe! Ik heb me echt niet laten opspuiten, jongens.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:59 schreef Deisyy het volgende:
'Ik vind het heel goed geschilderd, dat wel'.
Dat filmpje is goed.quote:
Een zinvol streven.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:59 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ga vol voor de Dr Phil award dit jaar
Dat is erger dan de droplul award maar die had je al?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:59 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ga vol voor de Dr Phil award dit jaar
Ik zag het filmpje hier vandaag, weet toch niet van wanneer het isquote:
Ok ... ik probeer ze hier alleen een beetje af te leiden van het gezeikquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom? de exit is vannacht
3 - 4 zijn nog, 2 van zijn genernominiert
4 person zijn nominiert
Vast wel bij iemandquote:Op woensdag 13 maart 2019 00:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is erger dan de droplul award maar die had je al?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |