Je heb wel de neiging om dat met andere users ook te doen .. soms lijkt het voor de leuk , maar er is wel een max.. Je blijft je nml wel vaak herhalen somsquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja nooit de schuld of oorzaak eens bij jezelf gaan zoeken natuurlijk Calimero syndroom zet ik er ook bij
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:42 schreef Marsani het volgende:
[..]
Waarom? Ik vind Lucky een aparte maar geen medelijden mee.
Wel en pietsje met Lyza die binnenkomt en denkt: WTF
Ik heb Sly ook heel lang de tering genegeerd.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Zitten wel meer mensen op Fok die ik niet leuk vind hou je toch
Hoeveel is het uiteindelijk geworden ? ik zag 7-0 met 10 min te gaan of zoquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
zo haue hoe schalke gekregen heeft kann niet
Ik zeg altijd jezuschristus op een houtvlot. Ik doe het met opzet met kleine letters want nog altijd bang voor de toorn die via mijn ouders dan wel niet zou gebeuren door die god als ik dit zei.quote:
Scrut!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb Sly ook heel lang de tering genegeerd.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:44 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ik zeg altijd jezuschristus op een houtvlot. Ik doe het met opzet met kleine letters want nog altijd bang voor de toorn die via mijn ouders dan wel niet zou gebeuren door die god als ik dit zei.
Gelukkig net op tijd voorkomen dan.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik had al bijna Mantovani weer voor je ingestart.
Ik doe dat nu zonder het woordquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb Sly ook heel lang de tering genegeerd.
Ik stop er stante pede mee en heb nu met terugwerkende kracht weer iets anders, maar dat wordt te ingewikkeld.quote:
Ik ben woorden als tering niet gewend van jouquote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben woorden als tering niet gewend van jou
Nou ben ik wel nieuwsgierig naar wat je dan opeens hebt met terugwerkende kracht.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:46 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ik stop er stante pede mee en heb nu met terugwerkende kracht weer iets anders, maar dat wordt te ingewikkeld.
Dat is de slechte invloed van Ghostbuster.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben woorden als tering niet gewend van jou
Voorspellende gave maar ze is ten bedde geloof ikquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:48 schreef Superbadeendje het volgende:
De topictitel gaat toch niet toepasselijk worden hoop ik?
Hij verdient een tagje.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is de slechte invloed van Ghostbuster.
Dat ligt eraan wat we gaan krijgen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:48 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik voel dat soort dingen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:48 schreef Superbadeendje het volgende:
Kap iig met de idioterie.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Voorspellende gave maar ze is ten bedde geloof ik
Was niet iets ergs.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:47 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nou ben ik wel nieuwsgierig naar wat je dan opeens hebt met terugwerkende kracht.
Slaap lekker.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:50 schreef Marsani het volgende:
[..]
Was niet iets ergs.
Ik ga slapen, tot later iedereen.
Doegiesquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:50 schreef Marsani het volgende:
[..]
Was niet iets ergs.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zou daar geld in zitten op insta? Alleen maar frikandellen eten en zo.
Trustenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:50 schreef Marsani het volgende:
[..]
Was niet iets ergs.
Nee joh, maar jij en Gooddeal kennen elkaar persoonlijk en vechten jullie ontelbare conflictjes hier uit. Ik kijk er niet van op. Moest er van gapen zelfs en dacht: ooh ja, dat weer.quote:
Dat vermindert mijn nieuwsgierigheid niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:50 schreef Marsani het volgende:
[..]
Was niet iets ergs.
Heb je het nu nog steeds over mij?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Voorspellende gave maar ze is ten bedde geloof ik
Trusten, Marsani.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:50 schreef Marsani het volgende:
[..]
Was niet iets ergs.
Ach ja in een slowchat kan allesquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:52 schreef Marsani het volgende:
[..]
Nee joh, maar jij en Gooddeal kennen elkaar persoonlijk en vechten jullie ontelbare conflictjes hier uit. Ik kijk er niet van op. Moest er van gapen zelfs en dacht: ooh ja, dat weer.
Hebben we al, en nu opbokken met de idioterie.quote:
Ja maar GD neemt het zwaarder dan GB ... en dat vind ik jammer.. zie liever haar fotosquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:52 schreef Marsani het volgende:
[..]
Nee joh, maar jij en Gooddeal kennen elkaar persoonlijk en vechten jullie ontelbare conflictjes hier uit. Ik kijk er niet van op. Moest er van gapen zelfs en dacht: ooh ja, dat weer.
Ja die foto's waren tof.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar GD neemt het zwaarder dan GB ... en dat vind ik jammer.. zie liever haar fotos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |