@Vanillekwarkquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:40 schreef Solotovski het volgende:
Jullie zijn als een uitgezaaide tumor in deze sc
Tyf lekker op
Solotovski is een gloednieuwe user, weet de regels nog niet zo goed. jullie moeten de regels wel kennen dus heb daarom een TR gezetquote:
Is gewoon een kloontjequote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Solotovski is een gloednieuwe user, weet de regels nog niet zo goed. jullie moeten de regels wel kennen dus heb daarom een TR gezet
Ooh zijn hier regels?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Solotovski is een gloednieuwe user, weet de regels nog niet zo goed. jullie moeten de regels wel kennen dus heb daarom een TR gezet
hier kun je ze lezenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:44 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ooh zijn hier regels?
Zal ze even aandachtig doorlezen. Bedankt voor de tip, der_mann
Maar ben gvd geen kloonquote:
Bedankt erg aardig van je.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hier kun je ze lezen
MED / FOK! userpolicy (per 27-02-2019)
en een prettige tijd op FOK! verder
Vragen kun je het beste stellen aan @Samuel24quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:46 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Bedankt erg aardig van je.
Ben jij misschien ook een moderator? Zo heet dat toch. Kan ik met vragen ofzo bij jou terecht?
ik ben niet officieel mod maar soms schakelen ze mij in als undercover mod als de rest het allemaal niet aan kanquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:46 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Bedankt erg aardig van je.
Ben jij misschien ook een moderator? Zo heet dat toch. Kan ik met vragen ofzo bij jou terecht?
als je chill wil doen ga je maar lekker naar de klaagkroegquote:
Stop maarquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij bent niet helemaal snugger of wel
Gras is groen, vd is een mongool en de klaagkroeg is doodquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij bent niet helemaal snugger of wel
volgens mij is vd zelf ook niet echt een fan van zequote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:52 schreef HPLC het volgende:
hoewel de volgelingen van vd zijn de echte downies
Snap ik ergens welquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens mij is vd zelf ook niet echt een fan van ze
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens mij is vd zelf ook niet echt een fan van ze
quote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ja dank jullie! Zoals jullie zien mijn derde jaar op rij als beste user. Mede mogelijk gemaakt door mijn trouwe schare fans
quote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:59 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Vogeltjesdanszelfs als ik stop met FOK! blijf ik je elke dag aanbidden
Wat een ongelooflijke stumpiesquote:
en dat zegt heel watquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:56 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijke stumpies
Nog slechtere act dan azpi
koekoekquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dus je bent zo beta dat je zelfs op een forum nog een volger wil zijn
Voor Vogeltjesdans welquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Omdat je een stumpert bentquote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zal wel moeten, de kans om ooit een 2de te vinden in nihilquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:03 schreef Myrr het volgende:
Allemaal een grote bek om vervolgens door het eerste beste vriendinnetje dat ze kunnen krijgen volledig laten claimen.
Zegt degene die de hele dag in een sc zit te postenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zal wel moeten, de kans om ooit een 2de te vinden in nihil
hoe oud is vd? Echt al in de 50 ofzo tochquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:05 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Zegt degene die de hele dag in een sc zit te posten
gaat dit over zijn iq hahaquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:08 schreef Solotovski het volgende:
[..]
hoe oud is vd? Echt al in de 50 ofzo toch
eigenlijk zijn leeftijd maar zijn iq zou ook zeer goed kunnenquote:
volgens de stats heb jij van 1 maart tot 12 maart 668 posts geplaatst en gianni 201quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:05 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Zegt degene die de hele dag in een sc zit te posten
daar ging het bij mij ook misquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:10 schreef Solotovski het volgende:
Sinds ik niet meer rook, eet ik ontzettend veel
hij zet zich wel gigantisch voor lul hequote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens de stats heb jij van 1 maart tot 12 maart 668 posts geplaatst en gianni 201
Het zit je wel diep he dat je de stats gaat bekijkenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens de stats heb jij van 1 maart tot 12 maart 668 posts geplaatst en gianni 201
Hou eens op manquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij ging toch ook allemaal posts opzoeken poepzakquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:12 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Het zit je wel diep he dat je de stats gaat bekijkenen daarbij zijn die posts verspreid over meerdere topics
qua gewicht passen jullie wel bij elkaarquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ik dat doe geef je me dan een kus
scheer je wegquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
qua gewicht passen jullie wel bij elkaar
Hier schijnt de zon.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:14 schreef SideEffect het volgende:
Prima dag om hele dag binnen te zitten
Moet je ook niet willenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:03 schreef Myrr het volgende:
Niet dat dat geeft want ze hebben toch geen vrienden die met ze af willen spreken.
Jaaaaaaaa maar jaa das logisch he daar in die mooie stad achter de duineeeequote:
Hvl ik vriend?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Preciesquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:29 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa maar jaa das logisch he daar in die mooie stad achter de duineeee
Jaquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ik dat doe geef je me dan een kus
Hahaatjesquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:10 schreef Solotovski het volgende:
Sinds ik niet meer rook, eet ik ontzettend veel
Haagse.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen of Nootmans al gesignaleerd was.
Rustig adem blijven halen en niet zo gek doen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:53 schreef Cronometer het volgende:
Ik wil dood. Volgens mij ga ik overspannen worden. Tips?
Heb spontane jankbuien :s Ughhhhhquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Rustig adem blijven halen en niet zo gek doen.
Ga tv kijken in badquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:53 schreef Cronometer het volgende:
(Dikke) vrouwen en dramaquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:55 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Heb spontane jankbuien :s Ughhhhh
Overgang?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:55 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Heb spontane jankbuien :s Ughhhhh
https://www.113.nl/ik-denk-aan-zelfmoord/crisislijnquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:53 schreef Cronometer het volgende:
is hier een paint vanquote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:41 schreef Werkman het volgende:
Ik wil graag van de gelegenheid gebruik maken om te zeggen dat ik nieuwe schoenen heb gekocht.
we zijn maar spaken op het wiel die de maatschappij heet en als we dood en begraven zijn zal die wiel even vrolijk doorgaanquote:
vorige week zat je nog te klagen dat het kut geknipt wasquote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
bedankt
heb nu ook freshe haircut, zie er echt goed uit
ja was te kort maar heb het nu beter onder controlequote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
vorige week zat je nog te klagen dat het kut geknipt was
Ik heb heel veel nieuwe notes gepakt de afgelopen tijd. Zit nu op 199.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:50 schreef HPLC het volgende:
vorige maand 20 notes gepakt, nu zit ik al op minimaal 10, die Hermann kan me nooit bijhouden zo
Nieuwe werk klompen?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:41 schreef Werkman het volgende:
Ik wil graag van de gelegenheid gebruik maken om te zeggen dat ik nieuwe schoenen heb gekocht.
Netjes, ik 134 leesbare. Doel is nu 200 voor 2020quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb heel veel nieuwe notes gepakt de afgelopen tijd. Zit nu op 199.
Rubberen kaplaarzen?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:41 schreef Werkman het volgende:
rtquote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:56 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Joh niet normaal. Wil in bed liggen in foetushouding.
Ja, ik ook.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:56 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Joh niet normaal. Wil in bed liggen in foetushouding.
Hoe weet je dat hij poept.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:59 schreef Der_Mann het volgende:
liep een collega na het poepen regelrecht de plee uit zonder zijn handen te wassen, moet kunnen
laat me je helpenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Netjes, ik 134 leesbare. Doel is nu 200 voor 2020
Vast een tataquote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:59 schreef Der_Mann het volgende:
liep een collega na het poepen regelrecht de plee uit zonder zijn handen te wassen, moet kunnen
ik heb minstens 3 dubbele notes maar ze willen dat niet rechtzetten.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
je kan het allemaal laten ophouden in the blink of an eyequote:
Schoften zijn het, allemaal. Al die blauwe en rode vrijwilligers.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb minstens 3 dubbele notes maar ze willen dat niet rechtzetten.
Ww vergeten en 10minutemailquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
@:Solotov was niet genoeg voor je, Noel?
had laatst zelfs 2 notes gekregen voor dezelfde post, maar die notes waren 4 minuten uit elkaar geplaatstquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Schoften zijn het, allemaal. Al die blauwe en rode vrijwilligers.
Nog tips? Als ik over de policy begin dan krijg ik zo een ban, dus dat schiet niet op betreft de notesquote:
Welkom op FOK!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nog tips? Als ik over de policy begin dan krijg ik zo een ban, dus dat schiet niet op betreft de notes
Ik postte laatst twee braddiegifjes, en Ama haalde er ééntje weg met de mededeling: één is wel genoeg. Dus dat vond ik wel oké.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had laatst zelfs 2 notes gekregen voor dezelfde post, maar die notes waren 4 minuten uit elkaar geplaatst
per ongeluk 2 keer klikken kan ik snappen maar dit is wel een kwalijke zaak
ik had die dubbele ook voor braddie gifjes maar geen commentaar erbij, dat is te veel werkquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik postte laatst twee braddiegifjes, en Ama haalde er ééntje weg met de mededeling: één is wel genoeg. Dus dat vond ik wel oké.
Haalt VK die andere ook weg met de mededeling dat nul ook voldoende was.
Dus ik zeg zo als ik zelf mag kiezen naar welke mod ik luister kies ik voor ama en post dat gifje opnieuw. Krijg ik alsnog op mijn flikker
Hopelijk gaat VK snel weg en blijft Ama hier. Die snapt tenminste dat je niet zoveel moet moddenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik postte laatst twee braddiegifjes, en Ama haalde er ééntje weg met de mededeling: één is wel genoeg. Dus dat vond ik wel oké.
Haalt VK die andere ook weg met de mededeling dat nul ook voldoende was.
Dus ik zeg zo als ik zelf mag kiezen naar welke mod ik luister kies ik voor ama en post dat gifje opnieuw. Krijg ik alsnog op mijn flikker
quote:Op donderdag 20 november 2014 20:11 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Geef het maar op. Welkom op FOK!
quote:Op zondag 20 januari 2019 02:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
BREAKING NEWS: vrijwilligers op een website zitten er bovengemiddeld veel.
quote:Op dinsdag 4 september 2018 15:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wellicht zijn we vrijwilligers die niet alle topics 24/7 monitoren.
quote:Op donderdag 20 november 2014 19:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik blijf het hele modbeleid maar een inconsequente bak ellende vinden![]()
Nee maar blij dat ie gepakt is. Heeft ie geluk mee dat de popo hem pakte ipv ikquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:02 schreef Chia het volgende:
@:Solotov was jij dit https://www.nu.nl/opmerke(...)door-harderwijk.html
quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:30 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Maar ik ben dan ook een kk nerd
quote:Op donderdag 20 november 2014 19:57 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Man, man, man. Jij geeft het woord zolderkamerautist wel een hele nieuwe dimensie. Je zegt dat een topic dicht moet, mod is het er niet mee eens en vervolgens ga je proberen mods te beledigen.
Ga ff wat voor jezelf doen, joh.
deze als laatste vind ik wel passenquote:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 16:02 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
TS lijkt wel een ongesteld wijf joh homo
quote:Op donderdag 20 november 2014 20:44 schreef Vanillekwark het volgende:
Modje beledigen en ze staan meteen op hun achterste poten. Echt fantastisch
terecht, deze SC is door en door verrotquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:14 schreef Solotovski het volgende:
Vk is toch diegene die het allemaal niet aan kon en toen maar de sc en fb ging sluiten?
Ja ik weet niet ik ben nieuw en dit is wat ik heb gehoord...
morgen weer?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:16 schreef TARDIS. het volgende:
Ik ben blij dat we deze dinsdagmiddag hebben gepakt om Kwarks hypocrisie uit te lichten, vrienden. Doet mij deugd.
Was beter voor hem geweest jaquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Had hij hier toen maar naar geluisterd:[..]
misschien weet deze man iets meer over je 10minutemailquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:14 schreef Solotovski het volgende:
Vk is toch diegene die het allemaal niet aan kon en toen maar de sc en fb ging sluiten?
quote:Op donderdag 20 november 2014 20:08 schreef 10minuteman het volgende:
[..]
Natuurlijk. Het is internet. Beetje mensen belachelijk maken. Doe ik toch op straat ook niet?
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
misschien weet deze man iets meer over je 10minutemail[..]
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:14 schreef Solotovski het volgende:
quote:Op donderdag 17 december 2015 22:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit is wel een beetje een overbezet 'MOD' topic.
je bent gewoon een griezelig mannetje met meer knopjes dan andere gebruikers, dat heeft met een apotheose niets te makenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:20 schreef Vanillekwark het volgende:
Haags en ik hebben het licht gezien, en we willen jullie nu vanuit het duisternis in het licht brengen 🙏
vroeg laatst iemand aan me of ik die pool aan de overkant van de straat kon zien maar ik zag er meerderequote:
jezus christus en een hele goedemiddagquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vroeg laatst iemand aan me of ik die pool aan de overkant van de straat kon zien maar ik zag er meerdere
dus ik zei zo van HE ISN'T THE ONLY POLICY WHWHHAHAHAHAHA
haags heeft het licht al jaren niet gezien met zijn duizenden postsquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:20 schreef Vanillekwark het volgende:
Haags en ik hebben het licht gezien, en we willen jullie nu vanuit het duisternis in het licht brengen 🙏
nee jijquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
je bent gewoon een griezelig mannetje met meer knopjes dan andere gebruikers, dat heeft met een apotheose niets te maken
ik ben al een halfjaar ingetrokken bij zijn vrouw en kind en hij heeft niets in de gatenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
haags heeft het licht al jaren niet gezien met zijn duizenden posts
hoe vind je het dat je een paar users hebt die alleen soms ''vogeltjesdansquote:
Ja stop nu maar. Het is duidelijk, je hebt weer je recalcitrante uurtje, maar je act is vermoeiend genoeg zo.quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoe vind je het dat je een paar users hebt die alleen soms ''vogeltjesdans'' posten en verder geen enkele persoonlijkheid hebben
quote:
Note me niet plsquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:25 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja stop nu maar. Het is duidelijk, je hebt weer je recalcitrante uurtje, maar je act is vermoeiend genoeg zo.
Ik doe niet meequote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik haal sowieso meer voldoening uit met een groepje een weerloze VK in elkaar trappen.
haha je kan het niet meer aanquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:25 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja stop nu maar. Het is duidelijk, je hebt weer je recalcitrante uurtje, maar je act is vermoeiend genoeg zo.
Zo is dat vriendquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
haha je kan het niet meer aan
WEER EEN DISCUSSIE GEWONNEN
Dit een discussie noemenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
haha je kan het niet meer aan
WEER EEN DISCUSSIE GEWONNEN
Ja leuk, ga maar weer Fortnite spelenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij werd wel heel eenzijdig afgemaakt ja #pwned #epicwin
ik speel Apex Legends.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:26 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Ja leuk, ga maar weer Fortnite spelen
Haquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:25 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2018 19:21 schreef Goudenvis het volgende:
2680 uur totaal
101 games
1. GTA V 794 uur
2. Cod bo3 305 uur
mijn laatste platinum was spinnenmanquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:27 schreef TARDIS. het volgende:
Bijna God of War platinum, echt lekker om ziek thuis te zijn.
mijne koninkrijk harten 3quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn laatste platinum was spinnenman
Niet echt. Ben er wel achteraan geweest maar de kat is niet benaderbaar dus het is ook niet te checken of deze kat gechipt is.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:29 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nog wat gehoord van die gevonden zwarte kat?
jij niet?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:30 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Hoe triest is dit danjij hebt een bestand met posts van mensen die je niet mag ofzo?
Aah jammer ):quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niet echt. Ben er wel achteraan geweest maar de kat is niet benaderbaar dus het is ook niet te checken of deze kat gechipt is.
ja, sinds ik je heb zien posten ben ik al je posts doorgelopen en heb alles wat tegen je gebruikt kan worden in een excelbestandje gezetquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:30 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Hoe triest is dit danjij hebt een bestand met posts van mensen die je niet mag ofzo?
Je moet wat he wanneer het geen weer is om in de voortuin te zittenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:30 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Welkom in de KLB SCquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:30 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja, sinds ik je heb zien posten ben ik al je posts doorgelopen en heb alles wat tegen je gebruikt kan worden in een excelbestandje gezet
Hiermee bevestigt hij dat hij inderdaad uitkering trektquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:31 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Je moet wat he wanneer het geen weer is om in de voortuin te zitten
ik ben echt jaloersquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:32 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
[..]
Hiermee bevestigt hij dat hij inderdaad uitkering trekt
Hoezo fout zitten?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:32 schreef Der_Mann het volgende:
mensen die ''haha jij hebt geen leven omdat je dit hebt opgezocht!!'' zeggen als ze ergens niet op kunnen reageren omdat ze weten dat ze fout zitten
quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:08 schreef Goudenvis het volgende:
Ik denk, ik zal me maar even voorstellen hier. Ik ben Goudenvis en na veel vijven en zessen toch maar besloten me hier te registreren.
In het dagelijkse leven houd ik van mijn medegebruikers en drink ik soms koffie. Ik speel spelletjes en mijn favoriete kleur is blauw. Ik woon samen met mijn vriendin () en honten. Of ik kinderen heb, is mij niet bekend.
Hoe ben ik hier terecht gekomen? Gewoon ongeluk gehad denk ik.
Ik heb verder helemaal niks met vissen.
mijn punt was dat CoD en GTA dezelfde doelgroep hebben als Fortnite vrolijke joopquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:34 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Hoezo fout zitten?dat is net 500 uur per jaar dat ik game
durf te wedden dat iederen hier meer Netflix kijkt dan dat
O zoquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn punt was dat CoD en GTA dezelfde doelgroep hebben als Fortnite vrolijke joop
je bent zelf gay!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:36 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
O zonou oke zou best kunnen maar ik speel geen gaynite of gaypex
Hahahah wat lul jij nou johquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
Ik wil even melden dat ik geen problemen heb met VK
Prachtig land inderdaadquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
Wat bedoel je?quote:
TARDIS.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die streep komt wel erg dichtbij zo
Ik ook niet met jou, wat een prachtige tijdenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
Ben er nog nooit geweest. Maar bedoelde de moderator genaamd Vanille Kwark.quote:
dat duurt nog wel evenquote:
En dan nog, ik care nergens om dat weet jequote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ook niet met jou, wat een prachtige tijden
Er heerst hier wel de trend dat de mensen die het hardst roepen dat ze niet caren, vaak het meest carenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En dan nog, ik care nergens om dat weet je
Ben alleen bang dat als ik hier post dat dat niet lang duurt.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hey je kan weer in KLB posten, welkom terug!!
Lijkt mij echt iemand die met zijn staart tussen de benen vertrekt nadat hij hoog van de toren heeft geblazenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben er nog nooit geweest. Maar bedoelde de moderator genaamd Vanille Kwark.
Knock yourself outquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:42 schreef isax het volgende:
[..]
Mag ik nog wel aan zijn lul zuigen ( en in zijn sperma stikken) of is dat ook verboden?
ik care dagelijksquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:42 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Er heerst hier wel de trend dat de mensen die het hardst roepen dat ze niet caren, vaak het meest caren![]()
Dus nou ja wat moet ik hier mee?
Doe wat je wilt, ik care niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:42 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Er heerst hier wel de trend dat de mensen die het hardst roepen dat ze niet caren, vaak het meest caren![]()
sowquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lijkt mij echt iemand die met zijn staart tussen de benen vertrekt nadat hij hoog van de toren heeft geblazen
hmm, goede vraagquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:42 schreef isax het volgende:
[..]
Mag ik nog wel aan zijn lul zuigen ( en in zijn sperma stikken) of is dat ook verboden?
Zou dit niet pikken als ik 2NutZ wasquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:42 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Haaahaaatjesquote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik vind dat echt een flutuserquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:44 schreef 2NutZ het volgende:
Benieuwd of vleermuisspin deze sc vandaag joined.
Ik ben helemaal onder de indruk van tong80, met alles.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je hoeft niet onder de indruk te zijn van de 2000e quote van tong80 van de dag
Merci voor de goedkeuring. Je weet het maar nooit he? In de oorlog was ik Tardis ook achterna gevlogen.quote:
Wie?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:45 schreef Goudenvis het volgende:
Maar waar komt die afgunst jegens de VD-group eigenlijk vandaan?
Ik ook, maar niet zo erg als die donald.quote:
Hij mag bij jouquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:45 schreef isax het volgende:
[..]
Merci voor de goedkeuring. Je weet het maar nooit he? In de oorlog was ik Tardis ook achterna gevlogen.
geen humor, repetitief, veels te irritant aanwezig, geen eigen persoonlijkheidquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:45 schreef Goudenvis het volgende:
Maar waar komt die afgunst jegens de VD-group eigenlijk vandaan?
Dacht dT jij 't ook een waardeloze mod vondquote:
Die ene was veel leuker hahahahquote:
Geen humor, dat is jouw meningquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
geen humor, repetitief, veels te irritant aanwezig, geen eigen persoonlijkheid
ik heb maar 3 van die dingen
Nee, hij is net zo goed als haagsequote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:47 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dacht dT jij 't ook een waardeloze mod vond
Ik moet er nog achterkomen, ben net nieuw dus spannend
Bedankt, hopelijk heb ik het naar m'n zinquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, hij is net zo goed als haagse
Welkom op FOK! btw
quote:
Ik denk dat je hier prima bij past.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:48 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Bedankt, hopelijk heb ik het naar m'n zin
gezegd zoals de bitch die je bentquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:47 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Geen humor, dat is jouw mening
Repetitief, misschien een beetje maar we zijn druk bezig
Irritant aanwezig, zonder ons is klb soort van dood
Geen persoonlijkheid, we hebben onze subtiele verschillen
Nieuwe mensen mogen mij nog geen nootmans noemen, dat heeft even tijd nodig.quote:
ik peg je met een bierflesjequote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:49 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Dat moet je echt eens afleren, het is niet nodig meteen agressief te worden
fuck jou vriendquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nieuwe mensen mogen mij nog geen nootmans noemen, dat heeft even tijd nodig.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Denk dat zij later allemaal een roze grafsteen krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |