quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:30 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Maar ik ben dan ook een kk nerd
quote:Op donderdag 20 november 2014 19:57 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Man, man, man. Jij geeft het woord zolderkamerautist wel een hele nieuwe dimensie. Je zegt dat een topic dicht moet, mod is het er niet mee eens en vervolgens ga je proberen mods te beledigen.
Ga ff wat voor jezelf doen, joh.
deze als laatste vind ik wel passenquote:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 16:02 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
TS lijkt wel een ongesteld wijf joh homo
quote:Op donderdag 20 november 2014 20:44 schreef Vanillekwark het volgende:
Modje beledigen en ze staan meteen op hun achterste poten. Echt fantastisch
terecht, deze SC is door en door verrotquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:14 schreef Solotovski het volgende:
Vk is toch diegene die het allemaal niet aan kon en toen maar de sc en fb ging sluiten?
Ja ik weet niet ik ben nieuw en dit is wat ik heb gehoord...
morgen weer?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:16 schreef TARDIS. het volgende:
Ik ben blij dat we deze dinsdagmiddag hebben gepakt om Kwarks hypocrisie uit te lichten, vrienden. Doet mij deugd.
Was beter voor hem geweest jaquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Had hij hier toen maar naar geluisterd:[..]
misschien weet deze man iets meer over je 10minutemailquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:14 schreef Solotovski het volgende:
Vk is toch diegene die het allemaal niet aan kon en toen maar de sc en fb ging sluiten?
quote:Op donderdag 20 november 2014 20:08 schreef 10minuteman het volgende:
[..]
Natuurlijk. Het is internet. Beetje mensen belachelijk maken. Doe ik toch op straat ook niet?
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
misschien weet deze man iets meer over je 10minutemail[..]
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:14 schreef Solotovski het volgende:
quote:Op donderdag 17 december 2015 22:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit is wel een beetje een overbezet 'MOD' topic.
je bent gewoon een griezelig mannetje met meer knopjes dan andere gebruikers, dat heeft met een apotheose niets te makenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:20 schreef Vanillekwark het volgende:
Haags en ik hebben het licht gezien, en we willen jullie nu vanuit het duisternis in het licht brengen 🙏
vroeg laatst iemand aan me of ik die pool aan de overkant van de straat kon zien maar ik zag er meerderequote:
jezus christus en een hele goedemiddagquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vroeg laatst iemand aan me of ik die pool aan de overkant van de straat kon zien maar ik zag er meerdere
dus ik zei zo van HE ISN'T THE ONLY POLICY WHWHHAHAHAHAHA
haags heeft het licht al jaren niet gezien met zijn duizenden postsquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:20 schreef Vanillekwark het volgende:
Haags en ik hebben het licht gezien, en we willen jullie nu vanuit het duisternis in het licht brengen 🙏
nee jijquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
je bent gewoon een griezelig mannetje met meer knopjes dan andere gebruikers, dat heeft met een apotheose niets te maken
ik ben al een halfjaar ingetrokken bij zijn vrouw en kind en hij heeft niets in de gatenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
haags heeft het licht al jaren niet gezien met zijn duizenden posts
hoe vind je het dat je een paar users hebt die alleen soms ''vogeltjesdansquote:
Ja stop nu maar. Het is duidelijk, je hebt weer je recalcitrante uurtje, maar je act is vermoeiend genoeg zo.quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoe vind je het dat je een paar users hebt die alleen soms ''vogeltjesdans'' posten en verder geen enkele persoonlijkheid hebben
quote:
Note me niet plsquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:25 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja stop nu maar. Het is duidelijk, je hebt weer je recalcitrante uurtje, maar je act is vermoeiend genoeg zo.
Ik doe niet meequote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik haal sowieso meer voldoening uit met een groepje een weerloze VK in elkaar trappen.
haha je kan het niet meer aanquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:25 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja stop nu maar. Het is duidelijk, je hebt weer je recalcitrante uurtje, maar je act is vermoeiend genoeg zo.
Zo is dat vriendquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
haha je kan het niet meer aan
WEER EEN DISCUSSIE GEWONNEN
Dit een discussie noemenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
haha je kan het niet meer aan
WEER EEN DISCUSSIE GEWONNEN
Ja leuk, ga maar weer Fortnite spelenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij werd wel heel eenzijdig afgemaakt ja #pwned #epicwin
ik speel Apex Legends.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:26 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Ja leuk, ga maar weer Fortnite spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |