10 euro!quote:Op donderdag 17 december 2015 22:23 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb een verzoek, serieus wallah vriend.
Iedereen is een goeie vent rond de kerstquote:Op donderdag 17 december 2015 22:24 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Iedereen is welkom toch? Betyar is een goeie vent.
Walgelijk. Vrolijk doen omdat het kerst is. Bah.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Iedereen is een goeie vent rond de kerst
Ik maak ook maar een grapje hequote:Op donderdag 17 december 2015 22:24 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Iedereen is welkom toch? Betyar is een goeie vent.
Rustuuuggg!@quote:Op donderdag 17 december 2015 22:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Donder op met dat serious request. Kansloos!
Ik ben altijd een vrolijke jongen, laat het alleen niet altijd merken.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Walgelijk. Vrolijk doen omdat het kerst is. Bah.
Dat ja. Ik word er alleen maar sjaggerijnig van man. Al die lichtjes overalquote:Op donderdag 17 december 2015 22:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Walgelijk. Vrolijk doen omdat het kerst is. Bah.
Ik snap gewoon niet dat mensen daar geld aan doneren.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik maak ook maar een grapje he'Ken' hem wel van toen ik nog weleens in de POL SC postte.
[..]
Rustuuuggg!@
Dat doe ik dan ook bijna niet, vind de livestream altijd wel genieten.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet dat mensen daar geld aan doneren.
Wat toevallig, daar poste ik ook wel eensquote:Op donderdag 17 december 2015 22:26 schreef Karina het volgende:
Ik maak ook maar een grapje he'Ken' hem wel van toen ik nog weleens in de POL SC postte.
Nee ik ook niet. Heb ook het idee dat de reclame eromheen veel minder is dan voorheen. Heb er eigenlijk nog helemaal niks over gezien.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet dat mensen daar geld aan doneren.
Joh! Het is niet waarquote:Op donderdag 17 december 2015 22:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wat toevallig, daar poste ik ook wel eens.
Wanneer begint het eigenlijk?quote:Op donderdag 17 december 2015 22:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Heb ook het idee dat de reclame eromheen veel minder is dan voorheen. Heb er eigenlijk nog helemaal niks over gezien.
Morgen.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wanneer begint het eigenlijk?
Precies, ik ook. Als iedereen dat kerstgevoel nou eens het hele jaar vast blijft houden .. Maar dan wel zonder die kutliedjes en zo.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik ben altijd een vrolijke jongen, laat het alleen niet altijd merken.
Geen ideequote:Op donderdag 17 december 2015 22:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wanneer begint het eigenlijk?
En of ze ook even op kunnen tyfen met dat nepsneeuw, het is verdomme 15 graden!quote:Op donderdag 17 december 2015 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ja. Ik word er alleen maar sjaggerijnig van man. Al die lichtjes overalGa weg.
quote:Op donderdag 17 december 2015 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen ideeVolgens mij bijna? Volgende week of zo.
quote:
Echt hequote:Op donderdag 17 december 2015 22:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
En of ze ook even op kunnen tyfen met dat nepsneeuw, het is verdomme 15 graden!
Dat verpest het kijkplezier inderdaad wel een beetje.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik weet eigenlijk alleen dat die Giel Beelen erin zit. En dat er ooit eens een actie was voor maagtyfus, alias diarree.
Ik weet niet meer precies. Die ene jongen was er toen nog, die het altijd over poep hadquote:
Nee dat is gewoon zijn ochtendprogramma.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik weet eigenlijk alleen dat die Giel Beelen erin zit. En dat er ooit eens een actie was voor maagtyfus, alias diarree.
Ik heb ook niets met die nerd.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat verpest het kijkplezier inderdaad wel een beetje.
Wat is zijn ochtendprogramma?quote:Op donderdag 17 december 2015 22:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat is gewoon zijn ochtendprogramma.
Diarreequote:Op donderdag 17 december 2015 22:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat is zijn ochtendprogramma?
Vorig jaar zaten er best leuke DJ's dan is het kijken gewoon leuk, beetje bezopen mensen kijken enzo.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb ook niets met die nerd.
quote:Op donderdag 17 december 2015 22:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat is zijn ochtendprogramma?
quote:Op donderdag 17 december 2015 22:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
maagtyfus, alias diarree.
quote:Op donderdag 17 december 2015 22:34 schreef Fokker89 het volgende:
Feyenoord zorgt er voor dat ik toch nog vroeg naar bed ga.
Nou, heb jij je dag ook weer.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Toch wel even hard gelachen om je opmerking
Ik heb geen flauw idee wat ik hier in dit topic doe ookquote:Op donderdag 17 december 2015 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen. Volgens mij gaat het nog door.
Ja, von_Preussen. Mooi figuur is dat.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niet meer precies. Die ene jongen was er toen nog, die het altijd over poep hadVolgens mij zat ik hem nog een beetje te voeren toen.
Ah, je bent vanavond anders nog best gezellig. Is ook wel eens anders met jequote:Op donderdag 17 december 2015 22:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wat ik hier in dit topic doe ook![]()
![]()
Ja ga naar het Feyenoord topic of het KNVB beker topicquote:Op donderdag 17 december 2015 22:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
![]()
Nee, ik keek darten. Maar daar is vanavond niet zo veel aan.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ga naar het Feyenoord topic of het KNVB beker topicFeyenoord topic zal wel gezellig zijn
Nee joh haags is altijd gezellig vind ik.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ah, je bent vanavond anders nog best gezellig. Is ook wel eens anders met je
quote:Op donderdag 17 december 2015 22:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ah, je bent vanavond anders nog best gezellig. Is ook wel eens anders met je
Ik zie anders wel weer een geweldig kapsel.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, ik keek darten. Maar daar is vanavond niet zo veel aan.
En een kerstsikquote:Op donderdag 17 december 2015 22:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie anders wel weer een geweldig kapsel.
quote:Op donderdag 17 december 2015 22:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee joh haags is altijd gezellig vind ik.
Wat mensen wel niet doen om voor lul te lopen.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja die had ik nog niet gezienMet glittertjes.
Ja hequote:Op donderdag 17 december 2015 22:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]![]()
Ik voel dat wij een speciale band hebben samen
[ afbeelding ]
Dat heeft niemand hier, en toch blijven we allemaal komen. Vreemd fenomeen dit topic, soort bermudadriehoek.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
![]()
Ik vind het hier anders best gezellig.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat heeft niemand hier, en toch blijven we allemaal komen. Vreemd fenomeen dit topic, soort bermudadriehoek.
Zou hij normaal er ook zo bij lopen? Denk het niet.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat mensen wel niet doen om voor lul te lopen.
Timmm en ik hopen dat er een autoband over Giel heen rijdt.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]![]()
Ik voel dat wij een speciale band hebben samen
[ afbeelding ]
Nou nou nou..... niet zo grof over G(p)ielgod.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Timmm en ik hopen dat er een autoband over Giel heen rijdt.
Die ziet er verdomd witjes uit voor een Brown.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Zou hij normaal er ook zo bij lopen? Denk het niet.
Die andere heeft trouwens tietjes
Hoe kom je in hemelsnaam op de bermudadriehoek?quote:Op donderdag 17 december 2015 22:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat heeft niemand hier, en toch blijven we allemaal komen. Vreemd fenomeen dit topic, soort bermudadriehoek.
JA!quote:Op donderdag 17 december 2015 22:42 schreef sp3c het volgende:
giel beelen is gewoon een kutlul man met zijn hippe kapsel en zijn kutbril
En even een wijvenopmerking: het rode shirt vloekt met dat roze shirtquote:Op donderdag 17 december 2015 22:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die ziet er verdomd witjes uit voor een Brown.
Snelste is denk ik via Miami, dat is een directe vlucht geloof ik.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hoe kom je in hemelsnaam op de bermudadriekhoek?
Nu je het zegt...quote:Op donderdag 17 december 2015 22:43 schreef Karina het volgende:
[..]
En even een wijvenopmerking: het rode shirt vloekt met dat roze shirt
Tegenwoordig loopt hij met een klein meisje onder zijn armquote:Op donderdag 17 december 2015 22:44 schreef sp3c het volgende:
die liep vroeger ook altijd met een gitaar op zijn rug zonder dat hij een noot kan spelen
longboard onder de oksel geklemd ook
Haha.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Snelste is denk ik via Miami, dat is een directe vlucht geloof ik.
waarschijnlijk noemt hij het longboardquote:Op donderdag 17 december 2015 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Tegenwoordig loopt hij met een klein meisje onder zijn arm
Wij doen hier ook aan droogkloterij humor!quote:Op donderdag 17 december 2015 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Snelste is denk ik via Miami, dat is een directe vlucht geloof ik.
Alleen maar matige grappen, als je er een paar weet .. pls ga je gang. Misschien komt Henk dan eindelijk weer terug.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wij doen hier ook aan droogkloterij humor!
Misschien is hij wel grappiger dan Henk, hoeven we ons daar ook geen zorgen meer om te maken.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Alleen maar matige grappen, als je er een paar weet .. pls ga je gang. Misschien komt Henk dan eindelijk weer terug.
Oké.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Alleen maar matige grappen, als je er een paar weet .. pls ga je gang. Misschien komt Henk dan eindelijk weer terug.
Ik ken Henk niet, wie is dat?quote:Op donderdag 17 december 2015 22:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien is hij wel grappiger dan Henk, hoeven we ons daar ook geen zorgen meer om te maken.
Ik maak me altijd zorgen. Dus spreek voor jezelf sp3c.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:47 schreef sp3c het volgende:
we moeten ons sowieso geen zorgen maken
nou en, je bent hier zelf komen postenquote:Op donderdag 17 december 2015 22:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit is wel een beetje een overbezet 'MOD' topic.
De enige ter wereld die het terecht vind dat Imagine op 1 staat in de top2000quote:Op donderdag 17 december 2015 22:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ken Henk niet, wie is dat?
Hier zijn we allemaal gelijk.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zorg voor gezelligheid hier. Wil ook best weer weggaan maar dan is iedereen straks weer ontzettend sacherijnig.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou en, je bent hier zelf komen posten
Ik vind Henk een beetje raar.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De enige ter wereld die het terecht vind dat Imagine op 1 staat in de top2000
dat zegt mani zijn moeder ook altijd maar er klopt geen klote vanquote:Op donderdag 17 december 2015 22:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zorg voor gezelligheid hier. Wil ook best weer weggaan maar dan is iedereen straks weer ontzettend sacherijnig.
Kkun je gedachten lezenquote:Op donderdag 17 december 2015 22:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wanneer kom je weer naar Den Haag?
Leg mij eens uit hoe jij een kater krijgt van Yoki? Ik vind dat bijzonder knap.quote:
Ja wij allemaal, daarom mogen we hem stiekem ook wel een beetje en vinden we het jammer dat hij niet meer hier post, maar dat gaan we natuurlijk niet zeggen.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind Henk een beetje raar.
quote:Op donderdag 17 december 2015 22:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Kkun je gedachten lezenik zat net het programma te bekijken. Misschien met de play offs.
vrijdag 15 januari 2016quote:Op donderdag 17 december 2015 22:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Leg mij eens uit hoe jij een kater krijgt van Yoki? Ik vind dat bijzonder knap.
Schijnt een enorm geile milf te zijn, met een derde been.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat zegt mani zijn moeder ook altijd maar er klopt geen klote van
Dat is nog ver weg. Volgend jaar pas.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:53 schreef Karina het volgende:
[..]
vrijdag 15 januari 2016
20:30 Den Haag Den Haag Amsterdam
Kunnen wij Henk niet even hierheen lokken?quote:Op donderdag 17 december 2015 22:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja wij allemaal, daarom mogen we hem stiekem ook wel een beetje en vinden we het jammer dat hij niet meer hier post, maar dat gaan we natuurlijk niet zeggen.
Dat beest in die reclame is een kater, vandaar.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Leg mij eens uit hoe jij een kater krijgt van Yoki? Ik vind dat bijzonder knap.
Is de eerste weer tegen Amsterdam. Dan ga je gewoon mee. Wedden dat je het wel leuk vindt?quote:Op donderdag 17 december 2015 22:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is nog ver weg. Volgend jaar pas.
Meh.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Is de eerste weer tegen Amsterdam. Dan ga je gewoon mee. Wedden dat je het wel leuk vindt?
Vertel mij wat.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat beest in die reclame is een kater, vandaar.
Heb je die 'Redactie Frontpage' figuren al gezien?quote:Op donderdag 17 december 2015 22:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kunnen wij Henk niet even hierheen lokken?
quote:Op donderdag 17 december 2015 @ 17:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Spanningen tussen bevolkingsgroepen nemen vanzelf toe. Temeer omdat de vele moslims in Europa nauwelijks integreren en steeds strakker aan hun conservatieve woestijnreligie vasthouden. Onze samenleving zal op den duur verregaand ontwricht raken.
Ik vraag me de laatste tijd wel eens af hoe wij het straks aan onze kinderen en kleinkinderen gaan uitleggen hoe het kan dat we de vrijheden en verworvenheden waar onze grootouders voor vochten, zo gemakkelijk weer te grabbel hebben gegooid. Een doorgeslagen drang naar politieke correctheid is onderdeel van het antwoord; dat weet ik zeker.
Niet over te halen hequote:
Ik word nu al kotsmisselijk van die Henk.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je die 'Redactie Frontpage' figuren al gezien?
Dat zit allemaal hier.
Behalve Henk, die zit weer de passief-agressieve wijde anus uit te hangen met zijn keyboard.
Doe effe normaalquote:Op donderdag 17 december 2015 22:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet over te halen heZe zijn ook bezig met 'wintergames' in het ADO Stadion. Maar dat zal nog wel even duren.
als veldhockey kan dan kan een potje echt hockey natuurlijk ook gewoonquote:
Ja.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Werken FP-quotes hier wel voor een alert?
Ja, en die blijven ook nog eens staan, moet je echt wegklikken ook al open je het berichtquote:Op donderdag 17 december 2015 22:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Werken FP-quotes hier wel voor een alert?
Heette Piet vroeger Annie?quote:Op donderdag 17 december 2015 22:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik word nu al kotsmisselijk van die Henk.
Iedereen in mijn familie heet trouwens Henk, behalve Klaas, die heet Piet.
Super Frontpage power!!!quote:Op donderdag 17 december 2015 22:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, en die blijven ook nog eens staan, moet je echt wegklikken ook al open je het bericht
Ja, geloof het wel.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heette Piet vroeger Annie?
Dan is Fylax er fan van.
Dat snap ik, ben niet blondtdtdtdt.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Wintergames is een ijshockeywedstrijd buiten heGeen wintergames zoals op je PC.
Dit klinkt echt ontzettend interessant.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, en die blijven ook nog eens staan, moet je echt wegklikken ook al open je het bericht
Nee, gewoon extra vervelend, dat zal hem leren de schavuit.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit klinkt echt ontzettend interessant.
Nou ja kon zijn dat je het niet kent he. Ben je bang voor een beetje kou.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat snap ik, ben niet blondtdtdtdt.
Nee beter dan die 17 graden van nu.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja kon zijn dat je het niet kent he. Ben je bang voor een beetje kou.
Oh dat is wel goed.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, gewoon extra vervelend, dat zal hem leren de schavuit.
Ik zag zelfs krokussen opkomen.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee beter dan die 17 graden van nu.
Dan zie ik geen reden meer om niet te gaanquote:Op donderdag 17 december 2015 23:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee beter dan die 17 graden van nu.
Hij moet wat nu Yasmin ook is gestopt met posten.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
LTKDV die fucking evil gaat doen, het moet niet gekker worden.
Nog effe en er groeien kaktussen in Holland.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zag zelfs krokussen opkomen.
Misschien, misschien...quote:Op donderdag 17 december 2015 23:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan zie ik geen reden meer om niet te gaan
Muahahahahahahahahahahahaquote:Op donderdag 17 december 2015 23:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
LTKDV die fucking evil gaat doen, het moet niet gekker worden.
Die moet ook gewoon terugkomen met haar hoofd en al dat zand in haar slot.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij moet wat nu Yasmin ook is gestopt met posten.
Kijk we komen er wel.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Misschien, misschien...
Voor jou maak ik een uitzonderingquote:Op donderdag 17 december 2015 23:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijk we komen er wel.
Nee maar serieus, lijkt me leuk als je een keer mee gaat. Maar als je het echt kut vindt moet je het niet doen natuurlijk.
quote:Op donderdag 17 december 2015 23:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Voor jou maak ik een uitzondering
Nee ik ga denk ik rond een uur of 12.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Moet Katrientje niet naar bed?
Dat is morgenochtend/middag pas.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik ga denk ik rond een uur of 12.
00:00 uur dan wijsneus.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is morgenochtend/middag pas.
Wat probeer je nou weer te stoken joh.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zag haar gisteren nog in NWS-FB zeuren.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Was nog terecht ook.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik zag haar gisteren nog in NWS-FB zeuren.
Oooooooh... de shit is aan nu!quote:Op donderdag 17 december 2015 23:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat probeer je nou weer te stoken joh.
Goeie vader ben je.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga mijn dochtertje maar eens wakker maken en voeden.
Viespeukquote:Op donderdag 17 december 2015 23:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga mijn dochtertje maar eens wakker maken en voelen.
Moet zij gewoon even duidelijk doen.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, duurde alleen even voor je het doorhad.
Maar ik bemoei niet.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oooooooh... de shit is aan nu!
[ afbeelding ]
Tuurlijk, ze heeft toch altijd gelijkquote:
Ik ga er van uit ja.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haar moeder kan dit beamen.
Klopt, zei ze gister nog.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haar moeder kan dit beamen.
chocoladecakequote:Op donderdag 17 december 2015 23:17 schreef Fokker89 het volgende:
ben alleen nog wel benieuwd naar wat timmmm gesnackt heeft vanavond.
Dikzak.quote:
Nee jij moet gewoon naar bed.quote:
Nou en. Je was gisteren ook al sad en misselijk.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Lukt niet met een knorrende maag, en ik mag morgen uitslapen.
Met een hele volle maag slapen is ook niet goed man.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik eet ook altijd iets voor ik ga slapen, zegt iedereen dat het heel slecht is.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
JA!!!quote:Op donderdag 17 december 2015 23:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Met je grote blote mannenklauwen een frikandel in dat vet gooien!
Nee, maar brood kan wel.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Met een hele volle maag slapen is ook niet goed man.
Nee iets is niet slecht maar als je helemaal propvol zit kom je toch ook niet in slaap? Ik niet iig.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik eet ook altijd iets voor ik ga slapen, zegt iedereen dat het heel slecht is.
Nog nooit iets van gemerkt.
Dat was gisteren.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou en. Je was gisteren ook al sad en misselijk.
Maar ik ga ook geen hele pizza naar binnen schuiven zoals timmm.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee iets is niet slecht maar als je helemaal propvol zit kom je toch ook niet in slaap? Ik niet iig.
Ik ga me ook niet volvreten, en ik heb geen zin in een broodje. Dat neem ik morgen wel als ontbijt. Nu gewoon een snackje, en dan nog even een uurtje TV kijken of zo en dan ga ik lekker slapen.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee iets is niet slecht maar als je helemaal propvol zit kom je toch ook niet in slaap? Ik niet iig.
Dat broodje shoarma na het uitgaan lag ook altijd lekker op de maag de volgende ochtend.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja precies. Maar een patatje en frikandellen lijkt me wat overdreven.
ooowww dat mag van mijquote:Op donderdag 17 december 2015 23:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ga me ook niet volvreten, en ik heb geen zin in een broodje. Dat neem ik morgen wel als ontbijt. Nu gewoon een snackje, en dan nog even een uurtje TV kijken of zo en dan ga ik lekker slapen.
Bij mij was het altijd patat. Maar het duurde altijd even voor ik thuis was tegen die tijd was het al iets gezakt.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat broodje shoarma na het uitgaan lag ook altijd lekker op de maag de volgende ochtend.
Ga je ook de pan aanzetten?quote:Op donderdag 17 december 2015 23:38 schreef Karina het volgende:
[..]
ooowww dat mag van mijIk ga ook aanstalten maken.
Heb ik niet eens. Nee ik ga mijn tanden poetsen en uitkleden en zo.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ga je ook de pan aanzetten?
quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij is het zo dat je 15 jaar onderweg bent als je met de snelheid van het licht zou kunnen reizen. Zo snel kun je niet reizen.
Eén lichtjaar is 9,46 biljoen kilometer. Die planeet staat dus op 141,9 biljoen kilometer bij ons vandaan.
1 lichtjaar = 63 241 AE (Astronomische Eenheden). Pluto staat zo'n 38,5 AE bij de aarde vandaan. Pas geleden is de New Horizons-verkenner langs Pluto gevlogen. Dat ding is 9,5 jaar onderweg geweest.
De genoemde planeet staat ongeveer 24.639 keer zo ver bij ons vandaan als Pluto. Fijne reis alvast...
Houden zo. Hopelijk blijf je weg.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:15 schreef Specularium het volgende:
Ik kan dit topic steeds niet vinden door die TT vol aids.
Ik moest ook zoeken.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:15 schreef Specularium het volgende:
Doe hem dan gewoon even normaal johquote:Op vrijdag 18 december 2015 01:15 schreef Specularium het volgende:
Vooral al die totaal niet relevante beelden van de Mexicaanse grens, Albanië in de jaren '90 en uit World War Zquote:Op vrijdag 18 december 2015 10:34 schreef Houtenbeen het volgende:
![]()
Op Geenstijl staat weer eens een nieuw filmpje, zelfde beelden maar toch![]()
http://www.geenstijl.nl/m(...)ne_stukje_aarde.html
IJmuiden zit er ook in zie ik, jammer dat Appa er niet in zit.quote:Op vrijdag 18 december 2015 11:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vooral al die totaal niet relevante beelden van de Mexicaanse grens, Albanië in de jaren '90 en uit World War Z
We gingen wel even de goede kant opquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:31 schreef timmmmm het volgende:
Kunnen we anders gewoon even 2 posts niet over henkletterig hebben?
Het is irritant
Moet David maar niet dezelfde kutgrappen posten.quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:31 schreef timmmmm het volgende:
Kunnen we anders gewoon even 2 posts niet over henkletterig hebben?
Het is irritant
Jij bent net zo scherp zo te zien.quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:24 schreef Specularium het volgende:
Dat had bedrijfsuitjes moeten zijn.
Beetje jammer weer dat Henk hier niet is om er wat van te zeggen.
Wanneer ga je nou trouwen?quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:42 schreef anonymoussie het volgende:
Anyway![]()
Ik heb 2 weekjes vakantie.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben zelfs nog langs de deuren geweestquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben jij ook wezen kijken toen ze in Utrecht waren, of was je toen 2?
Beetje.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ben je nu een gelukkige jongen?
Je kan dan toch ook allemaal van die berichten spammen die dan onder in beeld voorbij scrollen? Dat vind ik wel leuk.quote:
Klopt, bijvoorbeeld ''LTDKVquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je kan dan toch ook allemaal van die berichten spammen die dan onder in beeld voorbij scrollen? Dat vind ik wel leuk.
Pics van je overhemd.quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wanneer ga je nou trouwen?
Ik heb al een overhemd gekocht.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:16 schreef anonymoussie het volgende:
Bij dat overhemd heb je ook een broek, Harry?
quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:40 schreef Specularium het volgende:
Ik heb dat overhemd vorig jaar al gekocht hoor.
Gelukkig heeft John Ewbank zich er niet mee bemoeid.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:39 schreef Specularium het volgende:
Typhoon mocht weer voor de muzikale onkunde zorgen.
Misschien kom je nog samen tot Elfletterig, die heeft vast ook weer een te lange mening er over.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:44 schreef Specularium het volgende:
Ik ga gewoon de hele week los in het anti-topic.
SR / Het anti-Serious Request topicquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:47 schreef Modus het volgende:
SR.84845254827438.
3FM.4856328327495349.
Goedkoop scoren noemen we dit. Jacques voorziet een grandioze comeback voor mij.quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mani, hoeveel punten denk je vanavond te halen van de 11?
Je hebt een punt voorsprong op de deelnemer die vandaag voor het eerst meedeed, haha.quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Goedkoop scoren noemen we dit. Jacques voorziet een grandioze comeback voor mij.
Hier zadel jij je buren toch niet mee op?quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is gelukkig niet in Nederland.
Niks mee te maken dus.
Ik heb om te beginnen al geen idee waarom dit allemaal nodig is.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hier zadel jij je buren toch niet mee op?
Geld voor goeiuh doeluh jonguhquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb om te beginnen al geen idee waarom dit allemaal nodig is.
Nou ja, vooral laten zien dat je geld aan goede doelen geeft natuurlijkquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geld voor goeiuh doeluh jonguh
quote:"Hij stuurt me berichten uit de krant van familiedrama's waarin hele gezinnen de dood vinden. 'Dit gebeurt er met vrouwen als jij', schreef hij bij een ervan", zegt Moon in een interview met LINDA.
Zal vast kloppen, wat een klootviool.quote:
Wanneer hebben we die goede doelen nou eens bereikt?quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geld voor goeiuh doeluh jonguh
Dit is helemaal geen splitsquote.quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:01 schreef Elfletterig het volgende:
Nieuws dat nauwelijks verbazing oproept. Het wachten is op het moment dat zoiets ook in ons land gebeurt.
Hey Arno, al hobbits gekeken?quote:
Ben benieuwd.quote:
Hoi Ucciequote:
Hoe is het met jou?quote:
Goed hoorquote:
Wat...mag ik niet eens meer doen alsof ik geïnteresseerd ben in hoe het met LKDTV gaat?quote:
Ja ook goed, lekker lui weekend. Niets geplandquote:
Jullie horen niet aardig tegen elkaar te doen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 12:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat...mag ik niet eens meer doen alsof ik geïnteresseerd ben in hoe het met LKDTV gaat?
LDTKV
Dit is niet aardig, dit is beleefd. Dat kan best.quote:Op zaterdag 19 december 2015 12:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jullie horen niet aardig tegen elkaar te doen.
Hé bah.quote:Op zaterdag 19 december 2015 12:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit is niet aardig, dit is beleefd. Dat kan best.
Goedemiddag lieve Yokiquote:Op zaterdag 19 december 2015 13:05 schreef YokiKater het volgende:
Goedemiddag lieve, aardige en beleefde mensen.
Hallo meneer Kater.quote:Op zaterdag 19 december 2015 13:05 schreef YokiKater het volgende:
Goedemiddag lieve, aardige en beleefde mensen.
Neuj.quote:Op zaterdag 19 december 2015 13:11 schreef YokiKater het volgende:
Wat een prachtige dag. Iedereen is helemaal happy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |