Wij doen hier ook aan droogkloterij humor!quote:Op donderdag 17 december 2015 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Snelste is denk ik via Miami, dat is een directe vlucht geloof ik.
Alleen maar matige grappen, als je er een paar weet .. pls ga je gang. Misschien komt Henk dan eindelijk weer terug.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wij doen hier ook aan droogkloterij humor!
Misschien is hij wel grappiger dan Henk, hoeven we ons daar ook geen zorgen meer om te maken.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Alleen maar matige grappen, als je er een paar weet .. pls ga je gang. Misschien komt Henk dan eindelijk weer terug.
Oké.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Alleen maar matige grappen, als je er een paar weet .. pls ga je gang. Misschien komt Henk dan eindelijk weer terug.
Ik ken Henk niet, wie is dat?quote:Op donderdag 17 december 2015 22:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien is hij wel grappiger dan Henk, hoeven we ons daar ook geen zorgen meer om te maken.
Ik maak me altijd zorgen. Dus spreek voor jezelf sp3c.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:47 schreef sp3c het volgende:
we moeten ons sowieso geen zorgen maken
nou en, je bent hier zelf komen postenquote:Op donderdag 17 december 2015 22:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit is wel een beetje een overbezet 'MOD' topic.
De enige ter wereld die het terecht vind dat Imagine op 1 staat in de top2000quote:Op donderdag 17 december 2015 22:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ken Henk niet, wie is dat?
Hier zijn we allemaal gelijk.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit is wel een beetje een overbezet 'MOD' topic.
Ik zorg voor gezelligheid hier. Wil ook best weer weggaan maar dan is iedereen straks weer ontzettend sacherijnig.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou en, je bent hier zelf komen posten
Ik vind Henk een beetje raar.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De enige ter wereld die het terecht vind dat Imagine op 1 staat in de top2000
dat zegt mani zijn moeder ook altijd maar er klopt geen klote vanquote:Op donderdag 17 december 2015 22:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zorg voor gezelligheid hier. Wil ook best weer weggaan maar dan is iedereen straks weer ontzettend sacherijnig.
Kkun je gedachten lezenquote:Op donderdag 17 december 2015 22:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wanneer kom je weer naar Den Haag?
Leg mij eens uit hoe jij een kater krijgt van Yoki? Ik vind dat bijzonder knap.quote:
Ja wij allemaal, daarom mogen we hem stiekem ook wel een beetje en vinden we het jammer dat hij niet meer hier post, maar dat gaan we natuurlijk niet zeggen.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind Henk een beetje raar.
quote:Op donderdag 17 december 2015 22:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Kkun je gedachten lezenik zat net het programma te bekijken. Misschien met de play offs.
vrijdag 15 januari 2016quote:Op donderdag 17 december 2015 22:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Leg mij eens uit hoe jij een kater krijgt van Yoki? Ik vind dat bijzonder knap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |