10 euro!quote:Op donderdag 17 december 2015 22:23 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb een verzoek, serieus wallah vriend.
Iedereen is een goeie vent rond de kerstquote:Op donderdag 17 december 2015 22:24 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Iedereen is welkom toch? Betyar is een goeie vent.
Walgelijk. Vrolijk doen omdat het kerst is. Bah.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Iedereen is een goeie vent rond de kerst
Ik maak ook maar een grapje hequote:Op donderdag 17 december 2015 22:24 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Iedereen is welkom toch? Betyar is een goeie vent.
Rustuuuggg!@quote:Op donderdag 17 december 2015 22:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Donder op met dat serious request. Kansloos!
Ik ben altijd een vrolijke jongen, laat het alleen niet altijd merken.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Walgelijk. Vrolijk doen omdat het kerst is. Bah.
Dat ja. Ik word er alleen maar sjaggerijnig van man. Al die lichtjes overalquote:Op donderdag 17 december 2015 22:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Walgelijk. Vrolijk doen omdat het kerst is. Bah.
Ik snap gewoon niet dat mensen daar geld aan doneren.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik maak ook maar een grapje he'Ken' hem wel van toen ik nog weleens in de POL SC postte.
[..]
Rustuuuggg!@
Dat doe ik dan ook bijna niet, vind de livestream altijd wel genieten.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet dat mensen daar geld aan doneren.
Wat toevallig, daar poste ik ook wel eensquote:Op donderdag 17 december 2015 22:26 schreef Karina het volgende:
Ik maak ook maar een grapje he'Ken' hem wel van toen ik nog weleens in de POL SC postte.
Nee ik ook niet. Heb ook het idee dat de reclame eromheen veel minder is dan voorheen. Heb er eigenlijk nog helemaal niks over gezien.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet dat mensen daar geld aan doneren.
Joh! Het is niet waarquote:Op donderdag 17 december 2015 22:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wat toevallig, daar poste ik ook wel eens.
Wanneer begint het eigenlijk?quote:Op donderdag 17 december 2015 22:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Heb ook het idee dat de reclame eromheen veel minder is dan voorheen. Heb er eigenlijk nog helemaal niks over gezien.
Morgen.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wanneer begint het eigenlijk?
Precies, ik ook. Als iedereen dat kerstgevoel nou eens het hele jaar vast blijft houden .. Maar dan wel zonder die kutliedjes en zo.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik ben altijd een vrolijke jongen, laat het alleen niet altijd merken.
Geen ideequote:Op donderdag 17 december 2015 22:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wanneer begint het eigenlijk?
En of ze ook even op kunnen tyfen met dat nepsneeuw, het is verdomme 15 graden!quote:Op donderdag 17 december 2015 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ja. Ik word er alleen maar sjaggerijnig van man. Al die lichtjes overalGa weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |