Ik ook niet met jou, wat een prachtige tijdenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
Ik wil even melden dat ik geen problemen heb met VK
Ben er nog nooit geweest. Maar bedoelde de moderator genaamd Vanille Kwark.quote:
dat duurt nog wel evenquote:
En dan nog, ik care nergens om dat weet jequote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ook niet met jou, wat een prachtige tijden
Er heerst hier wel de trend dat de mensen die het hardst roepen dat ze niet caren, vaak het meest carenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En dan nog, ik care nergens om dat weet je
Ben alleen bang dat als ik hier post dat dat niet lang duurt.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hey je kan weer in KLB posten, welkom terug!!
Lijkt mij echt iemand die met zijn staart tussen de benen vertrekt nadat hij hoog van de toren heeft geblazenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben er nog nooit geweest. Maar bedoelde de moderator genaamd Vanille Kwark.
Knock yourself outquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:42 schreef isax het volgende:
[..]
Mag ik nog wel aan zijn lul zuigen ( en in zijn sperma stikken) of is dat ook verboden?
ik care dagelijksquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:42 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Er heerst hier wel de trend dat de mensen die het hardst roepen dat ze niet caren, vaak het meest caren![]()
Dus nou ja wat moet ik hier mee?
Doe wat je wilt, ik care niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:42 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Er heerst hier wel de trend dat de mensen die het hardst roepen dat ze niet caren, vaak het meest caren![]()
sowquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lijkt mij echt iemand die met zijn staart tussen de benen vertrekt nadat hij hoog van de toren heeft geblazen
hmm, goede vraagquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:42 schreef isax het volgende:
[..]
Mag ik nog wel aan zijn lul zuigen ( en in zijn sperma stikken) of is dat ook verboden?
Zou dit niet pikken als ik 2NutZ wasquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:42 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Haaahaaatjesquote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb heel veel nieuwe notes gepakt de afgelopen tijd. Zit nu op 199.
Ik vind dat echt een flutuserquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:44 schreef 2NutZ het volgende:
Benieuwd of vleermuisspin deze sc vandaag joined.
Ik ben helemaal onder de indruk van tong80, met alles.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je hoeft niet onder de indruk te zijn van de 2000e quote van tong80 van de dag
Merci voor de goedkeuring. Je weet het maar nooit he? In de oorlog was ik Tardis ook achterna gevlogen.quote:
Wie?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:45 schreef Goudenvis het volgende:
Maar waar komt die afgunst jegens de VD-group eigenlijk vandaan?
Ik ook, maar niet zo erg als die donald.quote:
Hij mag bij jouquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:45 schreef isax het volgende:
[..]
Merci voor de goedkeuring. Je weet het maar nooit he? In de oorlog was ik Tardis ook achterna gevlogen.
geen humor, repetitief, veels te irritant aanwezig, geen eigen persoonlijkheidquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:45 schreef Goudenvis het volgende:
Maar waar komt die afgunst jegens de VD-group eigenlijk vandaan?
Dacht dT jij 't ook een waardeloze mod vondquote:
Die ene was veel leuker hahahahquote:
Geen humor, dat is jouw meningquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
geen humor, repetitief, veels te irritant aanwezig, geen eigen persoonlijkheid
ik heb maar 3 van die dingen
Nee, hij is net zo goed als haagsequote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:47 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dacht dT jij 't ook een waardeloze mod vond
Ik moet er nog achterkomen, ben net nieuw dus spannend
Bedankt, hopelijk heb ik het naar m'n zinquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, hij is net zo goed als haagse
Welkom op FOK! btw
quote:
Ik denk dat je hier prima bij past.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:48 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Bedankt, hopelijk heb ik het naar m'n zin
gezegd zoals de bitch die je bentquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:47 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Geen humor, dat is jouw mening
Repetitief, misschien een beetje maar we zijn druk bezig
Irritant aanwezig, zonder ons is klb soort van dood
Geen persoonlijkheid, we hebben onze subtiele verschillen
Nieuwe mensen mogen mij nog geen nootmans noemen, dat heeft even tijd nodig.quote:
ik peg je met een bierflesjequote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:49 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Dat moet je echt eens afleren, het is niet nodig meteen agressief te worden
fuck jou vriendquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nieuwe mensen mogen mij nog geen nootmans noemen, dat heeft even tijd nodig.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Denk dat zij later allemaal een roze grafsteen krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |