Haquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:25 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja stop nu maar. Het is duidelijk, je hebt weer je recalcitrante uurtje, maar je act is vermoeiend genoeg zo.
quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2018 19:21 schreef Goudenvis het volgende:
2680 uur totaal
101 games
1. GTA V 794 uur
2. Cod bo3 305 uur
mijn laatste platinum was spinnenmanquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:27 schreef TARDIS. het volgende:
Bijna God of War platinum, echt lekker om ziek thuis te zijn.
mijne koninkrijk harten 3quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn laatste platinum was spinnenman
Niet echt. Ben er wel achteraan geweest maar de kat is niet benaderbaar dus het is ook niet te checken of deze kat gechipt is.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:29 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nog wat gehoord van die gevonden zwarte kat?
jij niet?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:30 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Hoe triest is dit danjij hebt een bestand met posts van mensen die je niet mag ofzo?
Aah jammer ):quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niet echt. Ben er wel achteraan geweest maar de kat is niet benaderbaar dus het is ook niet te checken of deze kat gechipt is.
ja, sinds ik je heb zien posten ben ik al je posts doorgelopen en heb alles wat tegen je gebruikt kan worden in een excelbestandje gezetquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:30 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Hoe triest is dit danjij hebt een bestand met posts van mensen die je niet mag ofzo?
Je moet wat he wanneer het geen weer is om in de voortuin te zittenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:30 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Welkom in de KLB SCquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:30 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja, sinds ik je heb zien posten ben ik al je posts doorgelopen en heb alles wat tegen je gebruikt kan worden in een excelbestandje gezet
Hiermee bevestigt hij dat hij inderdaad uitkering trektquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:31 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Je moet wat he wanneer het geen weer is om in de voortuin te zitten
ik ben echt jaloersquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:32 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
[..]
Hiermee bevestigt hij dat hij inderdaad uitkering trekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |