SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#thisis4thep(l)ayers
[ Bericht 1% gewijzigd door DKUp op 14-12-2018 15:32:20 ]BATMAN BATMAN BATMAN
nee.quote:Op donderdag 13 december 2018 22:10 schreef Kickinalfa het volgende:
Zijn er meer mensen met inlog problemen op de store? Als ik me met mijn mobiel wil inloggen op de store doet de aanmeld.knop helemaal niks.
quote:
Godver, dacht ik gisteren nog dat het vandaag morgen zou zijn, word ik wakker, en nu is morgen weer zaterdagquote:
waar waar?quote:Op vrijdag 14 december 2018 09:59 schreef DKUp het volgende:
BREAKING: PS4 en PS4 Pro vanaf vandaag in de aanbieding!
De kerstdeals waren buiten Titanfall 2 dramatisch.quote:Op vrijdag 14 december 2018 09:06 schreef br00djekaas54321 het volgende:
Ik dacht ze zullen wel knallend afsluiten, de "laatste ronde"..
https://www.intertoys.nl/(...)of-us-remastered-000quote:Op vrijdag 14 december 2018 10:19 schreef Drankster het volgende:
https://www.bol.com/nl/p/(...)=CPS&utm_content=txl
¤244,- sick.
Meestal waren de beste deals helemaal aan het einde en het begin van het jaar. Ik verwacht er niet te veel van deze drie dramatische weken Kerstdeals.quote:
je moeder was in de uitverkoopquote:
Wat noem jij het einde van het jaar?quote:Op vrijdag 14 december 2018 10:36 schreef DKUp het volgende:
[..]
Meestal waren de beste deals helemaal aan het einde en het begin van het jaar. Ik verwacht er niet te veel van deze drie dramatische weken Kerstdeals.
Na deze beroerde salequote:Op vrijdag 14 december 2018 10:40 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Wat noem jij het einde van het jaar?
Sooowwww maat zeg dat in me face dan toetsebord held!!!!!!!quote:Op vrijdag 14 december 2018 10:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je moeder was in de uitverkoop
Ohhhhhhbrahpapapapapapapow
Beat Saber, omdat ik gewoonweg van te veel tijd in Skyrim misselijk word.quote:Op donderdag 13 december 2018 16:11 schreef br00djekaas54321 het volgende:
[..]
Deze topicreeks in de gaten houden is zeker niet slecht voor de portemonnee. Of juist wel; het is maar hoe je het bekijkt.Maar inderdaad niet meer vallen voor Black Friday.
Goede deal voor de controllers overigens!
In welke VR-game heb je ondertussen de meeste tijd gestoken?
Je leest niet goed.quote:Op donderdag 13 december 2018 15:02 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
dan zou ik niet aan alien beginnen
quote:Op vrijdag 14 december 2018 11:32 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Sooowwww maat zeg dat in me face dan toetsebord held!!!!!!!
Shit. Gemist.quote:
Dat is een leuk cadeauquote:Op vrijdag 14 december 2018 12:50 schreef KennyPowers het volgende:
75 euro bol bon als kerstpakket, dat geeft toch wat lekkerder uit.
Dat zijn prima kerstpakketjesquote:Op vrijdag 14 december 2018 12:50 schreef KennyPowers het volgende:
75 euro bol bon als kerstpakket, dat geeft toch wat lekkerder uit.
quote:
Eigenlijk moet ik gewoon niet kijken, want beide heb ik al gekochtquote:Op vrijdag 14 december 2018 13:20 schreef Black-Hole het volgende:
Laatste kerstdeals zijn bekend, weinig boeiends en niet echt goede deals. Spiderman en AC Odyssey zijn onder andere in de sale.
quote:Op vrijdag 14 december 2018 15:02 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
https://www.playstation.com/en-gb/explore/ps4/my-ps4-life/
Ik zit @ 5282 uur.
1. GTA V: 909 uur
2. Dark Souls 3: 267 uur
3. Diablo 3: 241 uur
2509 trophies.
quote:Uh-oh. Something went wrong.
Apologies - we are seeing an unprecedented demand for My PS4 Life, which is causing technical issues. We’re working hard to resolve this as soon as we can. Please keep an eye on @PlayStationEU for more updates.
Blijven proberen, bij mij ging het ook vaak fout.quote:Op vrijdag 14 december 2018 15:10 schreef DKUp het volgende:
[..]
[..]
Ik verwacht in top 3 drie van deze titels: The Witcher 3, The Crew, Call of Duty Black Ops 3, Assassin's Creed Origins en No Man's Sky![]()
Ik heb geen idee of ik het goed denk en wat de echte top 3 is. Al een paar keer geprobeerd, maar ik krijg die melding te zien. Een e-mail heb ik ook nog niet gekregen![]()
Twintig keer is best vaakquote:Op vrijdag 14 december 2018 15:16 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Blijven proberen, bij mij ging het ook vaak fout.
quote:eu.playstation.com ondergaat noodzakelijk onderhoud en is momenteel niet beschikbaar. Ondertussen kun je de onderstaande websites bekijken.
Moet je dat filmpje maken of kan je gewoon inloggen en dan wordt het getoond?quote:Op vrijdag 14 december 2018 15:02 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Ik zit @ 5282 uur.
2509 trophies.
Disney en Square-Enix Genotquote:Op vrijdag 14 december 2018 15:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom zit er uitgeveegd zaad op de bovenkant
"It'll take a minute or two to generate your video, but if you can’t wait, don’t worry - we’ll email it to you within 24 hours, to the email address linked to your PSN ID."quote:
Vlaggenroof mocht m als eerste bekijkenquote:Op vrijdag 14 december 2018 15:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom zit er uitgeveegd zaad op de bovenkant
Oh ja, heerlijk dat gaat genieten wordenquote:Op vrijdag 14 december 2018 15:28 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
"It'll take a minute or two to generate your video, but if you can’t wait, don’t worry - we’ll email it to you within 24 hours, to the email address linked to your PSN ID."
Morgen je inbox vol
Typisch wel dat de servers het niet aankunnen. #SonyFAILquote:Op vrijdag 14 december 2018 15:30 schreef DKUp het volgende:
[..]
Oh ja, heerlijk dat gaat genieten worden
Op naar het XBOX-topicquote:Op vrijdag 14 december 2018 15:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Typisch wel dat de servers het niet aankunnen. #SonyFAIL
quote:eu.playstation.com ondergaat noodzakelijk onderhoud en is momenteel niet beschikbaar. Ondertussen kun je de onderstaande websites bekijken.
quote:Op vrijdag 14 december 2018 15:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vlaggenroof mocht m als eerste bekijken
quote:Op vrijdag 14 december 2018 15:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als je geen spelers hebt kun je ook de servers niet overbelasten. Xbox genot
Maar dat is allang bekendquote:Op vrijdag 14 december 2018 16:07 schreef DKUp het volgende:
Ik ga een e-mail naar Sony sturen, dit kan echt niet. Ik vraag ook even wannneer de PS5 komt.
Groetjes,
DKUp
Zijn er uberhaupt mensen ontevreden over de 360? Kan niet.quote:Op vrijdag 14 december 2018 15:56 schreef Drankster het volgende:
[..]
Al ben ik een zeer tevreden ex-Xbox 360 gebruiker.
Ja, hier ook. Uiteindelijk wel gelukt. 3 games gekocht voor 13 euro.quote:Op donderdag 13 december 2018 22:10 schreef Kickinalfa het volgende:
Zijn er meer mensen met inlog problemen op de store? Als ik me met mijn mobiel wil inloggen op de store doet de aanmeld.knop helemaal niks.
Wait, overcooked zit in de store?quote:Op vrijdag 14 december 2018 16:41 schreef papert het volgende:
[..]
Ja, hier ook. Uiteindelijk wel gelukt. 3 games gekocht voor 13 euro.
Thief, metro redux en overcooked
Goeie koopquote:Op vrijdag 14 december 2018 16:41 schreef papert het volgende:
[..]
Ja, hier ook. Uiteindelijk wel gelukt. 3 games gekocht voor 13 euro.
Thief, metro redux en overcooked
Ja, thief een beetje een gokje. Maar vind stealth games leuk. De reviews (wel uit die tijd) waren goed. En voor 3 euro durfde ik die gok wel aan. Heb er vast wel even lol mee.quote:Op vrijdag 14 december 2018 16:56 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Goeie koop(behalve Thief dan
) Ben toevallig nu Metro 2033 aan het spelen. Uiteraard redux, maar voor een game uit 2010 ziet dat er toch heel gelikt uit
Ruilen? ik heb veel te spelen en geen tijdquote:Op vrijdag 14 december 2018 13:17 schreef RickoKun het volgende:
[..]lobi!
Ughhh heb eigenlijk niets om te spelen. Ben nu vrij. Zal zo wel weer rdr O opstarten; maar dat levelen gaat zo traag. Baal dat je voor bepaalde equipment je een bepaald level moet hebben.
De Metro games zijn best goed.quote:Op vrijdag 14 december 2018 16:56 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Goeie koop(behalve Thief dan
) Ben toevallig nu Metro 2033 aan het spelen. Uiteraard redux, maar voor een game uit 2010 ziet dat er toch heel gelikt uit
Ik heb hem net gemaaktquote:
218 uur.quote:Op vrijdag 14 december 2018 15:02 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Ik zit @ 5282 uur.
2509 trophies.
quote:Op vrijdag 14 december 2018 19:44 schreef NothingHappened het volgende:
6591 uur![]()
![]()
(ja ik heb een baan
)
66 games
1116 trophies
Zeldzaamste: Judas van Kingdom Come Deliverance - door 3548 anderen
Fallout 4 1858 uur (???)
Is deze info betrouwbaar?
Je hebt nog langer Fallout 4 gespeeld dan ik al mijn spellen bij elkaar. Wat een godin ben jijquote:Op vrijdag 14 december 2018 19:44 schreef NothingHappened het volgende:
6591 uur![]()
![]()
(ja ik heb een baan
)
66 games
1116 trophies
Zeldzaamste: Judas van Kingdom Come Deliverance - door 3548 anderen
Fallout 4 1858 uur (???)
Is deze info betrouwbaar?
Op pauze laten staanquote:Op vrijdag 14 december 2018 19:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
Fallout aangezet en op vakantie gegaan?
Je zou het bijna denken ja! Ik kan dat ook maar gewoon beter zeggen denk ikquote:Op vrijdag 14 december 2018 19:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
Fallout aangezet en op vakantie gegaan?
Of gewoon iedere keer Preston helpen als een settlement weer hulp nodig heeftquote:
Godin klinkt al een stuk beter ja!quote:Op vrijdag 14 december 2018 19:48 schreef DKUp het volgende:
[..]
Je hebt nog langer Fallout 4 gespeeld dan ik al mijn spellen bij elkaar. Wat een godin ben jij
quote:Op vrijdag 14 december 2018 19:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
Of gewoon iedere keer Preston helpen als een settlement weer hulp nodig heeft
quote:Op vrijdag 14 december 2018 19:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
Of gewoon iedere keer Preston helpen als een settlement weer hulp nodig heeft
#MyPS4Lifequote:Op vrijdag 14 december 2018 20:09 schreef Jimbo het volgende:
wat zijn al deze lijstjes? waar vind je die ?
Hij maakt geen video hierquote:Op vrijdag 14 december 2018 20:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
#MyPS4Life
https://www.playstation.com/nl-nl/explore/ps4/my-ps4-life/
Ja, is een kwestie van geluk hebbenquote:Op vrijdag 14 december 2018 20:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hij maakt geen video hier
Ik wacht wel 3 uur.
Controller 40, PS4 zo rond de 100/150 euri denk ik.quote:Op vrijdag 14 december 2018 20:57 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Toch maar een pro gekocht voor 290 euro bij de Wehkamp. Wat is een goede prijs voor een 4,5 jaar oude ps4 met een nieuwe controller in verpakking?
Ik heb dat hele eiland volgebouwd maar ik kom niet eens in de buurt van jouw hoeveelheid urenquote:Op vrijdag 14 december 2018 19:53 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Godin klinkt al een stuk beter ja!![]()
Ik was nogal van het bouwen zeg maar
Bij mj doet die het niet eens ☹quote:Op vrijdag 14 december 2018 21:19 schreef RickoKun het volgende:
2385 uur
85 games
286 uur Witcher 3
176 uur persona V
119 uur Assassins Creed: Origins
1220 trophies
Zeldzaamste trophy: Ohhhhhh that hurt! - Dead Cells
Inmiddels al weer eens gekeken dan?quote:Op vrijdag 14 december 2018 21:21 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Bij mj doet die het niet eens ☹
Teveel uur in remakes wsl...quote:Op vrijdag 14 december 2018 21:21 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Bij mj doet die het niet eens ☹
Dat eiland is tot het gaatje gefortificeerdquote:Op vrijdag 14 december 2018 21:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb dat hele eiland volgebouwd maar ik kom niet eens in de buurt van jouw hoeveelheid uren
Ik heb het daar gewoon gezellig gemaakt met allemaal hutjes en verlichte wandelpaden, komt toch nooit wat gevaarlijks daarquote:Op vrijdag 14 december 2018 22:00 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Dat eiland is tot het gaatje gefortificeerden volledig in zee ommuurd met een wit marmeren atlanticwall en zelfgemaakte haveningang
![]()
Was wel iets teveel van het goede, want ik kreeg uiteindelijk m’n savegame niet meer aan de gang![]()
Zo jammer! Anders waren het dik meer uren geweest.
sta er ook wel van te kijkenquote:Op vrijdag 14 december 2018 22:17 schreef lord_bono het volgende:
Red dead 2 het meest, sta ik toch een beetje van te kijken. Had eerder Skyrim verwacht.
Denk veel games gespeeld rond de 40 uur en een paar iets er boven, weinig uitschieters zoals op de Pc.
quote:Op zaterdag 15 december 2018 00:33 schreef E-Dubble het volgende:
4126 uur in 322 games![]()
4191 trophies
1. Fifa 14 - 267 uur
2. Fifa 18 - 241 uur
3. Fifa 17 - 201 uur
Naja het beste zou gewoon een dagboek zijn zoals op 3DS. Maar dat heeft Switch zelfs niet meerquote:Op zaterdag 15 december 2018 08:11 schreef StateOfMind het volgende:
Een top 10 zou leuker zijn. Ik heb een hoop games waar ik tussen de 80 en 120 uur in heb zitten en ook veel singleplayers die tussen de 40 en 60 uur zitten. Die had ikook wel willen zien.
Wat zijn jouw cijfers? Of, oja. Oeps.quote:Op zaterdag 15 december 2018 12:08 schreef MMaRsu het volgende:
Maar dat zijn multiplayer games dat is toch niet waar gamen om draait
quote:Op woensdag 12 december 2018 19:18 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Is toch gewoon zo?
Singeplayer is waar een game in uitblinkt. Hele verhaallijn, waar de graphics getoond kunnen worden. De hele ruimte en alle mogelijkheden. Waar je in het spel komt en ga zo maar door.
Multiplayer is tja een toevoeging, wellicht leuk als solo boring wordt. Brengt nooit beleving, zit geen verhaal in. Geen extra's, niet de hele kracht van een spel. Vaak gewoon heel simpel (dump mensen in een klein deel van wat singeplayer is en laat ze maar wat tegen elkaar doen).
Ben er alweer klaar mee. Iets te lang uit het spel. Wordt helemaal de tering in gepwnedquote:Op zaterdag 15 december 2018 14:06 schreef RickoKun het volgende:
Ik ga maar weer assassins creed odyssee doen
Persoonlijk voor mij nog steeds het beste spel op de PS4 jaquote:Op zaterdag 15 december 2018 14:33 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Horizon Zero Dawn complete edition besteld. Toch maar die uitbreiding spelen, en de hele game ook maar weer een replay geven, want die game was ook fan-tas-tisch.
Kerstvakantie een prima periode voorquote:Op zaterdag 15 december 2018 14:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Persoonlijk voor mij nog steeds het beste spel op de PS4 ja. Heb die complete edition ook nog liggen, moet ik binnenkort ook maar eens aan gaan beginnen.
Was dat het enige platform waar ie goeie scores kreeg?quote:Op zaterdag 15 december 2018 11:02 schreef StateOfMind het volgende:
Ik zag net reclame van Just Cause 4 voorbij komen op tv, staat ook Fok! vermeld
Ik zag er net een aantal voorbij vliegen.quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:39 schreef DKUp het volgende:
De PS4’s/PS4 Pro’s vlogen uit de winkel.
Tussen de 150 en 200 euro voor de console + controlers.quote:Op zaterdag 15 december 2018 17:04 schreef summer2bird het volgende:
Even een vraagje voor jullie
Ik heb een PlayStation 4, 500 gb, 2 controllers, 2 jaar oud+ games ( the Witcher 3, gta5, steep, Skyrim special edition, project cars, turbomania, Uncharted 4, Mortal kombat, Lego world, LittleBigPlanet 3 en tearaway unfolded.
Wat zou ik hiervoor kunnen vragen?
Ik heb trouwens geen doos meer van de PS4.
Wachtend op de PS5 en PS5 Pro......quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:43 schreef Dr_Gonzo het volgende:
[..]
Ik zag er net een aantal voorbij vliegen.
Ze zijn zeker aan de winter trek naar het zuiden begonnen.
Ik moest er wel om lachen want dan waren Battlefield en COD doodquote:Op zaterdag 15 december 2018 12:08 schreef MMaRsu het volgende:
Maar dat zijn multiplayer games dat is toch niet waar gamen om draait
Bedanktquote:Op zaterdag 15 december 2018 17:06 schreef Dr_Gonzo het volgende:
[..]
Tussen de 150 en 200 euro voor de console + controlers.
De games ca. 10 euro p/s
Ik heb een oude ps4 500gb met een controller verkocht voor 180 euro met twee spellen erbij.quote:
Je kan een bundeltje maken met games om de verkoop aantrekkelijker te maken waarbij de prijs voor beide partijen acceptabel zijn.quote:Op zaterdag 15 december 2018 17:46 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik heb een oude ps4 500gb met een controller verkocht voor 180 euro met twee spellen erbij.
Hoewel hij gelijk heeft met de spellen per stuk, moet je die spellen wel los zien te verkopen.
(Oh dat zegt ie ook eigenlijk)
-edit-
Wel MISSCHIEN een poep periode om te verkopen, vanwege de tijdelijke kortingen momenteel.
Die PS4 vogels gaan nu naar warmere oorden om met elkaar te vogelen.quote:Op zaterdag 15 december 2018 17:27 schreef DKUp het volgende:
[..]
Wachtend op de PS5 en PS5 Pro......
De eieren kunnen binnen een jaar of twee jaar uitkomen.quote:Op zaterdag 15 december 2018 20:42 schreef Dr_Gonzo het volgende:
[..]
Die PS4 vogels gaan nu naar warmere oorden om met elkaar te vogelen.
Wanneer ze terug komen gaan ze hier eitjes leggen en komen er PS5 vogels uit.
Haha, ik moest gelijk aan jou denken toen ik het las. Dit zal het wachten nog ondraaglijker maken wslquote:Op zondag 16 december 2018 08:55 schreef Vlaggenroof het volgende:
Kingdom hearts 3 is gelekt. Iemand bij het verpakkingsproces heeft minstens 30(!) exemplaren meegenomen. Deze gozer heeft ze ook weer doorverkocht etc.![]()
Ook een bericht van de director
[ afbeelding ]
Kwaliteit plaatje dat... lekker groot ookquote:Op zondag 16 december 2018 08:55 schreef Vlaggenroof het volgende:
Kingdom hearts 3 is gelekt. Iemand bij het verpakkingsproces heeft minstens 30(!) exemplaren meegenomen. Deze gozer heeft ze ook weer doorverkocht etc.![]()
[ afbeelding ]
Ik ben al 20 minuten bezig een plaatje te uploadenquote:Op zondag 16 december 2018 09:04 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Kwaliteit plaatje dat... lekker groot ook
6 weken, geen 7 maanden.quote:Op zondag 16 december 2018 09:03 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Haha, ik moest gelijk aan jou denken toen ik het las. Dit zal het wachten nog ondraaglijker maken wsl
We bizar dat zoiets gebeurt, 7 maanden voor release
Oh weken idd, geen maanden. Hij vroeg 100 euro per game las ik. Keer 30.quote:Op zondag 16 december 2018 09:07 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
6 weken, geen 7 maanden.
Die gozer gaat een dikke law suit krijgen
Ja precies, wat een debiel. Wel lucratiefquote:Op zondag 16 december 2018 09:08 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Oh weken idd, geen maanden. Hij vroeg 100 euro per game las ik. Keer 30.
Kan ie mooi gelijk apart leggen om zijn advocaat aan te betalenquote:Op zondag 16 december 2018 09:08 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Oh weken idd, geen maanden. Hij vroeg 100 euro per game las ik. Keer 30.
quote:Op zondag 16 december 2018 09:37 schreef RickoKun het volgende:
Alsof iemand ook maar IETS snapt van dat gare verhaal van Kingdom Hearts
Mijn exemplaar komt morgenquote:Op zondag 16 december 2018 08:55 schreef Vlaggenroof het volgende:
[ link | afbeelding ]
Volgens mij is deze video vermakelijker dan de hele spelseriequote:
3000 euro totaal is geheel niet lucratief. Als je crimineel wordt moet je het meteen goed doen of niet.quote:Op zondag 16 december 2018 09:09 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ja precies, wat een debiel. Wel lucratief
Has the darkness taken you, DKUp?!quote:Op zondag 16 december 2018 10:17 schreef DKUp het volgende:
Die game waar ze bijna alles al van hebben getoond is uitgelekt. Lol
Tevens Frozen
quote:Op zondag 16 december 2018 10:25 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Has the darkness taken you, DKUp?!
Het is ook onhandig ingewikkeld, vooral voor nieuwkomers..quote:Op zondag 16 december 2018 11:09 schreef DKUp het volgende:
De “leaker” van de exemplaren schijnt opgepakt te zijn
In ieder geval weet je nu of het spel wat is ja of nee
Ik snap heel dat spel niet zoals Metal Gear Solid en Death Stranding.
We pleuren er maar sciencefiction dingen erin en klaar!
Kut op met je klonen
De samenvatting was fantastisch in ieder geval met die klonen, prequels, sequels en tussenliggende verhalenquote:Op zondag 16 december 2018 11:21 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Het is ook onhandig ingewikkeld, vooral voor nieuwkomers..
Ach, niks aan te doen. Ik heb er zin in iig
Ja dat mag wel zo zijn, maar 10 minuten eerder lieten ze sora wel achter omdat die zijn keyblade kwijt was, want ze ‘moesten de keyblade volgen’quote:Op zondag 16 december 2018 11:20 schreef KennyPowers het volgende:
Je zal nooit bro's hebben als Donald en Goofy
Dat maakt het zo ontroerendquote:Op zondag 16 december 2018 11:37 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ja dat mag wel zo zijn, maar 10 minuten eerder lieten ze sora wel achter omdat die zijn keyblade kwijt was, want ze ‘moesten de keyblade volgen’
Leuk hoor, materie boven vriendschao verkiezen
En je kon geen deuren openen in gevechten, wat een hel was dat stukquote:Op zondag 16 december 2018 11:38 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Dat maakt het zo ontroerend
Met een houten zwaard + Beast door Hollow Bastion rennen
Het leven, mijn bestequote:
Met de erg slechte besturing van je karakter toch?quote:Op zondag 16 december 2018 11:54 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Speel gewoon deel 1. Daarna neem je de rest voor lief.
delet thisquote:Op zondag 16 december 2018 11:59 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Met de erg slechte besturing van je karakter toch?
Hij kan dan net zo goed dadelijk meteen 3 gaan spelen aan de rest heeft hij niets gemist.
Ze zijn allemaal geremastered voor de ps4, zou gewoon die 1.5 plus 2.5 kopen ( 1 bundel voor ps4) voor 25 euro. Geen geldquote:Op zondag 16 december 2018 11:59 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Met de erg slechte besturing van je karakter toch?
Hij kan dan net zo goed dadelijk meteen 3 gaan spelen aan de rest heeft hij niets gemist.
You're wrong. I know now, without a doubt. Kingdom Hearts is.....LIGHT!quote:Op zondag 16 december 2018 12:22 schreef MMaRsu het volgende:
Onpopulaire mening: Kingdom hearts 1 en 2 sucken ass
Ik ben op een gegeven moment gestopt met Odyssey. Het is gewoon té groot, té repetitief en al die gebieden lijken teveel op elkaar.quote:Op zondag 16 december 2018 15:03 schreef Gezicht het volgende:
Assassin's Creed Odyssey voelt nu zo ongeraffineerd na RDR2
Ik moet hem uitspelen van mijzelf, maar het voelt wel wanhopig ba 8 uur spelen en 4 levels omhoog, 1 verhaalmissie kunnen doen omdat de rest weer 4 levels hoger isquote:Op zondag 16 december 2018 15:08 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik ben op een gegeven moment gestopt met Odyssey. Het is gewoon té groot, té repetitief en al die gebieden lijken teveel op elkaar.
Terwijl ik Origins een heel stuk toffer vond.
Ben nu, in afwachting van de games van volgend jaar maar, weer met een nieuwe playthrough van The Witcher 3 begonnen
Het verhaal gaat over twee soldaten in de eerste wereld oorlog.quote:
hzdquote:Op zondag 16 december 2018 15:50 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Net weer een uurtje Horizon: Zero Dawn erop zitten. Wat een game blijft dat zeg, je zit er zo weer in met Aloy als briljant hoofdkarakter. Geweldig, een must have voor iedereen met een PS4.
Dit eigenlijk wel ja voor de meeste mensen.quote:Op zondag 16 december 2018 15:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je moet ook niet nu al Odyssey spelen als je ook al Origins hebt gespeeld. Één AC per drie jaar is een veel beter gemiddelde.
Dat kon ik je ook vertellen zonder hem uit te spelenquote:
Gewoon lang genoeg wachtenquote:Op zondag 16 december 2018 21:57 schreef Drankster het volgende:
Bij mij werkt dat PS4 gilmpje met je progressie nog steeds niet
quote:
Mensen zonder smaak. Dit zijn ze.quote:Op zondag 16 december 2018 21:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat kon ik je ook vertellen zonder hem uit te spelen
Mensen die hypes volgens, jij bent 'mquote:Op zondag 16 december 2018 22:35 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
[..]
Mensen zonder smaak. Dit zijn ze.
Niet echt, ik volg eigenlijk nauwelijks gamenieuws.quote:Op zondag 16 december 2018 22:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mensen die hypes volgens, jij bent 'm
Bij mij wel. Maar qua uren dan weer niet. Want ik heb wel meer dan 18 uur in HZD en 17 uur in GTA V laat staan meer dan 8 uur in Uncharted 4 gestoptquote:Op zondag 16 december 2018 21:57 schreef Drankster het volgende:
Bij mij werkt dat PS4 gilmpje met je progressie nog steeds niet
De term over/underhyped uberhaupt erkennen is hetzelfde als roepen dat iets objectief goed of slecht is. Dit is hoe de mening van de gemiddelde mens werkt:quote:Op zondag 16 december 2018 22:54 schreef MMaRsu het volgende:
Idd, zou niet snappen wat er overhyped aan is. Het is zonder twijfel 1 van de tofste ervaringen in gaming imo
Dat vind ik dus wel meevallen. Het is zeker een toffe game, maar ik was toch wel blij toen de aftiteling in beeld kwam. Het verhaal is echt veel te langdradig.quote:Op zondag 16 december 2018 22:54 schreef MMaRsu het volgende:
Idd, zou niet snappen wat er overhyped aan is. Het is zonder twijfel 1 van de tofste ervaringen in gaming imo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Geef mij maar games die iets sneller weg spelen.
Fallout 76 24 euro zelfsquote:Op maandag 17 december 2018 00:57 schreef KennyPowers het volgende:
Vandaag bij Bol:
AC Odyssey : 29 euro
Black Ops 4: 35 euro
Fifa 19: 39 euro
Fallout 76: 29 euro
Wow voor die prijs wil ik hem best wel weer terug voor de New game plus en de fantastische soundtrackquote:Op maandag 17 december 2018 08:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Far Cry 5 voor een tientje bij Intertoys
https://www.intertoys.nl/shop/nl/intertoys/ps4-far-cry-5-000
Ben nog steeds bezig, maar de PS VR is er tussen gekomen en u iets lichts als Overcookedquote:Op zondag 16 december 2018 15:14 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik moet hem uitspelen van mijzelf, maar het voelt wel wanhopig ba 8 uur spelen en 4 levels omhoog, 1 verhaalmissie kunnen doen omdat de rest weer 4 levels hoger is![]()
Mijne niet:quote:Op maandag 17 december 2018 10:36 schreef StateOfMind het volgende:
TW3 staat bij een hoop mensen in het rijtje
Holy crap, dat is al 900 uur aan alleen die 3 games. Hoe doe je dat?quote:Op maandag 17 december 2018 10:24 schreef Drankster het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.playstation.c(...)deo/?psid=L4AzyRnq1F
Topquote:Op maandag 17 december 2018 08:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Far Cry 5 voor een tientje bij Intertoys
https://www.intertoys.nl/shop/nl/intertoys/ps4-far-cry-5-000
3 playtroughs in The Witcher 3. Normal, Death March, Death March NG+ + DLC.quote:Op maandag 17 december 2018 10:38 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Holy crap, dat is al 900 uur aan alleen die 3 games. Hoe doe je dat?
Plus dat natuurlijk de 2 Witcher uitbreidingen bij elkaar opgeteld al makkelijk de 60-70 uur aantikkenquote:Op maandag 17 december 2018 11:24 schreef Drankster het volgende:
[..]
3 playtroughs in The Witcher 3. Normal, Death March, Death March NG+ + DLC.
Rocket League speel ik sinds release elk weekend wel een paar uur, vooral als er vrienden op bezoek zijn. Mijn account staat ook ingesteld op een PS4 in een studentenhuis waar veel toernooien worden gespeeld dus daar zullen ook wel veel uren verspeeld zijn.
Met Persona 5 ben ik nu met m'n 3e playtrough bezig, NG++.
Met 166 uur staat P5 bij mij ook bovenaan.quote:Op maandag 17 december 2018 11:24 schreef Drankster het volgende:
[..]
3 playtroughs in The Witcher 3. Normal, Death March, Death March NG+ + DLC.
Rocket League speel ik sinds release elk weekend wel een paar uur, vooral als er vrienden op bezoek zijn. Mijn account staat ook ingesteld op een PS4 in een studentenhuis waar veel toernooien worden gespeeld dus daar zullen ook wel veel uren verspeeld zijn.
Met Persona 5 ben ik nu met m'n 3e playtrough bezig, NG++.
Ja en dan nagaan dat ik Blood & Wine niet eens zo veel heb gespeeld. Het verhaal en de trophies 100% gehaald maar verder niet zo veel om heen dus eigenlijk moet ik die nog een keer goed spelen. Was na +300 uur wel een beetje klaar met The Witcher.quote:Op maandag 17 december 2018 11:50 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Plus dat natuurlijk de 2 Witcher uitbreidingen bij elkaar opgeteld al makkelijk de 60-70 uur aantikken
Blood and Wine was echtquote:Op maandag 17 december 2018 12:39 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ja en dan nagaan dat ik Blood & Wine niet eens zo veel heb gespeeld. Het verhaal en de trophies 100% gehaald maar verder niet zo veel om heen dus eigenlijk moet ik die nog een keer goed spelen. Was na +300 uur wel een beetje klaar met The Witcher.
Stiekem wil ik de GOTY versie kopen omdat die een aparte trophy list heeft dan de base game en de base game al platinum heb.
Vond betreft verhaal Heart of Stone interessanter. Gaunter O'Dimm is een van de meest charismatische antagonists die ik ooit ben tegengekomen en de voice acting van Alex Norton is 10/10. Maar zoals ik al zei: heb B&W snel doorgespeeld dus daar kan ik niet 100% een mening over geven.quote:Op maandag 17 december 2018 12:56 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Blood and Wine was echt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb zelf 220 uur zitten in TW3 inclusief HoS en B&W
Ben toevallig van de week met een nieuwe playtrough van TW3 begonnen.
Het blijft toch een enorm mooie, rijk gevulde en enorm sfeervolle game
SPOILER: Einde Hearts of StoneOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grappig feitje; Alex Norton doet ook de stem van Rab in Dragon Quest XI: Echoes of an Elusive Age, een van de weinige voice actors die mij kon overtuigen in die game.
Ik ben nu ook met Far Cry 5 bezig en ik vermaak mij prima. Het enige wat ik verschrikkelijk slecht vind zijn de controls in een vliegtuig. Wat een bagger!quote:
Volgens mij had ik toen mijn controls veranderd voor een betere ervaring in het vliegtuig. Vliegtuig vond ik ook niet echt een goede toevoeging.quote:Op maandag 17 december 2018 13:12 schreef banapples het volgende:
[..]
Ik ben nu ook met Far Cry 5 bezig en ik vermaak mij prima. Het enige wat ik verschrikkelijk slecht vind zijn de controls in een vliegtuig. Wat een bagger!
O, zijn die Witcher DLC's nou echt de moeite waard ja?quote:Op maandag 17 december 2018 11:50 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Plus dat natuurlijk de 2 Witcher uitbreidingen bij elkaar opgeteld al makkelijk de 60-70 uur aantikken
Wist niet dat je die controls kon veranderen. Zal eens ff kijken. Want je vliegtuig met alleen de linkerstick besturen is echt kut.quote:Op maandag 17 december 2018 13:24 schreef DKUp het volgende:
[..]
Volgens mij had ik toen mijn controls veranderd voor een betere ervaring in het vliegtuig. Vliegtuig vond ik ook niet echt een goede toevoeging.
Kampen veroveren blijft gewoon zo goed in Far Cry
Het is helemaal niet zo houterig. Snap deze complaint niet. Net zoals dat ik bij RDR2 de complaint niet snap dat Arthur bestuurt als een dronkenlap ofzo.quote:Op maandag 17 december 2018 15:00 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik was The Witcher 3 zo beu na het uitspelen dat ik nog nooit begonnen ben aan de uitbreidingen eigenlijk.
Als ik er nu weer aan begin voelt het zo verschrikkelijk houterig aan allemaal dat ik een aan een nieuwe replay gewoon geen zin kan krijgen.
Ik vind ook behoorlijk houterig, zeker op je paard.quote:Op maandag 17 december 2018 15:05 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het is helemaal niet zo houterig. Snap deze complaint niet. Net zoals dat ik bij RDR2 de complaint niet snap dat Arthur bestuurt als een dronkenlap ofzo.
Volgens mij niet. Je moet inloggen met je gebruikersnaam en wachtwoord dus als hij het niet wilt kan je hem niet dwingen denk.quote:Op maandag 17 december 2018 15:08 schreef WKNVHV het volgende:
Zat terug te lezen op het aantal uur van iedereen.
Is het mogelijk deze uren terug te zien van iemand in je vriendenlijst? Willen nl. iemand confronteren met zijn fortnite verslaving
AVG jonguh!quote:Op maandag 17 december 2018 15:32 schreef banapples het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Je moet inloggen met je gebruikersnaam en wachtwoord dus als hij het niet wilt kan je hem niet dwingen denk.
Bedoel je dan RDR2 of TW3?quote:Op maandag 17 december 2018 15:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind ook behoorlijk houterig, zeker op je paard.
En af en toe binnenshuis draaien etc, pffff.
"het voelt" dus dat is vrij persoonlijk.quote:Op maandag 17 december 2018 15:05 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het is helemaal niet zo houterig. Snap deze complaint niet. Net zoals dat ik bij RDR2 de complaint niet snap dat Arthur bestuurt als een dronkenlap ofzo.
Ja natuurlijk, maar elke game bestuurt anders maar ik heb nooit het idee wat ik lees van andere mensen dat ze keihard overdrijven of gewoon niet met de besturing kunnen omgaan.quote:Op maandag 17 december 2018 15:47 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
"het voelt" dus dat is vrij persoonlijk.
TW3quote:Op maandag 17 december 2018 15:45 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Bedoel je dan RDR2 of TW3?
Elke x als ik een huis binnen ging in RDR2 switche ik naar first person, dat beweegt zoveel vloeiender en beter voor die kleine huisjes.
Over het algemeen simpel buiten een aantal vijanden en missies die lastiger zijn. In de wereld zijn vliegtuigen en mensen op de grond op zoek naar jou in de openwereld.quote:
Ben jij zelf niet gewoon houterig?quote:Op maandag 17 december 2018 15:05 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Voor ¤10,- is het makkelijk aan te raden. Hoewel het verhaal niet zo goed is als van The Last Of Us en de betere Uncharted's. Openwereld-game firstpersonshooter met verschillende wapens, voertuigen, hulpjes, sekteleden, dieren en verschillende missies. Kampen bevrijden, plekken onderzoeken etc.quote:Op maandag 17 december 2018 16:20 schreef satecl het volgende:
Ik zie nu dat Far Cry 5 erg goedkoop is.
Ik heb nog nooit Far Cry gespeeld, of iets over gelezen. Ik hou wel van single player games als Last of Us, Uncharted en vroeger 007.
Is het een aanrader om dan deze game te kopen? Of moet ik eerste eerdere delen hiervan spelen? Of is het geen goed spel?
Ja dan is dat jouw probleem denk ik. Ik en vele anderen ondervinden er geen issues mee.quote:Op maandag 17 december 2018 16:33 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ben jij zelf niet gewoon houterig?
Ik vind het ook houterig net zoals RDR2
Ik en vele anderen ondervinden dat wel.quote:Op maandag 17 december 2018 16:34 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja dan is dat jouw probleem denk ik. Ik en vele anderen ondervinden er geen issues mee.
En wat bedoel je nou met houterig dan? Dat de animaties teveel prioriteit hebben en het daarom te lang duurt om om te draaien ofzo? Dat het krakkemikkig aanvoelt? Dat het stroperig is?
Houterig is wel een beetje een vreemde term.
maar vele anderen dus weer wel en je lijkt maar niet te snappen wat een mening isquote:Op maandag 17 december 2018 16:34 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja dan is dat jouw probleem denk ik. Ik en vele anderen ondervinden er geen issues mee.
En wat bedoel je nou met houterig dan? Dat de animaties teveel prioriteit hebben en het daarom te lang duurt om om te draaien ofzo? Dat het krakkemikkig aanvoelt? Dat het stroperig is?
Houterig is wel een beetje een vreemde term.
Dit is echt de 10e keer dat ik deze discussie heb met hem. Heeft totaal geen nutquote:Op maandag 17 december 2018 16:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik en vele anderen ondervinden dat wel.
Misschien is t wel jouw perceptie. Roze bril of zo.
Het is een GEVOEL, een perceptie, een persoonlijke ervaring en een fucking MENING!
Echt, why do I even bother......![]()
Ja jezus christus dat snap ik toch ook wel?quote:Op maandag 17 december 2018 16:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik en vele anderen ondervinden dat wel.
Misschien is t wel jouw perceptie. Roze bril of zo.
Het is een GEVOEL, een perceptie, een persoonlijke ervaring en een fucking MENING!
Echt, why do I even bother......![]()
Ja nogmaals, natuurlijk snap ik wat een mening is. Ik deel hem alleen niet zoals zovelen. En dat er vele mensen jouw mening delen is ook niks mis mee toch?quote:Op maandag 17 december 2018 16:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
maar vele anderen dus weer wel en je lijkt maar niet te snappen wat een mening is
En als ik in het echt besluit om te draaien tijdens het lopen doe ik dat niet door een halve cirkel te lopen.
Ik had het meer over RDR en het voelt niet soepel. Pas geleden met een backpack liep ik beterquote:Op maandag 17 december 2018 16:43 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja nogmaals, natuurlijk snap ik wat een mening is. Ik deel hem alleen niet zoals zovelen. En dat er vele mensen jouw mening delen is ook niks mis mee toch?
Ik zeg toch ook niet dat het niet goed is ofzo.
En heb je in het echt ook een lederen pak aan met 2 zwaarden op je rug?
En nogmaals, met de alternative controls in TW3 hoef je geen halve circel te lopen om te draaien.
En in RDR2 kijk je gewoon waar je naartoe wilt lopen, een halve circel maken is daar helemaal niet aan de orde.
Is het net zo langdradig als GTA of wat meer als CoD en Uncharted?quote:Op maandag 17 december 2018 16:33 schreef DKUp het volgende:
[..]
Voor ¤10,- is het makkelijk aan te raden. Hoewel het verhaal niet zo goed is als van The Last Of Us en de betere Uncharted's. Openwereld-game firstpersonshooter met verschillende wapens, voertuigen, hulpjes, sekteleden, dieren en verschillende missies. Kampen bevrijden, plekken onderzoeken etc.
quote:Op maandag 17 december 2018 16:50 schreef satecl het volgende:
[..]
Is het net zo langdradig als GTA of wat meer als CoD en Uncharted?
Het gaat mij in elk geval om de responsiefheid (dit is geen Nederlands woordquote:Op maandag 17 december 2018 15:53 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar elke game bestuurt anders maar ik heb nooit het idee wat ik lees van andere mensen dat ze keihard overdrijven of gewoon niet met de besturing kunnen omgaan.
"Geralt is net een dronken zwerver zo langzaam bestuurt hij"
Sorry hoor, maar als je letterlijk je analoge stick draait dan draait Geralt ook.
Je kan ook de alternative Geralt controls aanzetten, dan draait hij wel iets sneller om maarja.
Zoals gezegd ik heb er nooit issues mee ondervonden, ook niet in RDR2 waar mensen ook zeiken over het feit dat Arthur langzaam voortbeweegt.
Het is geen twitch shooter dus ik verwacht ook niet dat mijn character beweegt als iemand uit Quake 3 bij wijze van.
Ik vond RDR2 juist wél weer heel natuurlijk aanvoelen qua animaties en dergelijke.quote:Op maandag 17 december 2018 16:47 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik had het meer over RDR en het voelt niet soepel. Pas geleden met een backpack liep ik beter
Meer GTA-achtig, wel een stuk korter maar niet zo kort als die andere twee games. Wel een openwereld-game maar zoals MMRSu zegt niet echt te vergelijke met die andere games.quote:Op maandag 17 december 2018 16:50 schreef satecl het volgende:
[..]
Is het net zo langdradig als GTA of wat meer als CoD en Uncharted?
Bedankt. Ik ga er straks even rustig voor zittenquote:Op maandag 17 december 2018 16:53 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het is echt niet te vergelijken met geen van die games.
het ps4 spel staat niet meer voor 10 euro op de site van intertoys..quote:Op maandag 17 december 2018 16:20 schreef satecl het volgende:
Ik zie nu dat Far Cry 5 erg goedkoop is.
Ik heb nog nooit Far Cry gespeeld, of iets over gelezen. Ik hou wel van single player games als Last of Us, Uncharted en vroeger 007.
Is het een aanrader om dan deze game te kopen? Of moet ik eerste eerdere delen hiervan spelen? Of is het geen goed spel?
fc5 is tofquote:Op maandag 17 december 2018 17:25 schreef satecl het volgende:
[..]
Bedankt. Ik ga er straks even rustig voor zitten
maar nu is heel je game al gespoiled toch? das toch niet leuk...quote:
Heel die game is toch sowieso al niet leuk?quote:Op maandag 17 december 2018 18:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maar nu is heel je game al gespoiled toch? das toch niet leuk...
Ik weet niet if het gespoild is, ik weet niet wat er gebeurd kf wat er gaat gebeuren.quote:Op maandag 17 december 2018 18:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maar nu is heel je game al gespoiled toch? das toch niet leuk...
Ik zou JC4 hééél ver links laten liggen voorlopig.quote:Op maandag 17 december 2018 18:21 schreef Basp1 het volgende:
[..]
het ps4 spel staat niet meer voor 10 euro op de site van intertoys..
Maar just cause 4 besteld bij bol met o.a een kadokaart van 25 euro die ik nog had liggen.![]()
Niet alleen een console, ik las ook allerlei accessoires, telefoons, etc. Allemaal merkloze dingen waar hij dan zijn logootje opplakt ofzo. Als je dan echt denkt dat dat gewoon kan, ben je echt mega dom. Terecht dus, dat ie de cel in mag.quote:Op maandag 17 december 2018 19:18 schreef StateOfMind het volgende:
Ik had nog nooit van hem gehoord, maar Souljaboy (blijkbaar een bekende rapper uit de VS) heeft onder zijn naam voor veel te veel geld een Chinese cheapass console uitgebracht, die vol staat met illegale games, waaronder een aantal van Nintendo.
Nu is het zeer waarschijnlijk dat dit heerschap de komende jaren de bitch van Bubba mag gaan spelen
Niks, maar ik kwam het tegen en ik vond het wel een merkwaardig bericht..quote:Op maandag 17 december 2018 19:24 schreef MMaRsu het volgende:
Hmm ok en dat heeft met de ps4 te maken want
quote:As for the legalities of the consoles? "Honestly, I feel that everything is 100% legit and there will be no reason for any legal ramifications or anything like that," he explained. "Honestly, I don’t have any worries at all, any concerns, because everything we’re doing is legit. It’s been researched. Everything has been basically confirmed that it’s a green light and we’re good. It’s partly the people from the outside looking in, that aren’t understanding the type of deals that were made behind the scenes that are worried."
Haha, ergens zijn we in "Black Friday" getrapt, anderzijds, zonder Black Friday had ik nooit een PSVR in huis gehaald. Het blijft een bijzonder ervaring. Bij Astro Bot wilde ik het, ondanks de goede reviews, wel even zien... maar je merkt aan alles dat de game met heel veel liefde is gemaakt. Elke keer weer een "ooooh" moment, ergens wel grappig, dat wauw-gevoel dat je als kind bij gaming had, komt nu weer terug.quote:Op woensdag 12 december 2018 22:13 schreef br00djekaas54321 het volgende:
[..]
Ik voel me wel even goed beetgenomen door dat hele Black Friday-gebeuren. Had gewoon Game Mania in de gaten moeten houden.
Wellicht dat het te maken heeft met de toekomstige Borderlands 2 VR + Beat Saber-pakket?
Over Borderlands 2 VR gesproken; wat voor game hebben we het over? Geschikt voor wie?Totaal niet bekend met de serie. (Moet ik me schamen?
)
Fallout 4 was ook snel rond de ¤15-20,-quote:Op maandag 17 december 2018 21:59 schreef MMaRsu het volgende:
binnenkort 15 eu
schijnt dat maar 500k mensen die game gekocht hebben op de ps4
shhht, vlaggeroof zn tere kinderzieltje kan dit niet aanquote:Op maandag 17 december 2018 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heel die game is toch sowieso al niet leuk?
re2> allesquote:
fixedquote:
Ik dacht dat wij vrienden waren. De duisternis heeft iemand anders weer overgenomenquote:Op maandag 17 december 2018 23:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
shhht, vlaggeroof zn tere kinderzieltje kan dit niet aan
Gewoon even die fysieke voorraad dumpen.quote:
Dan hadden we over een paar jaar een gigantische kuil met allemaal Fallout 76 games gevonden in West- Virginiaquote:Op dinsdag 18 december 2018 09:01 schreef PirE het volgende:
[..]
Gewoon even die fysieke voorraad dumpen.
Het is ergens jammer dat we in het digitale tijdperk zitten anders had dit een nieuwe E.T. (jaren '80 flop) kunnen zijn met duizenden onverkochte copies.
So heartless.....quote:Op dinsdag 18 december 2018 05:58 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij vrienden waren. De duisternis heeft iemand anders weer overgenomen
Emo, the Rock Musical!quote:
Ziet er erg goed uit! Komt op mijn lijstjequote:Op maandag 17 december 2018 16:53 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het is echt niet te vergelijken met geen van die games.
Ik snap wat je bedoelt, ik vind er ook geen ruk aan.quote:Op dinsdag 18 december 2018 15:10 schreef Desmosedici het volgende:
Iemand die mijn Horizon Zero Dawn wil ruilen tegen een andere game? Bijvoorbeeld The last of us: Remastered?
Het wil mij niet lukken om te genieten van Horizon Zero Dawn![]()
Audio/visueel was het een parel, meer niet.quote:Op dinsdag 18 december 2018 15:16 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, ik vind er ook geen ruk aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |