we zijn maar spaken op het wiel die de maatschappij heet en als we dood en begraven zijn zal die wiel even vrolijk doorgaanquote:
vorige week zat je nog te klagen dat het kut geknipt wasquote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
bedankt
heb nu ook freshe haircut, zie er echt goed uit
ja was te kort maar heb het nu beter onder controlequote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
vorige week zat je nog te klagen dat het kut geknipt was
Ik heb heel veel nieuwe notes gepakt de afgelopen tijd. Zit nu op 199.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:50 schreef HPLC het volgende:
vorige maand 20 notes gepakt, nu zit ik al op minimaal 10, die Hermann kan me nooit bijhouden zo
Nieuwe werk klompen?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:41 schreef Werkman het volgende:
Ik wil graag van de gelegenheid gebruik maken om te zeggen dat ik nieuwe schoenen heb gekocht.
Netjes, ik 134 leesbare. Doel is nu 200 voor 2020quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb heel veel nieuwe notes gepakt de afgelopen tijd. Zit nu op 199.
Rubberen kaplaarzen?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:41 schreef Werkman het volgende:
Ik wil graag van de gelegenheid gebruik maken om te zeggen dat ik nieuwe schoenen heb gekocht.
rtquote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:56 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Joh niet normaal. Wil in bed liggen in foetushouding.
Ja, ik ook.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:56 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Joh niet normaal. Wil in bed liggen in foetushouding.
Hoe weet je dat hij poept.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:59 schreef Der_Mann het volgende:
liep een collega na het poepen regelrecht de plee uit zonder zijn handen te wassen, moet kunnen
laat me je helpenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Netjes, ik 134 leesbare. Doel is nu 200 voor 2020
Vast een tataquote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:59 schreef Der_Mann het volgende:
liep een collega na het poepen regelrecht de plee uit zonder zijn handen te wassen, moet kunnen
ik heb minstens 3 dubbele notes maar ze willen dat niet rechtzetten.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb heel veel nieuwe notes gepakt de afgelopen tijd. Zit nu op 199.
je kan het allemaal laten ophouden in the blink of an eyequote:
Schoften zijn het, allemaal. Al die blauwe en rode vrijwilligers.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb minstens 3 dubbele notes maar ze willen dat niet rechtzetten.
Ww vergeten en 10minutemailquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
@:Solotov was niet genoeg voor je, Noel?
had laatst zelfs 2 notes gekregen voor dezelfde post, maar die notes waren 4 minuten uit elkaar geplaatstquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Schoften zijn het, allemaal. Al die blauwe en rode vrijwilligers.
Nog tips? Als ik over de policy begin dan krijg ik zo een ban, dus dat schiet niet op betreft de notesquote:
Welkom op FOK!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nog tips? Als ik over de policy begin dan krijg ik zo een ban, dus dat schiet niet op betreft de notes
Ik postte laatst twee braddiegifjes, en Ama haalde er ééntje weg met de mededeling: één is wel genoeg. Dus dat vond ik wel oké.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had laatst zelfs 2 notes gekregen voor dezelfde post, maar die notes waren 4 minuten uit elkaar geplaatst
per ongeluk 2 keer klikken kan ik snappen maar dit is wel een kwalijke zaak
ik had die dubbele ook voor braddie gifjes maar geen commentaar erbij, dat is te veel werkquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik postte laatst twee braddiegifjes, en Ama haalde er ééntje weg met de mededeling: één is wel genoeg. Dus dat vond ik wel oké.
Haalt VK die andere ook weg met de mededeling dat nul ook voldoende was.
Dus ik zeg zo als ik zelf mag kiezen naar welke mod ik luister kies ik voor ama en post dat gifje opnieuw. Krijg ik alsnog op mijn flikker
Hopelijk gaat VK snel weg en blijft Ama hier. Die snapt tenminste dat je niet zoveel moet moddenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik postte laatst twee braddiegifjes, en Ama haalde er ééntje weg met de mededeling: één is wel genoeg. Dus dat vond ik wel oké.
Haalt VK die andere ook weg met de mededeling dat nul ook voldoende was.
Dus ik zeg zo als ik zelf mag kiezen naar welke mod ik luister kies ik voor ama en post dat gifje opnieuw. Krijg ik alsnog op mijn flikker
quote:Op donderdag 20 november 2014 20:11 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Geef het maar op. Welkom op FOK!
quote:Op zondag 20 januari 2019 02:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
BREAKING NEWS: vrijwilligers op een website zitten er bovengemiddeld veel.
quote:Op dinsdag 4 september 2018 15:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wellicht zijn we vrijwilligers die niet alle topics 24/7 monitoren.
quote:Op donderdag 20 november 2014 19:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik blijf het hele modbeleid maar een inconsequente bak ellende vinden![]()
Nee maar blij dat ie gepakt is. Heeft ie geluk mee dat de popo hem pakte ipv ikquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:02 schreef Chia het volgende:
@:Solotov was jij dit https://www.nu.nl/opmerke(...)door-harderwijk.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |