quote:
Gvd manquote:Op vrijdag 1 december 2017 14:08 schreef Goudenvis het volgende:
Ik denk, ik zal me maar even voorstellen hier. Ik ben Goudenvis en na veel vijven en zessen toch maar besloten me hier te registreren.
In het dagelijkse leven houd ik van mijn medegebruikers en drink ik soms koffie. Ik speel spelletjes en mijn favoriete kleur is blauw. Ik woon samen met mijn vriendin () en honten. Of ik kinderen heb, is mij niet bekend.
Hoe ben ik hier terecht gekomen? Gewoon ongeluk gehad denk ik.
Ik heb verder helemaal niks met vissen.
Denk het wel. Kijk eens naar die andere topiques. Daar staat ie met jouw naamquote:Op vrijdag 1 december 2017 14:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Gvd man![]()
Denk niet dat veel mensen dit topic snappen
Ik zie het. Een lemming van een kopiequote:Op vrijdag 1 december 2017 14:22 schreef Themonk5 het volgende:
[..]
Denk het wel. Kijk eens naar die andere topiques. Daar staat ie met jouw naam
Sja, het is algemeen bekend dat dergelijke busjes bevolkt worden lui met het IQ van een bevroren visstick. Hetgeen zich uit in debiel rijgedrag en een totaal gebrek aan begrip voor de medeweggebruikers. Die bus is toch niet van mij dus ik zal die eens goed afraggen, luidt het credo. Door de overige visstick-IQ medewerkers in het kutbusje aangespoord wordt het gedrag nog wat asocialer. Een oplossing, schieten op de banden. Als dat niet helpt, gericht schieten op de chauffeur .quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik zie het. Een lemming van een kopie
quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:39 schreef LCMS het volgende:
[..]
Sja, het is algemeen bekend dat dergelijke busjes bevolkt worden lui met het IQ van een bevroren visstick. Hetgeen zich uit in debiel rijgedrag en een totaal gebrek aan begrip voor de medeweggebruikers. Die bus is toch niet van mij dus ik zal die eens goed afraggen, luidt het credo. Door de overige visstick-IQ medewerkers in het kutbusje aangespoord wordt het gedrag nog wat asocialer. Een oplossing, schieten op de banden. Als dat niet helpt, gericht schieten op de chauffeur .
Ow, nou goede post weer vogeltjesdansquote:Op vrijdag 1 december 2017 14:40 schreef LCMS het volgende:
[..]
De tweede post van vogeltjesdans op FOK!
Dat mag, mits het onderzoek wordt uitgevoerd door een buitengewoon opsporingsbevoegde ambtenaar. Inderdaad is het privacybelang ondergeschikt aan de opsporing van overtreders. Bovendien word je geacht van je afval afstand te hebben gedaan als je het bij de container zet. Hoewel, moet het dan niet IN de container zitten?quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:40 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Ow, nou goede post weer vogeltjesdans
Ja ook leuke post. 3e topic geloof ik?quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:41 schreef LCMS het volgende:
[..]
Dat mag, mits het onderzoek wordt uitgevoerd door een buitengewoon opsporingsbevoegde ambtenaar. Inderdaad is het privacybelang ondergeschikt aan de opsporing van overtreders. Bovendien word je geacht van je afval afstand te hebben gedaan als je het bij de container zet. Hoewel, moet het dan niet IN de container zitten?
quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Gvd man![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Gvd man![]()
Denken dat je nu al FOK!-woorden mag gebruiken als: honten.quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:08 schreef Goudenvis het volgende:
Ik denk, ik zal me maar even voorstellen hier. Ik ben Goudenvis en na veel vijven en zessen toch maar besloten me hier te registreren.
In het dagelijkse leven houd ik van mijn medegebruikers en drink ik soms koffie. Ik speel spelletjes en mijn favoriete kleur is blauw. Ik woon samen met mijn vriendin () en honten. Of ik kinderen heb, is mij niet bekend.
Hoe ben ik hier terecht gekomen? Gewoon ongeluk gehad denk ik.
Ik heb verder helemaal niks met vissen.
Daarom zet ik toch ook die smiley erachterquote:Op vrijdag 1 december 2017 14:51 schreef Pendule het volgende:
[..]
Denken dat je nu al FOK!-woorden mag gebruiken als: honten.
Denken dat wij geloven dat jij een vriendin hebt
Ja, zo werkt KLB niet.quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:51 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Daarom zet ik toch ook die smiley erachter
Die ook jaquote:Op vrijdag 1 december 2017 14:39 schreef LCMS het volgende:
[..]
Sja, het is algemeen bekend dat dergelijke busjes bevolkt worden lui met het IQ van een bevroren visstick. Hetgeen zich uit in debiel rijgedrag en een totaal gebrek aan begrip voor de medeweggebruikers. Die bus is toch niet van mij dus ik zal die eens goed afraggen, luidt het credo. Door de overige visstick-IQ medewerkers in het kutbusje aangespoord wordt het gedrag nog wat asocialer. Een oplossing, schieten op de banden. Als dat niet helpt, gericht schieten op de chauffeur .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |