De lams kottelettenquote:Op zondag 10 maart 2019 22:03 schreef Deisyy het volgende:
Goede menukaart Soury, leuke locatie ook!
Wat heb je gegeten?
Dit nummer is nog uit de tijd dat ik geen Engels sprak, maar oh, wat vond ik het mooiquote:
quote:
Als kind dacht ik dat ze Ha ha sinterklaas zongenquote:Op zondag 10 maart 2019 22:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit nummer is nog uit de tijd dat ik geen Engels sprak, maar oh, wat vond ik het mooi
Schouder nodig? Wel mijn linker graag.quote:
Maak je niet dik.quote:Op zondag 10 maart 2019 21:51 schreef ChocoFan het volgende:
Godver nou moet de verbinding weer ff uit. Belg.
Kan ik me voorstellen, je waaide bijna uit je verschoning.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:07 schreef Soury het volgende:
[..]Was wel kutweer dus even peukie roken was er niet bij
Grappigquote:Op zondag 10 maart 2019 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als kind dacht ik dat ze Ha ha sinterklaas zongen
Ik moest mij vandaag vasthouden anders was ik weggewaaid.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, je waaide bijna uit je verschoning.
Mijn nichtje had die er wel eens gegeten. En die was nogal droog. Plus dat was een voorgerecht. Ik doe daar nooit aan anders eet ik een kwart van mijn hoofdgerechtquote:
quote:Op zondag 10 maart 2019 22:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
Vanavond op Shownieuws; de Wes en Yo Special.
Alsof die het allemaal wetenquote:
Dun is de mode.quote:
Ik ben ook geen fan, smaakt een beetje muf, geef mij maar varken.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:10 schreef FANN het volgende:
zelfs toen ik nog vlees at vond ik lamsvlees niet lekker![]()
wel kalfsvlees dat dan weer wel
Allemaal oud nieuws!quote:Op zondag 10 maart 2019 22:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
Vanavond op Shownieuws; de Wes en Yo Special.
Ik ben er ook niet dol op.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:10 schreef FANN het volgende:
Ik voel we altijd wat lullig omdat "lammetje" Maar lamsvlees kan tot ongeveer een jaar. Ja ik voel wat minder schuldig. Zeg ik tegen een vegaquote:Op zondag 10 maart 2019 22:10 schreef FANN het volgende:
Negeer je mij nu gemakshalve?quote:Op zondag 10 maart 2019 22:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh... dan ben ik niet alleen[..]
ja zoiets dus
Ze heeft een abbo en je bent geblocktquote:
Geloof je het zelf?quote:
Daar heeft het bij mij niets mee te maken, ik eet wel kalfsvleesquote:Op zondag 10 maart 2019 22:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik voel we altijd wat lullig omdat "lammetje" Maar lamsvlees kan tot ongeveer een jaar. Ja ik voel wat minder schuldig. Zeg ik tegen een vega
quote:Op zondag 10 maart 2019 22:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik voel we altijd wat lullig omdat "lammetje" Maar lamsvlees kan tot ongeveer een jaar. Ja ik voel wat minder schuldig. Zeg ik tegen een vega
Dat zeg je wel maar ik geloof er geen zak van.quote:
Ik vind de smaak niet echt aantrekkelijk, ik proef het ook meteen.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar heeft het bij mij niets mee te maken, ik eet wel kalfsvlees
Dat gek genoeg zou ik minder snel bestellen of kopen. Maar ik hou wel van de schapen smaak. Paard en wild ook. Lekker berigquote:Op zondag 10 maart 2019 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar heeft het bij mij niets mee te maken, ik eet wel kalfsvlees
Paard en konijn.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat gek genoeg zou ik minder snel bestellen of kopen. Maar ik hou wel van de schapen smaak. Paard en wild ook. Lekker berig
Berig?quote:Op zondag 10 maart 2019 22:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat gek genoeg zou ik minder snel bestellen of kopen. Maar ik hou wel van de schapen smaak. Paard en wild ook. Lekker berig
Ik hou daar juist niet van. Raar hoe smaken kunnen verschillen.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Konijn is ook erg lekker. Die hadden ze altijd bij de Aldi maar niet meerquote:
Ja van Moots geleerdquote:
Ik heb vorig jaar voor het eerst konijn op. Ik wist eerst niet dat ik dat zat te eten, was wel te nassen.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Konijn is ook erg lekker. Die hadden ze altijd bij de Aldi maar niet meer
Ik ken het woord, maar ik zie niet wat het te maken heeft met konijnen- en paardenvleesquote:
Soury wordt geil van konijnen- en paardenvlees?quote:
Blijkbaar.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soury wordt geil van konijnen- en paardenvlees?
Besterven noemen ze dat.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
Een vroegere maat van mij werkte bij een delicatesse annex wildzaak, en moest met die beesten aan de slag.n
Dat heeft ie niet lang volgehouden, en hij zei; je bent gek als je die roadkill gaat eten , het merendeel ligt gewoon te rotten.
Het is blijkbaar een geur die vlees kan hebben. Ze had het over varkensvlees van mannetjes (beren dus) die geslachtsrijp waren ofzo iets in die richting.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ken het woord, maar ik zie niet wat het te maken heeft met konijnen- en paardenvlees
Tenzij je één of ander vleesfetisj hebt.
Het moet goed gaar zijn, het is geen kip.quote:
Volgens mij als een beest berig is als het geslacht wordt, smaakt het vlees anders, of zoiets.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ken het woord, maar ik zie niet wat het te maken heeft met konijnen- en paardenvlees
Tenzij je één of ander vleesfetisj hebt.
Geil dus.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is blijkbaar een geur die vlees kan hebben. Ze had het over varkensvlees van mannetjes (beren dus) die geslachtsrijp waren ofzo iets in die richting.
Ja ik weet het ook niet precies meerquote:Op zondag 10 maart 2019 22:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij als een beest berig is als het geslacht wordt, smaakt het vlees anders, of zoiets.
Ow ik word niet geil van vlees .....van een dier.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is blijkbaar een geur die vlees kan hebben. Ze had het over varkensvlees van mannetjes (beren dus) die geslachtsrijp waren ofzo iets in die richting.
Ik vraag me af hoe ze dat testen bij de slachtquote:
Of de geur lees ik net weer.quote:
Nooit geweten.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij als een beest berig is als het geslacht wordt, smaakt het vlees anders, of zoiets.
Misschien maken die dan een ander geluid.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe ze dat testen bij de slacht
Mootie, we hadden het over varkensvlees van de Lidlquote:Op zondag 10 maart 2019 22:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Of de geur lees ik net weer.Nou weet ik het ook niet meer. Wie heeft dat van de week dan zitten vertellen hier?
Ik wist het ook niet en vond het boeiend, daarom waarschijnlijk ook blijven hangen bij mij alleen weet ik het dus niet meer precies, dus eigenlijk heb je geen reet aan mij voor dit feitje.quote:
Ohh god... Ander onderwerp maar. Fann is al gevluchtquote:Op zondag 10 maart 2019 22:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Misschien maken die dan een ander geluid.
Ah, is Mootie de schuldige, moet die het nog maar eens uitleggen aan ons.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Mootie, we hadden het over varkensvlees van de Lidl
Zal toch niet daardoor komen, vast ff iets te drinken pakken of zo.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh god... Ander onderwerp maar. Fann is al gevlucht
Dan romen ze vooraf even af.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe ze dat testen bij de slacht
Of de droger leeghalen.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zal toch niet daardoor komen, vast ff iets te drinken pakken of zo.
Het heeft met de leeftijd van een mannetjes varken te maken denk ik zomaar.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:28 schreef ChocoFan het volgende:
Blijft wel de vraag staan, hoe weet je dat een dier berig is voor het slachten.
Nu geef je het wel een wending. Waar is die kikker ?quote:Op zondag 10 maart 2019 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij worden alleen vrouwtjes berig
Zou kunnen, vanaf een bepaalde leeftijd zal dat dan zijn en niet gecastreerd dan lijkt mij.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Het heeft met de leeftijd van een mannetjes varken te maken denk ik zomaar.
quote:Op zondag 10 maart 2019 22:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Het heeft met de leeftijd van een mannetjes varken te maken denk ik zomaar.
Oh ja dat doen ze natuurlijk ook. Goeie.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zou kunnen, vanaf een bepaalde leeftijd zal dat dan zijn en niet gecastreerd dan lijkt mij.
quote:Op zondag 10 maart 2019 22:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Nu geef je het wel een wending. Waar is die kikker ?
quote:Wanneer een zeug voor het eerst berig wordt is moeilijk te zeggen
Enz., enz.quote:Eens in de drie weken is een zeug vruchtbaar, in varkenstermen bronstig of berig.
Schijnen nu weer vrouwtjes te zijn.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja dat doen ze natuurlijk ook. Goeie.
Dit lijkt mee een prima verklaringquote:
Nee, die worden 'tochtig'.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij worden alleen vrouwtjes berig
quote:Tochtig
Een koe die op haar vruchtbare moment is.
Een mannetjes varken is een beer, als een zeug geslachtsrijp is is ze berigquote:
Best wel vaag eigenlijk.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een mannetjes varken is een beer, als een zeug geslachtsrijp is is ze berig
Een koe is geen varkenquote:
Ik ga niet schrijven wat er nu in mij opkomt.quote:
Dat is wel kut ja zo'n buurman.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:36 schreef FANN het volgende:
Ik had een buurman... nou ja een paar huizen verderop,,,, vroeger toen ik klein was..
en die slachten zijn eigen konijnen![]()
dat gegil ging door merg en been.. en ik was helemaal dol op konijnen en hamstertjes
die verzorgde ik weer voor andere mensen die er niks aan deden samen met mijn
vriendinnetje..... we hebben het er nu nog wel eens over
''jeugdtrauma''
Ik ben wel benieuwd nu zeg dan niksquote:Op zondag 10 maart 2019 22:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ga niet schrijven wat er nu in mij opkomt.
Dat lijkt me ook naar inderdaad.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:36 schreef FANN het volgende:
Ik had een buurman... nou ja een paar huizen verderop,,,, vroeger toen ik klein was..
en die slachten zijn eigen konijnen![]()
dat gegil ging door merg en been.. en ik was helemaal dol op konijnen en hamstertjes
die verzorgde ik weer voor andere mensen die er niks aan deden samen met mijn
vriendinnetje..... we hebben het er nu nog wel eens over
''jeugdtrauma''
En dan toch he? Dan doe je iets niet goed een konijn kan met een ferme klap in één keer weg zijn. Dan is er geen gegilquote:Op zondag 10 maart 2019 22:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is wel kut ja zo'n buurman.![]()
Ik heb 1 keer in de buurt van een varkensslachterij gestaan, dat gegil gaat door merg en been ja.
Slachthuis hier in de buurt, en dan vrachtwagens vol gillende varkens die de heuvel op reden...quote:
Ik denk dat je daar wel gelijk in hebt, ik ken iemand waarvan zijn vader ook zelf slachtte maar ik heb niets over gegil gehoord, van de konijnen dan he. Anders had ie dat ook wel gezegd. Denk ik. Ik zal er eens naar vragen.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:39 schreef Soury het volgende:
[..]
En dan toch he? Dan doe je iets niet goed een konijn kan met een ferme klap in één keer weg zijn. Dan is er geen gegil
Daar ben ik ook een paar keer keer geweest,niet echt prettig.Koeien zijn dan een stuk kalmer.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Slachthuis hier in de buurt, en dan vrachtwagens vol gillende varkens die de heuvel op reden...
Is al jaren geleden gesloopt overigens, maarde herinnering blijft.
Konijnen kunnen zeker gillen.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar wel gelijk in hebt, ik ken iemand waarvan zijn vader ook zelf slachtte maar ik heb niets over gegil gehoord, van de konijnen dan he. Anders had ie dat ook wel gezegd. Denk ik. Ik zal er eens naar vragen.
Jij ook, als het moet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Varkens zijn nogal intelligent. Ok ik kap met vleesquote:Op zondag 10 maart 2019 22:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Daar ben ik ook een paar keer keer geweest,niet echt prettig.Koeien zijn dan een stuk kalmer.
quote:Op zondag 10 maart 2019 22:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij ook, als het moet.Nou nou nou nou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij vilde ze levendquote:Op zondag 10 maart 2019 22:39 schreef Soury het volgende:
[..]
En dan toch he? Dan doe je iets niet goed een konijn kan met een ferme klap in één keer weg zijn. Dan is er geen gegil
quote:Op zondag 10 maart 2019 22:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Hij vilde we levendgeen geintje.... hij bond dat konijn op een trap en hij vilde ze...
waarom hij dat deed weet ik niet... maar mijn vrieninnetje woonde die buurman, haar vader
heeft nog gepraat met die buurman, wat hij zei weet ze niet (meer)
Mijn oom schoot zieke konijnen af in duin gebieden. Er was een ziekte dus het moest wel. En het was niet altijd gelijk over zeg maar.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gelukkig nooit gehoord en ik hoop het nooit te horen ook.
Snap FANN haar trauma helemaal.
Dat moet haast wel.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:46 schreef FANN het volgende:
[..]
meh... misschien was het gewoon een sadist ....... ik weet het niet...
Dat is dan weer een goede reden jammer dat het niet altijd goed lukt. Dat is wel kut voor dat beesie dan, voor de jager misschien ook wel, volgens mij zijn er wel verschillende soorten jagers. Of misschien hoop ik dat alleen maar.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn oom schoot zieke konijnen af in duin gebieden. Er was een ziekte dus het moest wel. En het was niet altijd gelijk over zeg maar.
Het woord draadjesvleesch ook.quote:
Zou zo maar kunnen. Ik weet het ook niet, wel zielig.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:46 schreef FANN het volgende:
[..]
meh... misschien was het gewoon een sadist ....... ik weet het niet...
Vandaar weet ik weet dat ze gillen.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is dan weer een goede reden jammer dat het niet altijd goed lukt. Dat is wel kut voor dat beesie dan, voor de jager misschien ook wel, volgens mij zijn er wel verschillende soorten jagers. Of misschien hoop ik dat alleen maar.
Succes, niet klagen wanneer wat tussen je tanden blijft hangen.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou misschien zijn ze wel lekker.. ik ga ze eens proberen.......
Tandenstokers bij de hand houden.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:50 schreef sig000 het volgende:
[..]
Succes, niet klagen wanneer wat tussen je tanden blijft hangen.
zal ik niet doenquote:Op zondag 10 maart 2019 22:50 schreef sig000 het volgende:
[..]
Succes, niet klagen wanneer wat tussen je tanden blijft hangen.
Dat zeg ik tochquote:Op zondag 10 maart 2019 22:50 schreef ChocoFan het volgende:
Volgens mij is het: Vandaar dat ik weet dat ze gillen.
Of je kunstgebit er uit.quote:
Nee hoor? Plus je snapt me wel.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je zegt het wel maar tikte iets anders.
Vraag mij toch af waar die draadjes van gemakt zijn.quote:
Willen we dat wel weten....quote:Op zondag 10 maart 2019 22:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vraag mij toch af waar die draadjes van gemakt zijn.
Staat gewoon op de ingrediëntenlijst hoorquote:Op zondag 10 maart 2019 22:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ieuuwwwwquote:Op zondag 10 maart 2019 22:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tilly post vast wel een recensie.quote:
Soja waarschijnlijk.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Oh jee.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Tilly post vast wel een recensie.
ja hoor in ieder geval proberenquote:Op zondag 10 maart 2019 22:56 schreef ChocoFan het volgende:
Oeh ik verzin een goeie.
FANN, zou je wel kweekvlees eten? Daar komt geen dier aan te pas.
Wij willen er best wat eiwitten aan toevoegen in draadjes en sliertjes....quote:Op zondag 10 maart 2019 22:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Tilly post vast wel een recensie.
Die vegetarische kroketten?quote:Op zondag 10 maart 2019 22:56 schreef TillyB het volgende:
van DIERENproduct dus, jullie toch nog je zin
bij de ap?quote:Op zondag 10 maart 2019 22:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Die waren hier vorige week al in de aanbieding per 2 pakken
Ze moeten van die zooi af.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Die waren hier vorige week al in de aanbieding per 2 pakken
VEGETARISCH DRAADJESVLEESCH 8% (water, VRIJE-UITLOOPKIPPENEI-EIWIT, kleurstof: E150d)quote:
quote:Op zondag 10 maart 2019 22:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wij willen er best wat eiwitten aan toevoegen in draadjes en sliertjes....
Ohw ei, dat schijnt niet vegetarisch te zijn of is dat veganistisch, godver ik snap het niet meer. Toestand.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:58 schreef TillyB het volgende:
[..]
VEGETARISCH DRAADJESVLEESCH 8% (water, VRIJE-UITLOOPKIPPENEI-EIWIT, kleurstof: E150d)
Ik ben trouwens geen VEGANIST hoor.....quote:Op zondag 10 maart 2019 22:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook.
Ik hoop echt dat dat lukt en betaalbaar is.
Oh neequote:
Vegan ja, maar die kroketten zijn van de vegetarische slager (ism Mora), niet van de veganistische slagerquote:Op zondag 10 maart 2019 22:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ohw ei, dat schijnt niet vegetarisch te zijn of is dat veganistisch, godver ik snap het niet meer. Toestand.
Zonder gekheid, de mensen die ik ken die er 'rare' eetgewoonten op na houden hebben allemaal gezondheidsproblemen.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ohw ei, dat schijnt niet vegetarisch te zijn of is dat veganistisch, godver ik snap het niet meer. Toestand.
Wat is raar ?quote:Op zondag 10 maart 2019 23:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zonder gekheid, de mensen die ik ken die er 'rare' eetgewoonten op na houden hebben allemaal gezondheidsproblemen.
Aha. Dat ei ding hoort bij de veganisten dan.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:01 schreef TillyB het volgende:
[..]
Vegan ja, maar die kroketten zijn van de vegetarische slager (ism Mora), niet van de veganistische slager
Er zijn zoveel verschillende rare eetgewoontes.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zonder gekheid, de mensen die ik ken die er 'rare' eetgewoonten op na houden hebben allemaal gezondheidsproblemen.
Teveel, geen vlees, te weinig variatie...etc etc...alleen bonen.quote:
Ja.. of naja.. juist niet dusquote:Op zondag 10 maart 2019 23:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Aha. Dat ei ding hoort bij de veganisten dan.
Eigenlijk is dat best goed. Sprinkhanen b.v. zijn best een plaag en blijkbaar prima te eten. Maar ik sla dat overquote:
Alleen bonenquote:Op zondag 10 maart 2019 23:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Teveel, geen vlees, te weinig variatie...etc etc...alleen bonen.
Als het gefrituurd is wil ik het wel proberen, sommige dan.quote:
Insecten sterven niet uit. Wat dat betreft prima.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als het gefrituurd is wil ik het wel proberen, sommige dan.
Er zijn er genoeg op de wereld, vlees niet dus overstappen op de insecten, tot die weer uitsterven maar dan zijn er weer genoeg andere dieren tegen die tijd en dan kunnen we daar weer op overstappen.
Nah, de varkens overleven mij wel.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als het gefrituurd is wil ik het wel proberen, sommige dan.
Er zijn er genoeg op de wereld, vlees niet dus overstappen op de insecten, tot die weer uitsterven maar dan zijn er weer genoeg andere dieren tegen die tijd en dan kunnen we daar weer op overstappen.
ach welnee.....quote:
En wat jij zei van die plaag, Krekels genoeg, importeer ze maar, schijnen lekker te zijn. En veel voedingsstoffen.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Insecten sterven niet uit. Wat dat betreft prima.
Ik zit mijn tijd ook wel uit. Maar het zou best een probleem kunnen worden over een 50/100 jaarquote:
quote:Op zondag 10 maart 2019 23:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
Insectenkroketten is eigenlijk wel een oplossing dus?
Maden.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Maar een kroket met maaien is ook weer zoiets. Die schijnen naar noten te smaken.
Een gevarieerd dieet van verschillende zetmelenquote:Op zondag 10 maart 2019 23:06 schreef FANN het volgende:
[..]
ach welnee.....![]()
rijst, aardappelen en weet ik veel wat nog meer...... laat je niks wijsmaken.....
Het is in oosterse landen al prima ingeburgerd. Een insect op een saté prikkerquote:Op zondag 10 maart 2019 23:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Maar een kroket met maaien is ook weer zoiets. Die schijnen naar noten te smaken.
quote:Op zondag 10 maart 2019 23:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is in oosterse landen al prima ingeburgerd. Een insect op een saté prikker
Dan toch maar een lamskotteletjequote:
ik bedoel i.p.v. Bonenquote:Op zondag 10 maart 2019 23:07 schreef TillyB het volgende:
[..]
Een gevarieerd dieet van verschillende zetmelen
Iets berigs erbijquote:Op zondag 10 maart 2019 23:10 schreef FANN het volgende:
[..]
ik bedoel i.p.v. Bonenwel er iets bij natuurlijk.......
Blokkie kaas eronder en gaan.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is in oosterse landen al prima ingeburgerd. Een insect op een saté prikker
Een berenhap met pindasaus.quote:
Paling is ook best raar maar dat is wel weer lekkerquote:
Frituren.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat best goed. Sprinkhanen b.v. zijn best een plaag en blijkbaar prima te eten. Maar ik sla dat over
Nou ja garnalen zijn ook niet echt sexyquote:
Oesters wel weer.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja garnalen zijn ook niet echt sexy
Pcies dat is waarschijnlijk vega nog lekkerderquote:Op zondag 10 maart 2019 23:18 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die kip in zo'n ding smaakt ook nergens naar dus dat snap ik dan nog wel.
Nou dat heeft een imago maar is niet te nassen en eigenlijk slurp je ze levend. Het is maar net wat je gewend ben. Haring is ook erg lekker maar als je dat niet kent is het rauwe vis, best een uitdagingquote:
Eet ik ook niet, lijken wel maden.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja garnalen zijn ook niet echt sexy
In China eten ze honden dus.........quote:Op zondag 10 maart 2019 23:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat heeft een imago maar is niet te nassen en eigenlijk slurp je ze levend. Het is maar net wat je gewend ben. Haring is ook erg lekker maar als je dat niet kent is het rauwe vis, best een uitdaging
Oh echt zo lekker zeker die gamba's Ok het is uitquote:
En katten. En op zich is dat niet zo raar er zijn er veel te veel van.quote:
Hangt ook erg af waar je opgegroeid ben, at nooit oesters en haring vroeger en nu, vind dat prima zo.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat heeft een imago maar is niet te nassen en eigenlijk slurp je ze levend. Het is maar net wat je gewend ben. Haring is ook erg lekker maar als je dat niet kent is het rauwe vis, best een uitdaging
Hier vind je geen garnalen, wel fazanten.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:27 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hangt ook erg af waar je opgegroeid ben, at nooit oesters en haring vroeger en nu, vind dat prima zo.
Zonder flinke scheut curry is het beide niks.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:22 schreef TillyB het volgende:
[..]
Pcies dat is waarschijnlijk vega nog lekkerder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
eeeeeeeeeeeewquote:Op zondag 10 maart 2019 23:30 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zonder flinke scheut curry is het beide niks.
ook dat..... en je wil niet weten hoe ze behandeld worden.....quote:Op zondag 10 maart 2019 23:27 schreef Soury het volgende:
[..]
En katten. En op zich is dat niet zo raar er zijn er veel te veel van.
Gamba`s in knoflookolie.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh echt zo lekker zeker die gamba's Ok het is uit
Soms maar curry is zo.. dan smaakt alles alleen nog maar naar curryquote:
quote:
Een kat zit toch maar weinig vlees aan?quote:Op zondag 10 maart 2019 23:32 schreef FANN het volgende:
[..]
ook dat..... en je wil niet weten hoe ze behandeld worden.....
net zo iets als de kiloknallers hiero......
Ja maar eigenlijk zijn b.v. garnalen en krab,kreeft ook geleedpotigen net als sommige insecten en spinnen, waar we dan wel van walgenquote:
nou dan neem je er tweequote:Op zondag 10 maart 2019 23:33 schreef sig000 het volgende:
[..]
Een kat zit toch maar weinig vlees aan?
Die kipcorn smaakt nergens naar dus dan is curry ideaal.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:33 schreef TillyB het volgende:
[..]
Soms maar curry is zo.. dan smaakt alles alleen nog maar naar curryKan je net zo goed komkommer met curry eten ofzo
Eeeh ikke niet he, ik wil insecten wel proberen. Want jij hebt gelijk.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar eigenlijk zijn b.v. garnalen en krab,kreeft ook geleedpotigen net als sommige insecten en spinnen, waar we dan wel van walgen
Ja dat weet ik en dat is niet normaal.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:32 schreef FANN het volgende:
[..]
ook dat..... en je wil niet weten hoe ze behandeld worden.....
net zo iets als de kiloknallers hiero......
Is de moeite niet, kan je beter een konijn nemen.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:33 schreef sig000 het volgende:
[..]
Een kat villen lijkt me ook lastiger.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is de moeite niet, kan je beter een konijn nemen.
zou ik niet ''mogen'' strikt genomen..... maar zo strikt ben ik dan ook weer niet,quote:
kaas te snijden en zort emmentalerquote:Op zondag 10 maart 2019 23:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, die snap ik dan weer niet en te lui om te googlen.
toch ook heel af en toe kip heb ik je ooit horen zeggenquote:Op zondag 10 maart 2019 23:36 schreef FANN het volgende:
[..]
zou ik niet ''mogen'' strikt genomen..... maar zo strikt ben ik dan ook weer niet,
ik eet soms wel vis
Die worden levend gekookt. Het vel laat wel los. Ze ze eerst doodmaken is te veel moeitequote:Op zondag 10 maart 2019 23:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Een kat villen lijkt me ook lastiger.
Bord lasagne leeg.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:39 schreef ChocoFan het volgende:
Ander onderwerp misschien, wordt verdrietig van al dat villen.
Wij hebben een naakthond,die hoef je niet te villen.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:39 schreef ChocoFan het volgende:
Ander onderwerp misschien, wordt verdrietig van al dat villen.
Nee dan was 1x op dierendag toch.... zat een verhaal bij.... maar niemand die het begreepquote:Op zondag 10 maart 2019 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
toch ook heel af en toe kip heb ik je ooit horen zeggen
quote:Op zondag 10 maart 2019 23:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wij hebben een naakthond,die hoef je niet te villen.
Oh ik heb een lekkere kaas winkel om de hoek en een vis winkel en een ambachtelijke slagerij (oeps)quote:
Piet, jij nog behoefte om te draaien na mij om twaalf uur?quote:Op zondag 10 maart 2019 23:33 schreef sig000 het volgende:
[..]
Oh dat is wel fijn, is dat nou veel duurder dan de supermarkt? Ik ben al jaren niet meer bij zulke winkels geweest.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik heb een lekkere kaas winkel om de hoek en een vis winkel en een ambachtelijke slagerij (oeps)
Kattenvachtjes zijn ook populair........ dat mag niet meer in nederland, is nog net zo héél lang geleden dat dat ze dat hebben verboden trouwens....quote:Op zondag 10 maart 2019 23:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Die worden levend gekookt. Het vel laat wel los. Ze ze eerst doodmaken is te veel moeite
Dat weet ik niet meer...quote:Op zondag 10 maart 2019 23:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee dan was 1x op dierendag toch.... zat een verhaal bij.... maar niemand die het begreep
Had geen plannenquote:Op zondag 10 maart 2019 23:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Piet, jij nog behoefte om te draaien na mij om twaalf uur?
Vis is altijd prijzig, maar ik heb ook de dappermarkt om de hoek en daar kan je vis wel goedkoper halen. Vlees vind ik wel een aanwinst. Ik had al een goeie slager op het vorige adres maar deze is wat anders zeg maar. Daar hangen de worsten aan het plafondquote:Op zondag 10 maart 2019 23:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh dat is wel fijn, is dat nou veel duurder dan de supermarkt? Ik ben al jaren niet meer bij zulke winkels geweest.
Daar zit je niet mee. Ik heb een tijdje wel geluisterd.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:46 schreef sig000 het volgende:
Volgende weekend dan wordt het hele nacht doorhalen vrijdag en zaterdag
Een dappermarkt, nog nooit van gehoord. Wel handig dan ook. En slagers zijn meestal wel gelijk aan de supermarkt prijzen, in het verleden dan toch, maar hier in de buurt is geen slager meer te vinden. Dat vind ik wel jammer. En die slager van jou, jammie. Fijn dat je het naar je zin hebt daar en zoveel leuks om je heen hebt.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Vis is altijd prijzig, maar ik heb ook de dappermarkt om de hoek en daar kan je vis wel goedkoper halen. Vlees vind ik wel een aanwinst. Ik had al een goeie slager op het vorige adres maar deze is wat anders zeg maar. Daar hangen de worsten aan het plafond
Die jaren 80 set?quote:Op zondag 10 maart 2019 23:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar zit je niet mee. Ik heb een tijdje wel geluisterd.
Nog nooit van de dappermarkt gehoordquote:Op zondag 10 maart 2019 23:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Een dappermarkt, nog nooit van gehoord. Wel handig dan ook. En slagers zijn meestal wel gelijk aan de supermarkt prijzen, in het verleden dan toch, maar hier in de buurt is geen slager meer te vinden. Dat vind ik wel jammer. En die slager van jou, jammie. Fijn dat je het naar je zin hebt daar en zoveel leuks om je heen hebt.
Nee radio op fok ik weet niet of dat het zelfde isquote:
Trusten Choco.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:48 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ga er ook vandoor, fijne nacht verder lieve mensjes.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |