Ik push die dingen to the limit.quote:Op zondag 10 maart 2019 21:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik niet een oude van mijn zus. Maar die werkt prima verder
Mooi toch, dat ze toch wel dat oppakken. Ik zet er af een toe een spelletje op. Wordsnack ofzo en dan speelt ze 2000 levels wegquote:
Ze heeft een laptoppie voor eenvoudige spelletjes...quote:Op zondag 10 maart 2019 21:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Mooi toch, dat ze toch wel dat oppakken. Ik zet er af een toe een spelletje op. Wordsnack ofzo en dan speelt ze 2000 levels weg
Ik heb er nu ook één van broer die een nieuwe heeft maar dat is zo'n appel ding. Daar moet ik me wel even in verdiepen. Met googel clouds enzoquote:
Ik bedoel qua geheugen en harde schijfruimte, SSD en zo.quote:Op zondag 10 maart 2019 21:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb er nu ook één van broer die een nieuwe heeft maar dat is zo'n appel ding. Daar moet ik me wel even in verdiepen. Met googel clouds enzo
Even Microsoft bellen.quote:Op zondag 10 maart 2019 21:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb er nu ook één van broer die een nieuwe heeft maar dat is zo'n appel ding. Daar moet ik me wel even in verdiepen. Met googel clouds enzo
HAquote:
Geen idéé zit nog in mijn rugtas. Ik heb dat ding vandaag gekregen. Het is een acer chromequote:Op zondag 10 maart 2019 21:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik bedoel qua geheugen en harde schijfruimte, SSD en zo.
Belg, Griek en een baardaap. Ik word er moe van.quote:Op zondag 10 maart 2019 21:51 schreef ChocoFan het volgende:
Godver nou moet de verbinding weer ff uit. Belg.
Nu mis je net een heel lekker nummer.quote:Op zondag 10 maart 2019 21:51 schreef ChocoFan het volgende:
Godver nou moet de verbinding weer ff uit. Belg.
Waarom? Ik zou ook liever geen namen noemen. Plus het lijkt me duidelijk.quote:Op zondag 10 maart 2019 21:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Belg, Griek en een baardaap. Ik word er moe van.
killerkanariequote:Op zondag 10 maart 2019 21:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
ja, laten we het over die kutvogel hebbenquote:Op zondag 10 maart 2019 21:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn killerparkiet een kanarie noemen.quote:
Ja heerlijk aan de boulevard in Bergen. Leuke tent. http://www.deduinerij.nl/quote:
Dat begrijp ik volkomen.quote:Op zondag 10 maart 2019 21:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan niet zonder.quote:
Nu pas.quote:Op zondag 10 maart 2019 21:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nu mis je net een heel lekker nummer.
Maar dit zal je dus wel niet lezen.
wie zegt dat ik het over je parkiet hebquote:Op zondag 10 maart 2019 21:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn killerparkiet een kanarie noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |