Dan kan ie ff bijkomen en afkoelen. Dat snap ik weer wel. En hier was ook iets veranderd, vandaar het herstarten, alleen die updates dan weer.quote:Op zondag 10 maart 2019 21:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Een herstart is soms nodig na een install ofzo. Soms doe ik het ook omdat het mijn oude laptop soms te veel wordt
Dan hebben ze je nog niet gevonden.quote:Op zondag 10 maart 2019 21:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ohw, dat heb ik wel eens gehoord ja. Nog nooit ervaren in ieder geval.
Het is Microsoft ook nietquote:Op zondag 10 maart 2019 21:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben nog nooit door Microsoft gebeld, en ik heb hen ook nog nooit gebeld.
Bij deze, gelijk ophangen.quote:
Je vindt het sterke accent meteen al verdacht.quote:Op zondag 10 maart 2019 21:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee ik ken die oplichtingstruc wel dus ik hoop dat ik wel goed wakker ben als dat gebeurd
Ja ik ook, maar veel van die bedrijven hebben callcenters in India zitten.. Maar ik heb toen ook opgehangen.. Ik had op dat moment helemaal geen windows draaien op mijn apparatenquote:Op zondag 10 maart 2019 21:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben jij nooit gebeld door een Indiër 'van Microsoft'? Dacht je toen niet 'dit klopt niet, ik hang op'?
ik zal het nog goed in mijn hoofd prentenquote:Op zondag 10 maart 2019 21:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Je vindt het sterke accent meteen al verdacht.
Oh gelukkig, dan kon je er ook niet intrappen.quote:Op zondag 10 maart 2019 21:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar veel van die bedrijven hebben callcenters in India zitten.. Maar ik heb toen ook opgehangen.. Ik had op dat moment helemaal geen windows draaien op mijn apparaten
Ik had de updates blijkbaar al.. vorige week of zo.. Mij maakt het niet zoveel uit.. Meestal is ie in een minuutje weer geupdate en onlinequote:Op zondag 10 maart 2019 21:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Een herstart is soms nodig na een install ofzo. Soms doe ik het ook omdat het mijn oude laptop soms te veel wordt
Er zijn ook YT's van mensen die ze wel te woord staan en dan in het verhaal meegaan. Precies doen wat ze gevraagd wordt (niet dus) en die "Microsoft" gast helemaal over de pis krijgenquote:
Ik zit wel eens eens een half uur naar dat scherm te starenquote:Op zondag 10 maart 2019 21:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had de updates blijkbaar al.. vorige week of zo.. Mij maakt het niet zoveel uit.. Meestal is ie in een minuutje weer geupdate en online
Ik heb mijn moeder ook gezegd, niks doen zonder mij te raadplegen.quote:Op zondag 10 maart 2019 21:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zijn ook YT's van mensen die ze wel te woord staan en dan in het verhaal meegaan. Precies doen wat ze gevraagd wordt (niet dus) en die "Microsoft" gast helemaal over de pis krijgen
Mijn moeder ook, die is al meerdere malen gebeld. Ze hangt gelijk op. Plus ik weet het beterquote:Op zondag 10 maart 2019 21:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb mijn moeder ook gezegd, niks doen zonder mij te raadplegen.
Precies, ik heb gezegd hang op en bel mij.quote:Op zondag 10 maart 2019 21:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn moeder ook, die is al meerdere malen gebeld. Ze hangt gelijk op. Plus ik weet het beter
ik heb redelijk snelle pcsquote:Op zondag 10 maart 2019 21:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zit wel eens eens een half uur naar dat scherm te staren
quote:Op zondag 10 maart 2019 21:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Precies, ik heb gezegd hang op en bel mij.
Mijne wordt deze mnd 87.quote:Op zondag 10 maart 2019 21:40 schreef Soury het volgende:
[..]86 en ze heeft nu een tablet. Waar ze dingen mee doet. Best tof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |