quote:Op zondag 10 maart 2019 22:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
Vanavond op Shownieuws; de Wes en Yo Special.
Alsof die het allemaal wetenquote:
Dun is de mode.quote:
Ik ben ook geen fan, smaakt een beetje muf, geef mij maar varken.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:10 schreef FANN het volgende:
zelfs toen ik nog vlees at vond ik lamsvlees niet lekker![]()
wel kalfsvlees dat dan weer wel
Allemaal oud nieuws!quote:Op zondag 10 maart 2019 22:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
Vanavond op Shownieuws; de Wes en Yo Special.
Ik ben er ook niet dol op.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:10 schreef FANN het volgende:
Ik voel we altijd wat lullig omdat "lammetje" Maar lamsvlees kan tot ongeveer een jaar. Ja ik voel wat minder schuldig. Zeg ik tegen een vegaquote:Op zondag 10 maart 2019 22:10 schreef FANN het volgende:
Negeer je mij nu gemakshalve?quote:Op zondag 10 maart 2019 22:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh... dan ben ik niet alleen[..]
ja zoiets dus
Ze heeft een abbo en je bent geblocktquote:
Geloof je het zelf?quote:
Daar heeft het bij mij niets mee te maken, ik eet wel kalfsvleesquote:Op zondag 10 maart 2019 22:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik voel we altijd wat lullig omdat "lammetje" Maar lamsvlees kan tot ongeveer een jaar. Ja ik voel wat minder schuldig. Zeg ik tegen een vega
quote:Op zondag 10 maart 2019 22:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik voel we altijd wat lullig omdat "lammetje" Maar lamsvlees kan tot ongeveer een jaar. Ja ik voel wat minder schuldig. Zeg ik tegen een vega
Dat zeg je wel maar ik geloof er geen zak van.quote:
Ik vind de smaak niet echt aantrekkelijk, ik proef het ook meteen.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar heeft het bij mij niets mee te maken, ik eet wel kalfsvlees
Dat gek genoeg zou ik minder snel bestellen of kopen. Maar ik hou wel van de schapen smaak. Paard en wild ook. Lekker berigquote:Op zondag 10 maart 2019 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar heeft het bij mij niets mee te maken, ik eet wel kalfsvlees
Paard en konijn.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat gek genoeg zou ik minder snel bestellen of kopen. Maar ik hou wel van de schapen smaak. Paard en wild ook. Lekker berig
Berig?quote:Op zondag 10 maart 2019 22:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat gek genoeg zou ik minder snel bestellen of kopen. Maar ik hou wel van de schapen smaak. Paard en wild ook. Lekker berig
Ik hou daar juist niet van. Raar hoe smaken kunnen verschillen.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:18 schreef Soury het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |