Soms maar curry is zo.. dan smaakt alles alleen nog maar naar curryquote:
quote:
Een kat zit toch maar weinig vlees aan?quote:Op zondag 10 maart 2019 23:32 schreef FANN het volgende:
[..]
ook dat..... en je wil niet weten hoe ze behandeld worden.....
net zo iets als de kiloknallers hiero......
Ja maar eigenlijk zijn b.v. garnalen en krab,kreeft ook geleedpotigen net als sommige insecten en spinnen, waar we dan wel van walgenquote:
nou dan neem je er tweequote:Op zondag 10 maart 2019 23:33 schreef sig000 het volgende:
[..]
Een kat zit toch maar weinig vlees aan?
Die kipcorn smaakt nergens naar dus dan is curry ideaal.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:33 schreef TillyB het volgende:
[..]
Soms maar curry is zo.. dan smaakt alles alleen nog maar naar curryKan je net zo goed komkommer met curry eten ofzo
Eeeh ikke niet he, ik wil insecten wel proberen. Want jij hebt gelijk.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar eigenlijk zijn b.v. garnalen en krab,kreeft ook geleedpotigen net als sommige insecten en spinnen, waar we dan wel van walgen
Ja dat weet ik en dat is niet normaal.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:32 schreef FANN het volgende:
[..]
ook dat..... en je wil niet weten hoe ze behandeld worden.....
net zo iets als de kiloknallers hiero......
Is de moeite niet, kan je beter een konijn nemen.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:33 schreef sig000 het volgende:
[..]
Een kat villen lijkt me ook lastiger.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is de moeite niet, kan je beter een konijn nemen.
zou ik niet ''mogen'' strikt genomen..... maar zo strikt ben ik dan ook weer niet,quote:
kaas te snijden en zort emmentalerquote:Op zondag 10 maart 2019 23:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, die snap ik dan weer niet en te lui om te googlen.
toch ook heel af en toe kip heb ik je ooit horen zeggenquote:Op zondag 10 maart 2019 23:36 schreef FANN het volgende:
[..]
zou ik niet ''mogen'' strikt genomen..... maar zo strikt ben ik dan ook weer niet,
ik eet soms wel vis
Die worden levend gekookt. Het vel laat wel los. Ze ze eerst doodmaken is te veel moeitequote:Op zondag 10 maart 2019 23:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Een kat villen lijkt me ook lastiger.
Bord lasagne leeg.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:39 schreef ChocoFan het volgende:
Ander onderwerp misschien, wordt verdrietig van al dat villen.
Wij hebben een naakthond,die hoef je niet te villen.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:39 schreef ChocoFan het volgende:
Ander onderwerp misschien, wordt verdrietig van al dat villen.
Nee dan was 1x op dierendag toch.... zat een verhaal bij.... maar niemand die het begreepquote:Op zondag 10 maart 2019 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
toch ook heel af en toe kip heb ik je ooit horen zeggen
quote:Op zondag 10 maart 2019 23:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wij hebben een naakthond,die hoef je niet te villen.
Oh ik heb een lekkere kaas winkel om de hoek en een vis winkel en een ambachtelijke slagerij (oeps)quote:
Piet, jij nog behoefte om te draaien na mij om twaalf uur?quote:Op zondag 10 maart 2019 23:33 schreef sig000 het volgende:
[..]
Oh dat is wel fijn, is dat nou veel duurder dan de supermarkt? Ik ben al jaren niet meer bij zulke winkels geweest.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik heb een lekkere kaas winkel om de hoek en een vis winkel en een ambachtelijke slagerij (oeps)
Kattenvachtjes zijn ook populair........ dat mag niet meer in nederland, is nog net zo héél lang geleden dat dat ze dat hebben verboden trouwens....quote:Op zondag 10 maart 2019 23:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Die worden levend gekookt. Het vel laat wel los. Ze ze eerst doodmaken is te veel moeite
Dat weet ik niet meer...quote:Op zondag 10 maart 2019 23:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee dan was 1x op dierendag toch.... zat een verhaal bij.... maar niemand die het begreep
Had geen plannenquote:Op zondag 10 maart 2019 23:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Piet, jij nog behoefte om te draaien na mij om twaalf uur?
Vis is altijd prijzig, maar ik heb ook de dappermarkt om de hoek en daar kan je vis wel goedkoper halen. Vlees vind ik wel een aanwinst. Ik had al een goeie slager op het vorige adres maar deze is wat anders zeg maar. Daar hangen de worsten aan het plafondquote:Op zondag 10 maart 2019 23:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh dat is wel fijn, is dat nou veel duurder dan de supermarkt? Ik ben al jaren niet meer bij zulke winkels geweest.
Daar zit je niet mee. Ik heb een tijdje wel geluisterd.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:46 schreef sig000 het volgende:
Volgende weekend dan wordt het hele nacht doorhalen vrijdag en zaterdag
Een dappermarkt, nog nooit van gehoord. Wel handig dan ook. En slagers zijn meestal wel gelijk aan de supermarkt prijzen, in het verleden dan toch, maar hier in de buurt is geen slager meer te vinden. Dat vind ik wel jammer. En die slager van jou, jammie. Fijn dat je het naar je zin hebt daar en zoveel leuks om je heen hebt.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Vis is altijd prijzig, maar ik heb ook de dappermarkt om de hoek en daar kan je vis wel goedkoper halen. Vlees vind ik wel een aanwinst. Ik had al een goeie slager op het vorige adres maar deze is wat anders zeg maar. Daar hangen de worsten aan het plafond
Die jaren 80 set?quote:Op zondag 10 maart 2019 23:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar zit je niet mee. Ik heb een tijdje wel geluisterd.
Nog nooit van de dappermarkt gehoordquote:Op zondag 10 maart 2019 23:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Een dappermarkt, nog nooit van gehoord. Wel handig dan ook. En slagers zijn meestal wel gelijk aan de supermarkt prijzen, in het verleden dan toch, maar hier in de buurt is geen slager meer te vinden. Dat vind ik wel jammer. En die slager van jou, jammie. Fijn dat je het naar je zin hebt daar en zoveel leuks om je heen hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |