Een koe is geen varkenquote:
Ik ga niet schrijven wat er nu in mij opkomt.quote:
Dat is wel kut ja zo'n buurman.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:36 schreef FANN het volgende:
Ik had een buurman... nou ja een paar huizen verderop,,,, vroeger toen ik klein was..
en die slachten zijn eigen konijnen![]()
dat gegil ging door merg en been.. en ik was helemaal dol op konijnen en hamstertjes
die verzorgde ik weer voor andere mensen die er niks aan deden samen met mijn
vriendinnetje..... we hebben het er nu nog wel eens over
''jeugdtrauma''
Ik ben wel benieuwd nu zeg dan niksquote:Op zondag 10 maart 2019 22:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ga niet schrijven wat er nu in mij opkomt.
Dat lijkt me ook naar inderdaad.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:36 schreef FANN het volgende:
Ik had een buurman... nou ja een paar huizen verderop,,,, vroeger toen ik klein was..
en die slachten zijn eigen konijnen![]()
dat gegil ging door merg en been.. en ik was helemaal dol op konijnen en hamstertjes
die verzorgde ik weer voor andere mensen die er niks aan deden samen met mijn
vriendinnetje..... we hebben het er nu nog wel eens over
''jeugdtrauma''
En dan toch he? Dan doe je iets niet goed een konijn kan met een ferme klap in één keer weg zijn. Dan is er geen gegilquote:Op zondag 10 maart 2019 22:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is wel kut ja zo'n buurman.![]()
Ik heb 1 keer in de buurt van een varkensslachterij gestaan, dat gegil gaat door merg en been ja.
Slachthuis hier in de buurt, en dan vrachtwagens vol gillende varkens die de heuvel op reden...quote:
Ik denk dat je daar wel gelijk in hebt, ik ken iemand waarvan zijn vader ook zelf slachtte maar ik heb niets over gegil gehoord, van de konijnen dan he. Anders had ie dat ook wel gezegd. Denk ik. Ik zal er eens naar vragen.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:39 schreef Soury het volgende:
[..]
En dan toch he? Dan doe je iets niet goed een konijn kan met een ferme klap in één keer weg zijn. Dan is er geen gegil
Daar ben ik ook een paar keer keer geweest,niet echt prettig.Koeien zijn dan een stuk kalmer.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Slachthuis hier in de buurt, en dan vrachtwagens vol gillende varkens die de heuvel op reden...
Is al jaren geleden gesloopt overigens, maarde herinnering blijft.
Konijnen kunnen zeker gillen.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar wel gelijk in hebt, ik ken iemand waarvan zijn vader ook zelf slachtte maar ik heb niets over gegil gehoord, van de konijnen dan he. Anders had ie dat ook wel gezegd. Denk ik. Ik zal er eens naar vragen.
Jij ook, als het moet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Varkens zijn nogal intelligent. Ok ik kap met vleesquote:Op zondag 10 maart 2019 22:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Daar ben ik ook een paar keer keer geweest,niet echt prettig.Koeien zijn dan een stuk kalmer.
quote:Op zondag 10 maart 2019 22:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij ook, als het moet.Nou nou nou nou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij vilde ze levendquote:Op zondag 10 maart 2019 22:39 schreef Soury het volgende:
[..]
En dan toch he? Dan doe je iets niet goed een konijn kan met een ferme klap in één keer weg zijn. Dan is er geen gegil
quote:Op zondag 10 maart 2019 22:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Hij vilde we levendgeen geintje.... hij bond dat konijn op een trap en hij vilde ze...
waarom hij dat deed weet ik niet... maar mijn vrieninnetje woonde die buurman, haar vader
heeft nog gepraat met die buurman, wat hij zei weet ze niet (meer)
Mijn oom schoot zieke konijnen af in duin gebieden. Er was een ziekte dus het moest wel. En het was niet altijd gelijk over zeg maar.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gelukkig nooit gehoord en ik hoop het nooit te horen ook.
Snap FANN haar trauma helemaal.
Dat moet haast wel.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:46 schreef FANN het volgende:
[..]
meh... misschien was het gewoon een sadist ....... ik weet het niet...
Dat is dan weer een goede reden jammer dat het niet altijd goed lukt. Dat is wel kut voor dat beesie dan, voor de jager misschien ook wel, volgens mij zijn er wel verschillende soorten jagers. Of misschien hoop ik dat alleen maar.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn oom schoot zieke konijnen af in duin gebieden. Er was een ziekte dus het moest wel. En het was niet altijd gelijk over zeg maar.
Het woord draadjesvleesch ook.quote:
Zou zo maar kunnen. Ik weet het ook niet, wel zielig.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:46 schreef FANN het volgende:
[..]
meh... misschien was het gewoon een sadist ....... ik weet het niet...
Vandaar weet ik weet dat ze gillen.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is dan weer een goede reden jammer dat het niet altijd goed lukt. Dat is wel kut voor dat beesie dan, voor de jager misschien ook wel, volgens mij zijn er wel verschillende soorten jagers. Of misschien hoop ik dat alleen maar.
Succes, niet klagen wanneer wat tussen je tanden blijft hangen.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou misschien zijn ze wel lekker.. ik ga ze eens proberen.......
Tandenstokers bij de hand houden.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:50 schreef sig000 het volgende:
[..]
Succes, niet klagen wanneer wat tussen je tanden blijft hangen.
zal ik niet doenquote:Op zondag 10 maart 2019 22:50 schreef sig000 het volgende:
[..]
Succes, niet klagen wanneer wat tussen je tanden blijft hangen.
Dat zeg ik tochquote:Op zondag 10 maart 2019 22:50 schreef ChocoFan het volgende:
Volgens mij is het: Vandaar dat ik weet dat ze gillen.
Of je kunstgebit er uit.quote:
Nee hoor? Plus je snapt me wel.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je zegt het wel maar tikte iets anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |