Konijn is ook erg lekker. Die hadden ze altijd bij de Aldi maar niet meerquote:
Ja van Moots geleerdquote:
Ik heb vorig jaar voor het eerst konijn op. Ik wist eerst niet dat ik dat zat te eten, was wel te nassen.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Konijn is ook erg lekker. Die hadden ze altijd bij de Aldi maar niet meer
Ik ken het woord, maar ik zie niet wat het te maken heeft met konijnen- en paardenvleesquote:
Soury wordt geil van konijnen- en paardenvlees?quote:
Blijkbaar.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soury wordt geil van konijnen- en paardenvlees?
Besterven noemen ze dat.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
Een vroegere maat van mij werkte bij een delicatesse annex wildzaak, en moest met die beesten aan de slag.n
Dat heeft ie niet lang volgehouden, en hij zei; je bent gek als je die roadkill gaat eten , het merendeel ligt gewoon te rotten.
Het is blijkbaar een geur die vlees kan hebben. Ze had het over varkensvlees van mannetjes (beren dus) die geslachtsrijp waren ofzo iets in die richting.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ken het woord, maar ik zie niet wat het te maken heeft met konijnen- en paardenvlees
Tenzij je één of ander vleesfetisj hebt.
Het moet goed gaar zijn, het is geen kip.quote:
Volgens mij als een beest berig is als het geslacht wordt, smaakt het vlees anders, of zoiets.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ken het woord, maar ik zie niet wat het te maken heeft met konijnen- en paardenvlees
Tenzij je één of ander vleesfetisj hebt.
Geil dus.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is blijkbaar een geur die vlees kan hebben. Ze had het over varkensvlees van mannetjes (beren dus) die geslachtsrijp waren ofzo iets in die richting.
Ja ik weet het ook niet precies meerquote:Op zondag 10 maart 2019 22:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij als een beest berig is als het geslacht wordt, smaakt het vlees anders, of zoiets.
Ow ik word niet geil van vlees .....van een dier.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is blijkbaar een geur die vlees kan hebben. Ze had het over varkensvlees van mannetjes (beren dus) die geslachtsrijp waren ofzo iets in die richting.
Ik vraag me af hoe ze dat testen bij de slachtquote:
Of de geur lees ik net weer.quote:
Nooit geweten.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij als een beest berig is als het geslacht wordt, smaakt het vlees anders, of zoiets.
Misschien maken die dan een ander geluid.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe ze dat testen bij de slacht
Mootie, we hadden het over varkensvlees van de Lidlquote:Op zondag 10 maart 2019 22:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Of de geur lees ik net weer.Nou weet ik het ook niet meer. Wie heeft dat van de week dan zitten vertellen hier?
Ik wist het ook niet en vond het boeiend, daarom waarschijnlijk ook blijven hangen bij mij alleen weet ik het dus niet meer precies, dus eigenlijk heb je geen reet aan mij voor dit feitje.quote:
Ohh god... Ander onderwerp maar. Fann is al gevluchtquote:Op zondag 10 maart 2019 22:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Misschien maken die dan een ander geluid.
Ah, is Mootie de schuldige, moet die het nog maar eens uitleggen aan ons.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Mootie, we hadden het over varkensvlees van de Lidl
Zal toch niet daardoor komen, vast ff iets te drinken pakken of zo.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh god... Ander onderwerp maar. Fann is al gevlucht
Dan romen ze vooraf even af.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe ze dat testen bij de slacht
Of de droger leeghalen.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zal toch niet daardoor komen, vast ff iets te drinken pakken of zo.
Het heeft met de leeftijd van een mannetjes varken te maken denk ik zomaar.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:28 schreef ChocoFan het volgende:
Blijft wel de vraag staan, hoe weet je dat een dier berig is voor het slachten.
Nu geef je het wel een wending. Waar is die kikker ?quote:Op zondag 10 maart 2019 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij worden alleen vrouwtjes berig
Zou kunnen, vanaf een bepaalde leeftijd zal dat dan zijn en niet gecastreerd dan lijkt mij.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Het heeft met de leeftijd van een mannetjes varken te maken denk ik zomaar.
quote:Op zondag 10 maart 2019 22:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Het heeft met de leeftijd van een mannetjes varken te maken denk ik zomaar.
Oh ja dat doen ze natuurlijk ook. Goeie.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zou kunnen, vanaf een bepaalde leeftijd zal dat dan zijn en niet gecastreerd dan lijkt mij.
quote:Op zondag 10 maart 2019 22:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Nu geef je het wel een wending. Waar is die kikker ?
quote:Wanneer een zeug voor het eerst berig wordt is moeilijk te zeggen
Enz., enz.quote:Eens in de drie weken is een zeug vruchtbaar, in varkenstermen bronstig of berig.
Schijnen nu weer vrouwtjes te zijn.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja dat doen ze natuurlijk ook. Goeie.
Dit lijkt mee een prima verklaringquote:
Nee, die worden 'tochtig'.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij worden alleen vrouwtjes berig
quote:Tochtig
Een koe die op haar vruchtbare moment is.
Een mannetjes varken is een beer, als een zeug geslachtsrijp is is ze berigquote:
Best wel vaag eigenlijk.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een mannetjes varken is een beer, als een zeug geslachtsrijp is is ze berig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |