Ah, is Mootie de schuldige, moet die het nog maar eens uitleggen aan ons.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Mootie, we hadden het over varkensvlees van de Lidl
Zal toch niet daardoor komen, vast ff iets te drinken pakken of zo.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh god... Ander onderwerp maar. Fann is al gevlucht
Dan romen ze vooraf even af.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe ze dat testen bij de slacht
Of de droger leeghalen.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zal toch niet daardoor komen, vast ff iets te drinken pakken of zo.
Dat ken ook nog.quote:
Het heeft met de leeftijd van een mannetjes varken te maken denk ik zomaar.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:28 schreef ChocoFan het volgende:
Blijft wel de vraag staan, hoe weet je dat een dier berig is voor het slachten.
Nu geef je het wel een wending. Waar is die kikker ?quote:Op zondag 10 maart 2019 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij worden alleen vrouwtjes berig
Zou kunnen, vanaf een bepaalde leeftijd zal dat dan zijn en niet gecastreerd dan lijkt mij.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Het heeft met de leeftijd van een mannetjes varken te maken denk ik zomaar.
quote:Op zondag 10 maart 2019 22:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Het heeft met de leeftijd van een mannetjes varken te maken denk ik zomaar.
Oh ja dat doen ze natuurlijk ook. Goeie.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zou kunnen, vanaf een bepaalde leeftijd zal dat dan zijn en niet gecastreerd dan lijkt mij.
quote:Op zondag 10 maart 2019 22:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Nu geef je het wel een wending. Waar is die kikker ?
quote:Wanneer een zeug voor het eerst berig wordt is moeilijk te zeggen
Enz., enz.quote:Eens in de drie weken is een zeug vruchtbaar, in varkenstermen bronstig of berig.
Schijnen nu weer vrouwtjes te zijn.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja dat doen ze natuurlijk ook. Goeie.
Dit lijkt mee een prima verklaringquote:
quote:
Nee, die worden 'tochtig'.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij worden alleen vrouwtjes berig
quote:Tochtig
Een koe die op haar vruchtbare moment is.
Een mannetjes varken is een beer, als een zeug geslachtsrijp is is ze berigquote:
quote:
Best wel vaag eigenlijk.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een mannetjes varken is een beer, als een zeug geslachtsrijp is is ze berig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |