Ohw ei, dat schijnt niet vegetarisch te zijn of is dat veganistisch, godver ik snap het niet meer. Toestand.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:58 schreef TillyB het volgende:
[..]
VEGETARISCH DRAADJESVLEESCH 8% (water, VRIJE-UITLOOPKIPPENEI-EIWIT, kleurstof: E150d)
Ik ben trouwens geen VEGANIST hoor.....quote:Op zondag 10 maart 2019 22:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook.
Ik hoop echt dat dat lukt en betaalbaar is.
Oh neequote:
Vegan ja, maar die kroketten zijn van de vegetarische slager (ism Mora), niet van de veganistische slagerquote:Op zondag 10 maart 2019 22:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ohw ei, dat schijnt niet vegetarisch te zijn of is dat veganistisch, godver ik snap het niet meer. Toestand.
Zonder gekheid, de mensen die ik ken die er 'rare' eetgewoonten op na houden hebben allemaal gezondheidsproblemen.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ohw ei, dat schijnt niet vegetarisch te zijn of is dat veganistisch, godver ik snap het niet meer. Toestand.
Wat is raar ?quote:Op zondag 10 maart 2019 23:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zonder gekheid, de mensen die ik ken die er 'rare' eetgewoonten op na houden hebben allemaal gezondheidsproblemen.
Aha. Dat ei ding hoort bij de veganisten dan.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:01 schreef TillyB het volgende:
[..]
Vegan ja, maar die kroketten zijn van de vegetarische slager (ism Mora), niet van de veganistische slager
Er zijn zoveel verschillende rare eetgewoontes.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zonder gekheid, de mensen die ik ken die er 'rare' eetgewoonten op na houden hebben allemaal gezondheidsproblemen.
Teveel, geen vlees, te weinig variatie...etc etc...alleen bonen.quote:
Ja.. of naja.. juist niet dusquote:Op zondag 10 maart 2019 23:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Aha. Dat ei ding hoort bij de veganisten dan.
Eigenlijk is dat best goed. Sprinkhanen b.v. zijn best een plaag en blijkbaar prima te eten. Maar ik sla dat overquote:
Alleen bonenquote:Op zondag 10 maart 2019 23:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Teveel, geen vlees, te weinig variatie...etc etc...alleen bonen.
Als het gefrituurd is wil ik het wel proberen, sommige dan.quote:
Insecten sterven niet uit. Wat dat betreft prima.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als het gefrituurd is wil ik het wel proberen, sommige dan.
Er zijn er genoeg op de wereld, vlees niet dus overstappen op de insecten, tot die weer uitsterven maar dan zijn er weer genoeg andere dieren tegen die tijd en dan kunnen we daar weer op overstappen.
Nah, de varkens overleven mij wel.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als het gefrituurd is wil ik het wel proberen, sommige dan.
Er zijn er genoeg op de wereld, vlees niet dus overstappen op de insecten, tot die weer uitsterven maar dan zijn er weer genoeg andere dieren tegen die tijd en dan kunnen we daar weer op overstappen.
ach welnee.....quote:
En wat jij zei van die plaag, Krekels genoeg, importeer ze maar, schijnen lekker te zijn. En veel voedingsstoffen.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Insecten sterven niet uit. Wat dat betreft prima.
Ik zit mijn tijd ook wel uit. Maar het zou best een probleem kunnen worden over een 50/100 jaarquote:
quote:Op zondag 10 maart 2019 23:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
Insectenkroketten is eigenlijk wel een oplossing dus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |