Had je bijna een bontje van kunnen maken.quote:Op zondag 10 maart 2019 18:29 schreef Deisyy het volgende:
Die keer dat ik terug kwam van vakantie en er 7-8 dooie mollen op mijn gazonnetje lagen
quote:Op zondag 10 maart 2019 18:29 schreef Deisyy het volgende:
Die keer dat ik terug kwam van vakantie en er 7-8 dooie mollen op mijn gazonnetje lagen
Laat je niet gek maken door die Brasilianen hoorquote:Op zondag 10 maart 2019 18:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
de hadden tot 6 00 Party ik ben nachmiddag nog geslapen
Dan ben je extra fit nuquote:Op zondag 10 maart 2019 18:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
de hadden tot 6 00 Party ik ben nachmiddag nog geslapen
ben niet gek heb middag gegeten alles goedquote:Op zondag 10 maart 2019 18:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat je niet gek maken door die Brasilianen hoor
Moest je niet naar de kerk vanochtend?quote:Op zondag 10 maart 2019 18:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
ben niet gek heb middag gegeten alles goed
OKquote:Op zondag 10 maart 2019 18:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
ben niet gek heb middag gegeten alles goed
quote:Op zondag 10 maart 2019 18:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Moest je niet naar de kerk vanochtend?
Lul niet zoquote:Op zondag 10 maart 2019 18:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hier in Amsterdam gaan we bijna allemaal naar de kerk op zondagochtend.
ja, neem het ff serieus, ik voel een liedje opkomenquote:Op zondag 10 maart 2019 19:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Que va... Ik zeg gewoon dat het niet zo is
quote:Op zondag 10 maart 2019 19:09 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, neem het ff serieus, ik voel een liedje opkomen
#Fanneke
Ze willen wel een duit in het zakje.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Lekker ouwel peuzelen en ze lezen altijd zo leuk voor.
Ah, dáár komt die uitdrukking vandaan. Nooit bij nagedacht.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze willen wel een duit in het zakje.
poolparty !!!quote:Op zondag 10 maart 2019 19:25 schreef mario390 het volgende:
![]()
![]()
https://twitter.com/problematiza/status/1104629239788249088
quote:Op zondag 10 maart 2019 19:29 schreef sacha het volgende:
en ik mij altijd maar afvragen waarom haar broek vol met zilverwerk zat
Dito.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:29 schreef sacha het volgende:
Boek.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:29 schreef sacha het volgende:
Dacht je dat ze het zilverwerk kwam brengen, of stelen?quote:Op zondag 10 maart 2019 19:34 schreef sacha het volgende:
[..]
ja lach maar, probeer je daar maar eens een voorstelling van te maken als kind
Catechesatie ook?quote:Op zondag 10 maart 2019 19:35 schreef sacha het volgende:
en op woensdagmiddag moest ik ook naar Club, met Jezus verhalen en zo
Met een jenever voorkeur.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
Kortjakje was een dame van lichte zeden.
quote:Op zondag 10 maart 2019 19:35 schreef sacha het volgende:
ik snapte niet hoe dat zou passenquote:Op zondag 10 maart 2019 19:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dacht je dat ze het zilverwerk kwam brengen, of stelen?
Ik dacht altijd dat het een jochie was.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
Kortjakje was een dame van lichte zeden.
same, ark van noach knutselen enzoquote:Op zondag 10 maart 2019 19:35 schreef sacha het volgende:
Nu begrijp ik het ineens.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:35 schreef sacha het volgende:
Hey Mario.quote:
Krijgen we dat weerquote:
Daar zou ik ook kriebelig van zijn geworden.quote:
Dat is niet bestquote:Op zondag 10 maart 2019 19:42 schreef chufi het volgende:
[..]
We zitten met zn allen in ons boetekleed bij Sas op de bank
Alleen Petz laat verstek gaan.quote:
als ze daar blij van wordenquote:Op zondag 10 maart 2019 19:42 schreef TillyB het volgende:
[..]
Krijgen de bankzitters ook een pop-up jezus?
Ik zit hier heel alleen verjaar te vieren.quote:
quote:Op zondag 10 maart 2019 19:44 schreef TillyB het volgende:
lees je bijbel bid elke dag
bid elke dag
bid elke dag
lees je bijbel bid elke dag
dat je grÓeOehoEoeien MaAaggG
riet joor baaibol pree evrie dee
pree evrie dee
pree evrie dee
ALLEMAAL!
Ik weet niet meer hoe die verder gaat in het Engelsquote:
Wat is psalmen toch een kutwoord. Puhsallumuhquote:Op zondag 10 maart 2019 19:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
http://www.online-bijbel.nl/gezang/109/1
Deze weet ik nog.
quote:Op zondag 10 maart 2019 19:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik zit hier heel alleen verjaar te vieren.
De bami die ik kocht heb ik al op.
Ik braak zowat, zo vol
En heb totaal geen lol
En jij viert nu je postfeest met een ander.
quote:Op zondag 10 maart 2019 19:52 schreef sacha het volgende:
Aap kreeg van mijn Theo (Sontrop) een bijbel want hij wilde de bijbel lezen, 2 x voorgelezen, 1 x zelf gelezen, studie van gemaakt, conclusie: 'ik snap het verhaal maar het slaat nergens op'
*trots*
Het is zo wel erg genoeg.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:48 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe die verder gaat in het Engelstoch net niet genoeg geïndoctrineerd
De enige juiste conclusie.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:52 schreef sacha het volgende:
Aap kreeg van mijn Theo (Sontrop) een bijbel want hij wilde de bijbel lezen, 2 x voorgelezen, 1 x zelf gelezen, studie van gemaakt, conclusie: 'ik snap het verhaal maar het slaat nergens op'
*trots*
Theo Sontrop de uitgever was verbonden met jou?quote:Op zondag 10 maart 2019 19:52 schreef sacha het volgende:
*trots*
quote:Op zondag 10 maart 2019 19:52 schreef sacha het volgende:
*trots*
dat was mijn grootste vriend hierquote:Op zondag 10 maart 2019 19:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Theo Sontrop de uitgever was verbonden met jou?
Geen last van gehad, wél Godsdienstlessen. Dan hoor je die lulverhalen aan, sja....quote:Op zondag 10 maart 2019 19:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Ik heb op een katholieke lagere school gezeten. Bidden voordat we begonnen met de les enzo.
Theo woonde waar mijn huis woontquote:Op zondag 10 maart 2019 19:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh het was een user die zichzelf zo noemde? Of Sontrop zelf.
Ze kende hem echt, zo moeilijk is het niet, dat zei ze toch.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Je spreekt in raadselen sacha, ik laat het erbij
*iets met oude en nieuwe lichting mompelt*quote:Op zondag 10 maart 2019 20:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze kende hem echt, zo moeilijk is het niet, dat zei ze toch.
Oké dan. Mooie man om gekend te hebben.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze kende hem echt, zo moeilijk is het niet, dat zei ze toch.
Heb je zn aanstekers al op ?quote:Op zondag 10 maart 2019 20:02 schreef sacha het volgende:
[..]
*iets met oude en nieuwe lichting mompelt*
Meneer pastoor kwam op woensdag langs om een half uur te lullen over de bijbel. Ik vroeg mij af of hij het zelf wel begreep.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geen last van gehad, wél Godsdienstlessen. Dan hoor je die lulverhalen aan, sja....²
En stug vol blijven houden ondanks koolstof dateringen hè.
quote:Op zondag 10 maart 2019 20:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Meneer pastoor kwam op woensdag langs om een half uur te lullen over de bijbel. Ik vroeg mij af of hij het zelf wel begreep.
wekelijks de wereld af fikken, heerlijk!quote:Op zondag 10 maart 2019 20:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Oké dan. Mooie man om gekend te hebben.
Hield ie wel zijn handen thuis?quote:Op zondag 10 maart 2019 20:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Meneer pastoor kwam op woensdag langs om een half uur te lullen over de bijbel. Ik vroeg mij af of hij het zelf wel begreep.
Dat kan zonder handen.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hij kwam alleen als je al op pijphoogte was.
Handjes op de rug idd.quote:
Ik weet niet of ik dat wekelijks zou willen doen, maar het is zeker fijn als je de gelegenheid daartoe krijgt.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:07 schreef sacha het volgende:
[..]
wekelijks de wereld af fikken, heerlijk!
Avond.quote:
Mij?quote:Op zondag 10 maart 2019 20:16 schreef ChocoFan het volgende:
Nog wat gemist, ik heb geen zin om terug te lezen?
Slijmbal.quote:
Ik zag hem al voorbijkomen en moest lachen.quote:
Hallo hoer.quote:
quote:Op zondag 10 maart 2019 20:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zag hem al voorbijkomen en moest lachen.
Dat heb je verkeerd gelezen. Het staat er echt niet.quote:
quote:Op zondag 10 maart 2019 20:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zag je deze zeker ook, handgemakt.
Echt he.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zag je deze zeker ook, handgemakt.
Daar hebben we het helemaal niet over. Wat denk je wel?quote:Op zondag 10 maart 2019 20:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mijn eerste associatie bij het woord hoeren.
Dan ken je meer dan ik.quote:
Neuh...quote:
quote:Op zondag 10 maart 2019 19:09 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, neem het ff serieus, ik voel een liedje opkomen
#Fanneke
quote:Op zondag 10 maart 2019 20:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Om half negen onze Rollator Radio weer eens aan slingeren met easy listening, trance, synth pop/dance house, underground e.d.
Is mijn mening, die mag ik hebben.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Neuh...
Heel veel mensen die daar plezier aan beleven.
Ja tuurlijk mogen anderen er plezier aan beleven en het erover hebben, ik vind het zelf alleen kut.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Neuh...
Elke middag en avond op de radio. Elk weekend op radio en tv.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Neuh...
Daarom mijd ik die zenders.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Elke middag en avond op de radio. Elk weekend op radio en tv.
Geef het een aparte zender.
Ik hou van docu's en die zoek ik op, en anders zet ik muziek op, of ga iets doen, ga geen WIDM kijken.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Op andere zenders is in het weekend ook alleen maar sport. Of muziek.
Jochem Meijer.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik hou van docu's en die zoek ik op, en anders zet ik muziek op, of ga iets doen, ga geen WIDM kijken.
Jochem Meijer.![]()
Wat de charme aan WIDM is begrijp ik ook niet.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik hou van docu's en die zoek ik op, en anders zet ik muziek op, of ga iets doen, ga geen WIDM kijken.
Jochem Meijer.![]()
Ik gun iedereen zijn/haar pleziertje, maar mij kan het echt niet boeien, Merel is de Mol, maar wie is Merel?quote:Op zondag 10 maart 2019 20:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat de charme aan WIDM is begrijp ik ook niet.
Ik durf niet te klikken, ik wil niets zieligs zien.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:45 schreef mario390 het volgende:
vanochtend awww![]()
![]()
https://twitter.com/Apego_Realitys/status/1104674771025960960
Ik heb alleen een leesbrilletje....quote:
Ik moet er 1 gaan kopen binnenkort. Wie heeft er dan een nieuwe bril en waarschijnlijk mis ik weer iets.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb alleen een leesbrilletje....
nee dat is wat mooiesquote:Op zondag 10 maart 2019 20:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik durf niet te klikken, ik wil niets zieligs zien.
Ja zeg, stop eens met dat editten.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb alleen een leesbrilletje....
Lausenmutter.
Ik niet.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik moet er 1 gaan kopen binnenkort. Wie heeft er dan een nieuwe bril en waarschijnlijk mis ik weer iets.
Irl of stream?quote:Op zondag 10 maart 2019 20:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja om dat het zo mooi is,de oudere vriendin huilte en de jongere zit op haar te trosten
Ik bedoelde een leesbril, die moet ik gaan kopen, sinds kort kan ik niet goed meer lezen en voor afstand heb ik al zolang een bril dat ik niet beter weet.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik niet.
Nooit gehad, heb alleen altijd een inklapbare leesbril in een doosje bij mij.![]()
En buiten draag ik nagenoeg altijd een zonnebril.
Klinkt toch ietwat zielig. Maar bedankt voor het plaatsen van de link.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja om dat het zo mooi is,de oudere vriendin huilte en de jongere zit op haar te trosten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Kjeld Nuis.quote:
Lees tip voor Aapquote:Op zondag 10 maart 2019 19:52 schreef sacha het volgende:
*trots*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pas op hoor.quote:
okequote:Op zondag 10 maart 2019 21:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja schaatsen in zoutmeer USA op de 1500m
quote:
quote:Op zondag 10 maart 2019 18:01 schreef FANN het volgende:
Ik heb nog 2 lidl aardappelgratin goddankvanavond met spruitje........
Ik had die van de AH en is niet te vreten. Van de Lidl is lekker.quote:
deze was dus van de Lidlquote:Op zondag 10 maart 2019 21:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had die van de AH en is niet te vreten. Van de Lidl is lekker.
Wat een toestand.quote:Op zondag 10 maart 2019 21:21 schreef FANN het volgende:
mijn verbinding is soms weg... dus ik doe maar wat hoor....
de volgorde van mijn posts klopen niet, maar goed ....
Herkenbaar, altijd op een moment wanneer is niet uitkomtquote:Op zondag 10 maart 2019 21:21 schreef ChocoFan het volgende:
Godver, moest mijn pc herstarten en toen waren er weer updates. Denk je het ff snel te doen.
dat had ik net ookquote:Op zondag 10 maart 2019 21:21 schreef ChocoFan het volgende:
Godver, moest mijn pc herstarten en toen waren er weer updates. Denk je het ff snel te doen.
Ja.quote:Op zondag 10 maart 2019 21:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Herkenbaar, altijd op een moment wanneer is niet uitkomt
Die updates komen nooit gelegen en plannen lukt niet.quote:Op zondag 10 maart 2019 21:21 schreef ChocoFan het volgende:
Ja vaag is dat he.quote:Op zondag 10 maart 2019 21:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Die updates komen nooit gelegen en plannen lukt niet.
Ja slecht is dat, maar gelukkig had ik een aardige meneer van Microsoft aan de telefoon en hebben we samen het probleem doorgenomen. Viel nog niet mee hij sprak gebrekkig engelsquote:Op zondag 10 maart 2019 21:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Die updates komen nooit gelegen en plannen lukt niet.
Ik was er bijna ingetraptquote:Op zondag 10 maart 2019 21:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja slecht is dat, maar gelukkig had ik een aardige meneer van Microsoft aan de telefoon en hebben we samen het probleem doorgenomen. Viel nog niet mee hij sprak gebrekkig engels
LOLquote:
Ben jij nooit gebeld door een Indiër 'van Microsoft'? Dacht je toen niet 'dit klopt niet, ik hang op'?quote:
oh...quote:Op zondag 10 maart 2019 21:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben jij nooit gebeld door een Indiër van Microsoft? Dacht je toen niet 'dit klopt niet, ik hang op'?
Een herstart is soms nodig na een install ofzo. Soms doe ik het ook omdat het mijn oude laptop soms te veel wordtquote:Op zondag 10 maart 2019 21:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Moest van Belg, die had zitten prutsen en wilde weten of het werkte.
Ohw, dat heb ik wel eens gehoord ja. Nog nooit ervaren in ieder geval.quote:Op zondag 10 maart 2019 21:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben jij nooit gebeld door een Indiër 'van Microsoft'? Dacht je toen niet 'dit klopt niet, ik hang op'?
Je stond hem netjes te woordquote:
Ben nog nooit door Microsoft gebeld, en ik heb hen ook nog nooit gebeld.quote:Op zondag 10 maart 2019 21:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben jij nooit gebeld door een Indiër 'van Microsoft'? Dacht je toen niet 'dit klopt niet, ik hang op'?
Dan kan ie ff bijkomen en afkoelen. Dat snap ik weer wel. En hier was ook iets veranderd, vandaar het herstarten, alleen die updates dan weer.quote:Op zondag 10 maart 2019 21:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Een herstart is soms nodig na een install ofzo. Soms doe ik het ook omdat het mijn oude laptop soms te veel wordt
Dan hebben ze je nog niet gevonden.quote:Op zondag 10 maart 2019 21:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ohw, dat heb ik wel eens gehoord ja. Nog nooit ervaren in ieder geval.
Het is Microsoft ook nietquote:Op zondag 10 maart 2019 21:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben nog nooit door Microsoft gebeld, en ik heb hen ook nog nooit gebeld.
Bij deze, gelijk ophangen.quote:
Je vindt het sterke accent meteen al verdacht.quote:Op zondag 10 maart 2019 21:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee ik ken die oplichtingstruc wel dus ik hoop dat ik wel goed wakker ben als dat gebeurd
Ja ik ook, maar veel van die bedrijven hebben callcenters in India zitten.. Maar ik heb toen ook opgehangen.. Ik had op dat moment helemaal geen windows draaien op mijn apparatenquote:Op zondag 10 maart 2019 21:30 schreef Disana het volgende:
[..]
ik zal het nog goed in mijn hoofd prentenquote:Op zondag 10 maart 2019 21:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Je vindt het sterke accent meteen al verdacht.
Oh gelukkig, dan kon je er ook niet intrappen.quote:Op zondag 10 maart 2019 21:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar veel van die bedrijven hebben callcenters in India zitten.. Maar ik heb toen ook opgehangen.. Ik had op dat moment helemaal geen windows draaien op mijn apparaten
Ik had de updates blijkbaar al.. vorige week of zo.. Mij maakt het niet zoveel uit.. Meestal is ie in een minuutje weer geupdate en onlinequote:Op zondag 10 maart 2019 21:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Een herstart is soms nodig na een install ofzo. Soms doe ik het ook omdat het mijn oude laptop soms te veel wordt
Er zijn ook YT's van mensen die ze wel te woord staan en dan in het verhaal meegaan. Precies doen wat ze gevraagd wordt (niet dus) en die "Microsoft" gast helemaal over de pis krijgenquote:
Ik zit wel eens eens een half uur naar dat scherm te starenquote:Op zondag 10 maart 2019 21:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had de updates blijkbaar al.. vorige week of zo.. Mij maakt het niet zoveel uit.. Meestal is ie in een minuutje weer geupdate en online
Ik heb mijn moeder ook gezegd, niks doen zonder mij te raadplegen.quote:Op zondag 10 maart 2019 21:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zijn ook YT's van mensen die ze wel te woord staan en dan in het verhaal meegaan. Precies doen wat ze gevraagd wordt (niet dus) en die "Microsoft" gast helemaal over de pis krijgen
Mijn moeder ook, die is al meerdere malen gebeld. Ze hangt gelijk op. Plus ik weet het beterquote:Op zondag 10 maart 2019 21:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb mijn moeder ook gezegd, niks doen zonder mij te raadplegen.
Precies, ik heb gezegd hang op en bel mij.quote:Op zondag 10 maart 2019 21:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn moeder ook, die is al meerdere malen gebeld. Ze hangt gelijk op. Plus ik weet het beter
ik heb redelijk snelle pcsquote:Op zondag 10 maart 2019 21:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zit wel eens eens een half uur naar dat scherm te staren
quote:Op zondag 10 maart 2019 21:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Precies, ik heb gezegd hang op en bel mij.
Mijne wordt deze mnd 87.quote:Op zondag 10 maart 2019 21:40 schreef Soury het volgende:
[..]86 en ze heeft nu een tablet. Waar ze dingen mee doet. Best tof
Ik niet een oude van mijn zus. Maar die werkt prima verderquote:
Ik push die dingen to the limit.quote:Op zondag 10 maart 2019 21:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik niet een oude van mijn zus. Maar die werkt prima verder
Mooi toch, dat ze toch wel dat oppakken. Ik zet er af een toe een spelletje op. Wordsnack ofzo en dan speelt ze 2000 levels wegquote:
Ze heeft een laptoppie voor eenvoudige spelletjes...quote:Op zondag 10 maart 2019 21:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Mooi toch, dat ze toch wel dat oppakken. Ik zet er af een toe een spelletje op. Wordsnack ofzo en dan speelt ze 2000 levels weg
Ik heb er nu ook één van broer die een nieuwe heeft maar dat is zo'n appel ding. Daar moet ik me wel even in verdiepen. Met googel clouds enzoquote:
Ik bedoel qua geheugen en harde schijfruimte, SSD en zo.quote:Op zondag 10 maart 2019 21:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb er nu ook één van broer die een nieuwe heeft maar dat is zo'n appel ding. Daar moet ik me wel even in verdiepen. Met googel clouds enzo
Even Microsoft bellen.quote:Op zondag 10 maart 2019 21:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb er nu ook één van broer die een nieuwe heeft maar dat is zo'n appel ding. Daar moet ik me wel even in verdiepen. Met googel clouds enzo
HAquote:
Geen idéé zit nog in mijn rugtas. Ik heb dat ding vandaag gekregen. Het is een acer chromequote:Op zondag 10 maart 2019 21:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik bedoel qua geheugen en harde schijfruimte, SSD en zo.
Belg, Griek en een baardaap. Ik word er moe van.quote:Op zondag 10 maart 2019 21:51 schreef ChocoFan het volgende:
Godver nou moet de verbinding weer ff uit. Belg.
Nu mis je net een heel lekker nummer.quote:Op zondag 10 maart 2019 21:51 schreef ChocoFan het volgende:
Godver nou moet de verbinding weer ff uit. Belg.
Waarom? Ik zou ook liever geen namen noemen. Plus het lijkt me duidelijk.quote:Op zondag 10 maart 2019 21:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Belg, Griek en een baardaap. Ik word er moe van.
killerkanariequote:Op zondag 10 maart 2019 21:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
ja, laten we het over die kutvogel hebbenquote:Op zondag 10 maart 2019 21:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn killerparkiet een kanarie noemen.quote:
Ja heerlijk aan de boulevard in Bergen. Leuke tent. http://www.deduinerij.nl/quote:
Dat begrijp ik volkomen.quote:Op zondag 10 maart 2019 21:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan niet zonder.quote:
Nu pas.quote:Op zondag 10 maart 2019 21:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nu mis je net een heel lekker nummer.
Maar dit zal je dus wel niet lezen.
wie zegt dat ik het over je parkiet hebquote:Op zondag 10 maart 2019 21:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn killerparkiet een kanarie noemen.
quote:Op zondag 10 maart 2019 21:57 schreef chufi het volgende:
[..]
wie zegt dat ik het over je parkiet heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |