Succes het is beren koud maar ik ben vrijdag naar de kapper geweest ookquote:
Op de Bosbaan, dan zeker?quote:Op zondag 10 maart 2019 17:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Af en toe om 7.30 s'ochtends kijken ze me wat verstoord aan![]()
Maar ik voel me niet schuldig want die mensen wonen tegenwoordig toch zo ongeveer onder de landingsbaan van schiphol waar om de minuut een vliegtuig overkomt.
Tondeuse er weer overheenquote:Op zondag 10 maart 2019 17:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Succes het is beren koud maar ik ben vrijdag naar de kapper geweest ook
Nou tegenwoordig zitten ze daar langs het Kalfje ook al behoorlijk laag hoorquote:
quote:Op zondag 10 maart 2019 17:46 schreef pullup het volgende:
Ik geef heel beleefd aanwijzingen.
Wel met het volume van de megafoon op 10
quote:
O ja, klopt. Ik wist niet dat je zo zuidelijk op de Amstel ook nog trainde. Ten noorden van de Utrechtsebrug komen ze eigenlijk nooit laag over.quote:Op zondag 10 maart 2019 17:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou tegenwoordig zitten ze daar langs het Kalfje ook al behoorlijk laag hoor
7:30quote:Op zondag 10 maart 2019 17:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Af en toe om 7.30 s'ochtends kijken ze me wat verstoord aan![]()
Maar ik voel me niet schuldig want die mensen wonen tegenwoordig toch zo ongeveer onder de landingsbaan van schiphol waar om de minuut een vliegtuig overkomt.
In Amerika beginnen ze dan om 6.00 maar dat krijg ik er niet inquote:
Heeft/hebben je team(s) het goed gedaan?quote:Op zondag 10 maart 2019 17:55 schreef pullup het volgende:
Die wedstrijd van het weekeinde is normaal een beetje als het allround toernooi bij schaatsen.
4 afstanden en dan 250/750/2500/5000 m, dus precies de halve afstanden van schaatsen en het eindklassement werkt ook zo.
quote:Op zondag 10 maart 2019 17:59 schreef pullup het volgende:
[..]
In Amerika beginnen ze dan om 6.00 maar dat krijg ik er niet in
Dames en heren waren nationaal 2e, helaas achter onze stadsgenoten maar dat was ook wel te verwachten want dat is een net wat grotere verenigingquote:Op zondag 10 maart 2019 18:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heeft/hebben je team(s) het goed gedaan?
Ze moeten daarna studerenquote:
Netjes.quote:Op zondag 10 maart 2019 18:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Dames en heren waren nationaal 2e, helaas achter onze stadsgenoten maar dat was ook wel te verwachten want dat is een net wat grotere vereniging
quote:Op zondag 10 maart 2019 18:02 schreef TillyB het volgende:
@:Ghostbuster eindelijk gevonden, je moet ff een mannenskreeuw erbij denken die je op insta wel hoort
[ afbeelding ]
Dit is wel een beetje een uitnodiging voor en reeks smerige plaatjesquote:Op zondag 10 maart 2019 18:02 schreef TillyB het volgende:
@:Ghostbuster eindelijk gevonden, je moet ff een mannenskreeuw erbij denken die je op insta wel hoort
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 maart 2019 18:02 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zal het jullie niet aandoen, maar hier staan meer pareltjesquote:Op zondag 10 maart 2019 18:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit is wel een beetje een uitnodiging voor en reeks smerige plaatjes
Gadverdamme! ik moet nog etenquote:Op zondag 10 maart 2019 18:02 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Ik klik dat soort dingen altijd aanquote:
Die had weer een druk werkdagje zag ikquote:
Ik vraag me af waar hij naar zat te kijken met die fles Jim Beam op tafel.quote:Op zondag 10 maart 2019 18:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Die had weer een druk werkdagje zag ik
Ja, die post ook echt iedere scheet.quote:Op zondag 10 maart 2019 18:14 schreef pullup het volgende:
Ik was een paar weken geleden Romy begonnen te volgen maar dat is niet te doen met de frequentie waarop de meeste van mijn vrienden op Insta posten.
Binnen de kortste keren werd mijn halve timeline door Roomsy onder gespamt. Ik heb haar ontvolgd
twitter:jochemmyjer twitterde op zaterdag 09-03-2019 om 23:11:37Dat je dan (als niet-wie-is-de-mol-kijker) even in de tweede helft verklapt wie de Mol is. Zaal op zijn kop. Nooit zoveel boze gezichten bij een cabaretshow gezien! Sorry, wist niet dat dat zo belangrijk was. Hahahaha 😬😬 #merelwestrik #WIDM #widm19 reageer retweet
Eén of ander Amerikaans rapnummer was te horenquote:Op zondag 10 maart 2019 18:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar hij naar zat te kijken met die fles Jim Beam op tafel.
quote:Op zondag 10 maart 2019 18:17 schreef Deisyy het volgende:
twitter:jochemmyjer twitterde op zaterdag 09-03-2019 om 23:11:37Dat je dan (als niet-wie-is-de-mol-kijker) even in de tweede helft verklapt wie de Mol is. Zaal op zijn kop. Nooit zoveel boze gezichten bij een cabaretshow gezien! Sorry, wist niet dat dat zo belangrijk was. Hahahaha 😬😬 #merelwestrik #WIDM #widm19 reageer retweet
waddun sukkelquote:Op zondag 10 maart 2019 18:17 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op zondag 10 maart 2019 18:17 schreef Deisyy het volgende:
Ah, hoes & bitches at the poolside.quote:Op zondag 10 maart 2019 18:18 schreef TillyB het volgende:
[..]
Eén of ander Amerikaans rapnummer was te horen
Jij kent het nummer?quote:Op zondag 10 maart 2019 18:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ah, hoes & bitches at the poolside.
Dan was ie dood geweest jaquote:Op zondag 10 maart 2019 18:21 schreef Ghostbuster het volgende:
Hij heeft mazzel dat de muis niet in de zaal zat Jochem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |