Hallo hoer.quote:
quote:Op zondag 10 maart 2019 20:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zag hem al voorbijkomen en moest lachen.
Dat heb je verkeerd gelezen. Het staat er echt niet.quote:
quote:Op zondag 10 maart 2019 20:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zag je deze zeker ook, handgemakt.
Echt he.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zag je deze zeker ook, handgemakt.
Daar hebben we het helemaal niet over. Wat denk je wel?quote:Op zondag 10 maart 2019 20:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mijn eerste associatie bij het woord hoeren.
Dan ken je meer dan ik.quote:
Neuh...quote:
quote:Op zondag 10 maart 2019 19:09 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, neem het ff serieus, ik voel een liedje opkomen
#Fanneke
quote:Op zondag 10 maart 2019 20:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Om half negen onze Rollator Radio weer eens aan slingeren met easy listening, trance, synth pop/dance house, underground e.d.
Is mijn mening, die mag ik hebben.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Neuh...
Heel veel mensen die daar plezier aan beleven.
Ja tuurlijk mogen anderen er plezier aan beleven en het erover hebben, ik vind het zelf alleen kut.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Neuh...
Elke middag en avond op de radio. Elk weekend op radio en tv.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Neuh...
Daarom mijd ik die zenders.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Elke middag en avond op de radio. Elk weekend op radio en tv.
Geef het een aparte zender.
Ik hou van docu's en die zoek ik op, en anders zet ik muziek op, of ga iets doen, ga geen WIDM kijken.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Op andere zenders is in het weekend ook alleen maar sport. Of muziek.
Jochem Meijer.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik hou van docu's en die zoek ik op, en anders zet ik muziek op, of ga iets doen, ga geen WIDM kijken.
Jochem Meijer.![]()
Wat de charme aan WIDM is begrijp ik ook niet.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik hou van docu's en die zoek ik op, en anders zet ik muziek op, of ga iets doen, ga geen WIDM kijken.
Jochem Meijer.![]()
Ik gun iedereen zijn/haar pleziertje, maar mij kan het echt niet boeien, Merel is de Mol, maar wie is Merel?quote:Op zondag 10 maart 2019 20:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat de charme aan WIDM is begrijp ik ook niet.
Ik durf niet te klikken, ik wil niets zieligs zien.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:45 schreef mario390 het volgende:
vanochtend awww![]()
![]()
https://twitter.com/Apego_Realitys/status/1104674771025960960
Ik heb alleen een leesbrilletje....quote:
Ik moet er 1 gaan kopen binnenkort. Wie heeft er dan een nieuwe bril en waarschijnlijk mis ik weer iets.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb alleen een leesbrilletje....
nee dat is wat mooiesquote:Op zondag 10 maart 2019 20:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik durf niet te klikken, ik wil niets zieligs zien.
Ja zeg, stop eens met dat editten.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb alleen een leesbrilletje....
Lausenmutter.
Ik niet.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik moet er 1 gaan kopen binnenkort. Wie heeft er dan een nieuwe bril en waarschijnlijk mis ik weer iets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |