quote:Op zondag 10 maart 2019 19:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik zit hier heel alleen verjaar te vieren.
De bami die ik kocht heb ik al op.
Ik braak zowat, zo vol
En heb totaal geen lol
En jij viert nu je postfeest met een ander.
quote:Op zondag 10 maart 2019 19:52 schreef sacha het volgende:
Aap kreeg van mijn Theo (Sontrop) een bijbel want hij wilde de bijbel lezen, 2 x voorgelezen, 1 x zelf gelezen, studie van gemaakt, conclusie: 'ik snap het verhaal maar het slaat nergens op'
*trots*
Het is zo wel erg genoeg.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:48 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe die verder gaat in het Engelstoch net niet genoeg geïndoctrineerd
De enige juiste conclusie.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:52 schreef sacha het volgende:
Aap kreeg van mijn Theo (Sontrop) een bijbel want hij wilde de bijbel lezen, 2 x voorgelezen, 1 x zelf gelezen, studie van gemaakt, conclusie: 'ik snap het verhaal maar het slaat nergens op'
*trots*
Theo Sontrop de uitgever was verbonden met jou?quote:Op zondag 10 maart 2019 19:52 schreef sacha het volgende:
*trots*
quote:Op zondag 10 maart 2019 19:52 schreef sacha het volgende:
*trots*
dat was mijn grootste vriend hierquote:Op zondag 10 maart 2019 19:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Theo Sontrop de uitgever was verbonden met jou?
Geen last van gehad, wél Godsdienstlessen. Dan hoor je die lulverhalen aan, sja....quote:Op zondag 10 maart 2019 19:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Ik heb op een katholieke lagere school gezeten. Bidden voordat we begonnen met de les enzo.
Theo woonde waar mijn huis woontquote:Op zondag 10 maart 2019 19:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh het was een user die zichzelf zo noemde? Of Sontrop zelf.
Ze kende hem echt, zo moeilijk is het niet, dat zei ze toch.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Je spreekt in raadselen sacha, ik laat het erbij
*iets met oude en nieuwe lichting mompelt*quote:Op zondag 10 maart 2019 20:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze kende hem echt, zo moeilijk is het niet, dat zei ze toch.
Oké dan. Mooie man om gekend te hebben.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze kende hem echt, zo moeilijk is het niet, dat zei ze toch.
Heb je zn aanstekers al op ?quote:Op zondag 10 maart 2019 20:02 schreef sacha het volgende:
[..]
*iets met oude en nieuwe lichting mompelt*
Meneer pastoor kwam op woensdag langs om een half uur te lullen over de bijbel. Ik vroeg mij af of hij het zelf wel begreep.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geen last van gehad, wél Godsdienstlessen. Dan hoor je die lulverhalen aan, sja....²
En stug vol blijven houden ondanks koolstof dateringen hè.
quote:Op zondag 10 maart 2019 20:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Meneer pastoor kwam op woensdag langs om een half uur te lullen over de bijbel. Ik vroeg mij af of hij het zelf wel begreep.
wekelijks de wereld af fikken, heerlijk!quote:Op zondag 10 maart 2019 20:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Oké dan. Mooie man om gekend te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |