Ik had die van de AH en is niet te vreten. Van de Lidl is lekker.quote:
deze was dus van de Lidlquote:Op zondag 10 maart 2019 21:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had die van de AH en is niet te vreten. Van de Lidl is lekker.
Wat een toestand.quote:Op zondag 10 maart 2019 21:21 schreef FANN het volgende:
mijn verbinding is soms weg... dus ik doe maar wat hoor....
de volgorde van mijn posts klopen niet, maar goed ....
Herkenbaar, altijd op een moment wanneer is niet uitkomtquote:Op zondag 10 maart 2019 21:21 schreef ChocoFan het volgende:
Godver, moest mijn pc herstarten en toen waren er weer updates. Denk je het ff snel te doen.
dat had ik net ookquote:Op zondag 10 maart 2019 21:21 schreef ChocoFan het volgende:
Godver, moest mijn pc herstarten en toen waren er weer updates. Denk je het ff snel te doen.
Ja.quote:Op zondag 10 maart 2019 21:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Herkenbaar, altijd op een moment wanneer is niet uitkomt
Die updates komen nooit gelegen en plannen lukt niet.quote:Op zondag 10 maart 2019 21:21 schreef ChocoFan het volgende:
Ja vaag is dat he.quote:Op zondag 10 maart 2019 21:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Die updates komen nooit gelegen en plannen lukt niet.
Ja slecht is dat, maar gelukkig had ik een aardige meneer van Microsoft aan de telefoon en hebben we samen het probleem doorgenomen. Viel nog niet mee hij sprak gebrekkig engelsquote:Op zondag 10 maart 2019 21:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Die updates komen nooit gelegen en plannen lukt niet.
Ik was er bijna ingetraptquote:Op zondag 10 maart 2019 21:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja slecht is dat, maar gelukkig had ik een aardige meneer van Microsoft aan de telefoon en hebben we samen het probleem doorgenomen. Viel nog niet mee hij sprak gebrekkig engels
LOLquote:
Ben jij nooit gebeld door een Indiër 'van Microsoft'? Dacht je toen niet 'dit klopt niet, ik hang op'?quote:
oh...quote:Op zondag 10 maart 2019 21:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben jij nooit gebeld door een Indiër van Microsoft? Dacht je toen niet 'dit klopt niet, ik hang op'?
Een herstart is soms nodig na een install ofzo. Soms doe ik het ook omdat het mijn oude laptop soms te veel wordtquote:Op zondag 10 maart 2019 21:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Moest van Belg, die had zitten prutsen en wilde weten of het werkte.
Ohw, dat heb ik wel eens gehoord ja. Nog nooit ervaren in ieder geval.quote:Op zondag 10 maart 2019 21:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben jij nooit gebeld door een Indiër 'van Microsoft'? Dacht je toen niet 'dit klopt niet, ik hang op'?
Je stond hem netjes te woordquote:
Ben nog nooit door Microsoft gebeld, en ik heb hen ook nog nooit gebeld.quote:Op zondag 10 maart 2019 21:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben jij nooit gebeld door een Indiër 'van Microsoft'? Dacht je toen niet 'dit klopt niet, ik hang op'?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |