Irl of stream?quote:Op zondag 10 maart 2019 20:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja om dat het zo mooi is,de oudere vriendin huilte en de jongere zit op haar te trosten
Ik bedoelde een leesbril, die moet ik gaan kopen, sinds kort kan ik niet goed meer lezen en voor afstand heb ik al zolang een bril dat ik niet beter weet.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik niet.
Nooit gehad, heb alleen altijd een inklapbare leesbril in een doosje bij mij.![]()
En buiten draag ik nagenoeg altijd een zonnebril.
Klinkt toch ietwat zielig. Maar bedankt voor het plaatsen van de link.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja om dat het zo mooi is,de oudere vriendin huilte en de jongere zit op haar te trosten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Kjeld Nuis.quote:
Lees tip voor Aapquote:Op zondag 10 maart 2019 19:52 schreef sacha het volgende:
Aap kreeg van mijn Theo (Sontrop) een bijbel want hij wilde de bijbel lezen, 2 x voorgelezen, 1 x zelf gelezen, studie van gemaakt, conclusie: 'ik snap het verhaal maar het slaat nergens op'
*trots*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pas op hoor.quote:
okequote:Op zondag 10 maart 2019 21:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja schaatsen in zoutmeer USA op de 1500m
quote:
quote:Op zondag 10 maart 2019 18:01 schreef FANN het volgende:
Ik heb nog 2 lidl aardappelgratin goddankvanavond met spruitje........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |