Nee. Ten eerste hebben we daar geen smiley voor en ten tweede is het hier code groen. De BDS zal wel van het dak zijn gewaaid, het was daar windkracht 10. Bij Mo zal er vast schade zijn, in Limburg is een windstoot van 120 km/uur gemeten.quote:Op zondag 10 maart 2019 14:37 schreef TillyB het volgende:
Code ORANJE zelf hierHeeft @:Recce daar wel voor gewaarschuwd?
Zeker weten, het gaat tekeer als een gek.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee. Ten eerste hebben we daar geen smiley voor en ten tweede is het hier code groen. De BDS zal wel van het dak zijn gewaaid, het was daar windkracht 10. Bij Mo zal er vast schade zijn, in Limburg is een windstoot van 120 km/uur gemeten.
Dat had je wel even van te voren door kunnen communicerenquote:Op zondag 10 maart 2019 15:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee. Ten eerste hebben we daar geen smiley voor en ten tweede is het hier code groen. De BDS zal wel van het dak zijn gewaaid, het was daar windkracht 10. Bij Mo zal er vast schade zijn, in Limburg is een windstoot van 120 km/uur gemeten.
Alsnog doenquote:Op zondag 10 maart 2019 15:39 schreef Ghostbuster het volgende:
Zo het word even donker hier, ik had net zo goed kunnen blijven liggen
Hoe moet ik het communiceren zonder oranje smiley?quote:Op zondag 10 maart 2019 15:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dat had je wel even van te voren door kunnen communicerenWie is hier nou de snackbar weerman??
Niet slaaapen gewoon chillen. Zag net Matthijs van Nieuwkerk bij die Muis van Mocro Maffia op instaquote:Op zondag 10 maart 2019 15:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou na 12 uur slaap word dat lastig denk ik
Typonnnnnnquote:Op zondag 10 maart 2019 15:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoe moet ik het communiceren zonder oranje smiley?
quote:Op zondag 10 maart 2019 15:42 schreef TillyB het volgende:
[..]
Niet slaaapen gewoon chillen. Zag net Matthijs van Nieuwkerk bij die Muis van Mocro Maffia op insta“SO Vogelbuurt!”
Ik zal de volgende keer beter opletten.quote:
Ja, dan hadden we tenminste niet zo'n kut TT gehadquote:Op zondag 10 maart 2019 15:39 schreef Ghostbuster het volgende:
Zo het word even donker hier, ik had net zo goed kunnen blijven liggen
quote:Op zondag 10 maart 2019 15:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dan hadden we tenminste niet zo'n kut TT gehad
quote:Op zondag 10 maart 2019 15:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer beter opletten.Ik heb Prisha nu ook niet gewaarschuwd! Daar is het code
! Ik weet niet zeker of Prisha nou onder de wind doorloopt, of dat ze zo wegwaait.
quote:Op zondag 10 maart 2019 15:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Waar zijn de postaantallen van gister? Is Deisyy nu al afgehaakt?
Dan zou ik het in perspectief kunnen plaatsen.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:47 schreef Ghostbuster het volgende:
Tik dan ook niet van die vreemde dingen, hoe hoog staat Portugal bij de bookmakers
De bookmakers hebben het al jaren bijna feilloos goed, en Nederland staat nooit hoog bij de bookmakersquote:Op zondag 10 maart 2019 15:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan zou ik het in perspectief kunnen plaatsen.
Best handig met dit weer kan je er je plu tussen stallenquote:Op zondag 10 maart 2019 15:48 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh nee dat was Till met die Ipod jopen
Nah, uiteindelijk komt ze wel ergens in het prikkeldraad tot stilstand.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:47 schreef TillyB het volgende:
[..]Als we straks zonder conjo zitten is het jouw schuld
Ik wil niet weten waar je het handvat laat danquote:Op zondag 10 maart 2019 15:50 schreef TillyB het volgende:
[..]
Best handig met dit weer kan je er je plu tussen stallen
Awwwquote:Op zondag 10 maart 2019 15:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, uiteindelijk komt ze wel ergens in het prikkeldraad tot stilstand.
Ja, waarom hebben ze die tag nou weggehaald? Daar had ik nog geen antwoord op.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ben best een smeerlap eigenlijk ook
quote:Op zondag 10 maart 2019 15:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, uiteindelijk komt ze wel ergens in het prikkeldraad tot stilstand.
quote:Op zondag 10 maart 2019 15:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik wil niet weten waar je het handvat laat dan
Goorlel!quote:Op zondag 10 maart 2019 15:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ben best een smeerlap eigenlijk ook
Dat lijkt me een vraag voor @mario390.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik wil niet weten waar je het handvat laat dan
Oh dan moet Chuff in het midden maarquote:Op zondag 10 maart 2019 15:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Topposters waren gister Chufi, Petzi en Mo. Dat wordt gezellig op de bank van sacha.
Ik ga wel in de tuin zitten met een jonko.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:53 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh dan moet Chuff in het midden maar
Met de wind van nu is-ie wel in een paar seconden weg.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ga wel in de tuin zitten met een jonko.
@Ghostbuster Wat is nou het verhaal achter die tag?quote:Op zondag 10 maart 2019 15:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, waarom hebben ze die tag nou weggehaald? Daar had ik nog geen antwoord op.
Was ook niet van plan vandaag nog op reis te gaan.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Met de wind van nu is-ie wel in een paar seconden weg.
Till had last van schimmelvoeten en toen gaf ik haar adviesquote:Op zondag 10 maart 2019 15:57 schreef Recce het volgende:
[..]
@:Ghostbuster Wat is nou het verhaal achter die tag?
Krijg je van altijd maar die scooterlaarzen aan.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Till had last van schimmelvoeten en toen gaf ik haar advies
Je leugtquote:Op zondag 10 maart 2019 15:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Till had last van schimmelvoeten en toen gaf ik haar advies
Hoe zit het eigenlijk met Laura? Gaat die vreemd met een andere vrouw?quote:Op zondag 10 maart 2019 16:01 schreef TillyB het volgende:
[..]hij leugt hoor! Maar ik weet het echte verhaal eigenlijk niet meer
Dat is d’r BFFquote:Op zondag 10 maart 2019 16:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met Laura? Gaat die vreemd met een andere vrouw?
Stooklelquote:Op zondag 10 maart 2019 16:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik stook enkel waar ik stoken kan.
Ik zit al 250k over budgetquote:Op zondag 10 maart 2019 16:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Doe gewoon het tegenovergestelde van mij en het komt goed.
Charlotte kan de boel maar beter in de gaten houden.quote:Op zondag 10 maart 2019 16:07 schreef TillyB het volgende:
[..]Nah volgens mij is die van Laura al heel lang in the picture
Sorry voor het late antwoord..moest dingen fixen.. had nogal een fuck up er mee.quote:
Vertrouw je Laura niet?quote:Op zondag 10 maart 2019 16:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Charlotte kan de boel maar beter in de gaten houden.
Paniekquote:Op zondag 10 maart 2019 16:15 schreef Voxs het volgende:
[..]
Sorry voor het late antwoord..moest dingen fixen.. had nogal een fuck up er mee.
Normaal is zo'n schilderij opgebouwd uit verschillende lagen.
Onderschildering
1e laag
2e laag
3e --> glaceren of dry brush
Tussen die lagen moet het werk goed drogen, anders haal je er met de volgende laag de onderlaag misschien weg.
Ik had dus een stukje onderlaag weg gepoetst tijdens het dry brushen ( kleine hoeveelheid verf op je penseel, aanbrengen, wegvegen)
Ik zag het pas tijdens het foto nemen.
Normaal olie je ook eerst tussen de lagen omdat verschillende pigmenten een verschillende droogtijd hebben. Sommige pigmenten drogen erg mat op.
Dat oliën doe je om de juiste toonwaarden weer op te halen. Zo kan je goed zien of je niet te licht of de donker gaat. Kon nu niet ivm met korte tijd.
Ik laat het nu drogen, ga morgen kijken of ik retoucheervernis er over kan doen om die tonen op te halen. Daarna pas foto en uploaden.
Baal wel, want vrees dat de tonaliteit in wang niet meer klopt/rommelig is. Oh well.. Verder ziet het er wel oke uit.
quote:Op zondag 10 maart 2019 16:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, beetje touren met haar chickie in d'r dikke Mercedes. De gordel was al af
quote:Op zondag 10 maart 2019 16:15 schreef Voxs het volgende:
[..]
Sorry voor het late antwoord..moest dingen fixen.. had nogal een fuck up er mee.
Normaal is zo'n schilderij opgebouwd uit verschillende lagen.
Onderschildering
1e laag
2e laag
3e --> glaceren of dry brush
Tussen die lagen moet het werk goed drogen, anders haal je er met de volgende laag de onderlaag misschien weg.
Ik had dus een stukje onderlaag weg gepoetst tijdens het dry brushen ( kleine hoeveelheid verf op je penseel, aanbrengen, wegvegen)
Ik zag het pas tijdens het foto nemen.
Normaal olie je ook eerst tussen de lagen omdat verschillende pigmenten een verschillende droogtijd hebben. Sommige pigmenten drogen erg mat op.
Dat oliën doe je om de juiste toonwaarden weer op te halen. Zo kan je goed zien of je niet te licht of de donker gaat. Kon nu niet ivm met korte tijd.
Ik laat het nu drogen, ga morgen kijken of ik retoucheervernis er over kan doen om die tonen op te halen. Daarna pas foto en uploaden.
Baal wel, want vrees dat de tonaliteit in wang niet meer klopt/rommelig is. Oh well.. Verder ziet het er wel oke uit.
Stomme te korte tijdquote:
Oepsquote:
quote:Op zondag 10 maart 2019 16:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij had ze ook eerst een witte blouse aan en later een groen truitje.
Maar kutzooiquote:
Zou het?quote:Op zondag 10 maart 2019 16:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]![]()
Kwam het ook door die witte puntjes?
quote:Op zondag 10 maart 2019 16:26 schreef TillyB het volgende:
[..]
Maar kutzooien hij is verder zo mooi! Als het nou bij één van die andere beunhaas-inzendingen gebeurd was..
Nah, het is gewoon nog even afwachten tot de vrije trainingen vrijdag. Je mag de eerste keer nog kostenloos wisselen.quote:
Veel inzenders overdrijven die Rembrandt-uitlichting met dat driehoekje op de rechterwang wel heel erg.quote:Op zondag 10 maart 2019 16:26 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zou het?
Oh ik hoop zo dat het uiteindelijk er niet te vastgeschilderd uitzietNaja, klaar iig
Oh dat scheelt weer danquote:Op zondag 10 maart 2019 16:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, het is gewoon nog even afwachten tot de vrije trainingen vrijdag. Je mag de eerste keer nog kostenloos wisselen.
Maar het kan een goede gok zijn om beide Haas-coureurs te nemen.
FFS daar ga je toch niet vrijwillig naar kijken?quote:Op zondag 10 maart 2019 16:25 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb gisteren Pimple popper dokter zitten kijken mijn god zeg wat een bulten
Ik heb ook maar wat gedaan tot die tijd. Recce doet dat niet, die neemt het daarvoor te serieusquote:
Ja! Het is nooit zo licht als de andere kant van het gezicht. Tenzij het licht direct van boven komt.quote:Op zondag 10 maart 2019 16:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Veel inzenders overdrijven die Rembrandt-uitlichting met dat driehoekje op de rechterwang wel heel erg.
Nou dit waren geen puisten of zo dat is vrij goor, maar echt mega bulten, en de patient ging ook voelen eraanquote:Op zondag 10 maart 2019 16:29 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
FFS daar ga je toch niet vrijwillig naar kijken?
Je bent goorlel of je bent het niet.quote:Op zondag 10 maart 2019 16:29 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
FFS daar ga je toch niet vrijwillig naar kijken?
quote:Op zondag 10 maart 2019 16:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb ook maar wat gedaan tot die tijd. Recce doet dat niet, die neemt het daarvoor te serieus
Dat is geen antwoordquote:Op zondag 10 maart 2019 16:30 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou dit waren geen puisten of zo dat is vrij goor, maar echt mega bulten, en de patient ging ook voelen eraantoen die eruit was net kwark zei die gek huuuuu
quote:Op zondag 10 maart 2019 16:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb wel vertrouwen in de Voxs inzendingen anders doen we een chantage bommelding
Dat maakt het stukken beter inderdaadquote:Op zondag 10 maart 2019 16:30 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou dit waren geen puisten of zo dat is vrij goor, maar echt mega bulten, en de patient ging ook voelen eraantoen die eruit was net kwark zei die gek huuuuu
Gatverdamme echt hoe kan je het aanzienquote:Op zondag 10 maart 2019 16:30 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Blijkbaar.quote:Op zondag 10 maart 2019 16:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je bent goorlel of je bent het niet.
En er is één inzending waar 'Digital art' bij vermeld staat. Er is er iig nog één die ik daarvan verdenk.quote:Op zondag 10 maart 2019 16:30 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja! Het is nooit zo licht als de andere kant van het gezicht. Tenzij het licht direct van boven komt.
Rekkie heeft een algoritme ontwikkeld voor de manager, denk ik.quote:Op zondag 10 maart 2019 16:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]wie wint er altijd? Recc die staat aan het parkour denk ik
Mooie oefening dan wel . Hoewel dat obsessieve me dan weer niet zo heel mooi lijktquote:Op zondag 10 maart 2019 16:31 schreef Voxs het volgende:
[..]Ik ben er wel een beetje uitgeput van. Nog nooit zo snel een compleet schilderij gemaakt.
Obsessief ook...
Zal beetje dimmen met schilderpraat
quote:Op zondag 10 maart 2019 16:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Rekkie heeft een algoritme ontwikkeld voor de manager, denk ik.
Dat idee had ik ook al bij een paar ja!quote:Op zondag 10 maart 2019 16:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En er is één inzending waar 'Digital art' bij vermeld staat. Er is er iig nog één die ik daarvan verdenk.
Die van die Lorenzo Moreno of zo.quote:Op zondag 10 maart 2019 16:35 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook al bij een paar ja!
Ik moet nog even kijken. Die digital art zag ik, dat is gewoon een filter in photoshop.quote:Op zondag 10 maart 2019 16:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En er is één inzending waar 'Digital art' bij vermeld staat. Er is er iig nog één die ik daarvan verdenk.
quote:Op zondag 10 maart 2019 16:34 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Mooie oefening dan wel . Hoewel dat obsessieve me dan weer niet zo heel mooi lijkt![]()
Ik ga bij de studio staan met een spandoek om je aan te moedigen. In gedachten vooral.
quote:Op zondag 10 maart 2019 16:37 schreef Lyza666 het volgende:
Feyenoord mag PEC wel dankbaar zijn dat ze AZ op 0-0 hebben gehouden.
Ja, dat dacht ik ook al.quote:Op zondag 10 maart 2019 16:37 schreef Lyza666 het volgende:
Feyenoord mag PEC wel dankbaar zijn dat ze AZ op 0-0 hebben gehouden.
Oh dat kan wel, ik weet geen namen. Er waren een paar waarvan ik vermoedde dat het een photosjopje was.quote:Op zondag 10 maart 2019 16:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die van die Lorenzo Moreno of zo.
Cadeau, omdat wij ze van die vreselijke Jaap Stam afhelpenquote:
Omg daar heb ik van de week nog over gedroomd nadat ik een gifje zag maar die kan ik nu niet meer vinden verdomme 😤quote:Op zondag 10 maart 2019 16:30 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
En de kindertekeningenquote:Op zondag 10 maart 2019 16:43 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Oh dat kan wel, ik weet geen namen. Er waren een paar waarvan ik vermoedde dat het een photosjopje was.
En ik moest lachen om een paar waarvan ik vermoed dat ze nog ergens een schilderij van een random vrouw hadden liggen en die maar gewoon hebben ingestuurd
Deze:quote:Op zondag 10 maart 2019 16:43 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Oh dat kan wel, ik weet geen namen. Er waren een paar waarvan ik vermoedde dat het een photosjopje was.
En ik moest lachen om een paar waarvan ik vermoed dat ze nog ergens een schilderij van een random vrouw hadden liggen en die maar gewoon hebben ingestuurd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eén dag na het poseren ingezonden. Hij heeft twee dagen later nog eentje ingezonden.
quote:Op zondag 10 maart 2019 16:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Deze:Dat is volgens mij wel geschilderd. HIj is gewoon begonnen zodra het programma begon. Niet nav die poseersessie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eén dag na het poseren ingezonden. Hij heeft twee dagen later nog eentje ingezonden....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Jij kijkt dat wel op TLC zeker?quote:Op zondag 10 maart 2019 16:46 schreef TillyB het volgende:
[..]
Omg daar heb ik van de week nog over gedroomd nadat ik een gifje zag maar die kan ik nu niet meer vinden verdomme 😤
[..]
Deze:Wat gek, die zie ik er helemaal niet tussen staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eén dag na het poseren ingezonden. Hij heeft twee dagen later nog eentje ingezonden.
Oh toch, laat maar. Kippig.
ohquote:
werken natuukquote:Op zondag 10 maart 2019 16:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat ben je 3 dagen geleden nu aan het doen?
Breinaald er in, spurt!!!quote:Op zondag 10 maart 2019 16:56 schreef Ghostbuster het volgende:
Die kerel had een bult op zijn schouder die hij Fred noemde
Dit is de tweede die hij ingezonden heeft.quote:Op zondag 10 maart 2019 16:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat is volgens mij wel geschilderd. HIj is gewoon begonnen zodra het programma begon. Niet nav die poseersessie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij beide portretten witte puntjes in de ogen![]()
Welke vind jij aardig?quote:Op zondag 10 maart 2019 16:57 schreef Voxs het volgende:
[..]
oh![]()
Morgen ga ik retoucheer vernis er over knallen en foto maken
Ik zie twee aardige schilderijen er tussen.. mijne is ook aardig, dus die kan er bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 maart 2019 16:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dit is de tweede die hij ingezonden heeft.haha ja! Dat is dus overkill. Er kan iets lichts in het oog zitten, eerder tegen middengrijs/donker aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij beide portretten witte puntjes in de ogen...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
quote:Op zondag 10 maart 2019 16:59 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Welke vind jij aardig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga even kijken....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
dat kan mijn bank wel aanquote:Op zondag 10 maart 2019 17:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je krijgt Petzi en Mo op de bank.
Petzi weegt 40 kilo lichter dan mij, dus je bank moet niet zeikenquote:
wat weeg jij?quote:Op zondag 10 maart 2019 17:05 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Petzi weegt 40 kilo lichter dan mij, dus je bank moet niet zeiken
[..]
Deze:godsamme die is ook wel mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eén dag na het poseren ingezonden. Hij heeft twee dagen later nog eentje ingezonden.![]()
Maar we gaan voor Vocx temmen toch? wanneer kunnen we stemmen dan?![]()
Ik ben al allemaal computersimulaties aan het maken om de boel door te rekenen. F1 is serious business!quote:Op zondag 10 maart 2019 16:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb ook maar wat gedaan tot die tijd. Recce doet dat niet, die neemt het daarvoor te serieus
Voxs temmenquote:Op zondag 10 maart 2019 17:07 schreef FANN het volgende:
[..]
godsamme die is ook wel mooi![]()
Maar we gaan voor Vocx temmen toch? wanneer kunnen we stemmen dan?
in de top 5quote:Op zondag 10 maart 2019 17:03 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor 40+ SC van 09-03-2019
nr / aantal posts / gebruiker
01 236 chufi
02 151 Petzi
03 127 Mo_Muffin
04 114 Ghostbuster
05 105 FANN
06 094 Soury
07 090 Superbadeendje
08 088 Deisyy
09 086 Scrutinizer
10 084 mario390
11 063 Recce
12 045 sacha
13 044 Voxs
14 043 Lucky2Bastard
15 036 ChocoFan
16 028 Prisha
17 021 haags_kwartiertje
17 021 sig000
19 020 pullup
20 018 Charmian
21 017 Lyza666
21 017 Disana
23 013 Treehut362
24 006 Mrsloveable
24 006 TillyB
26 004 BoonDockSaint
27 003 Uhmmpie
28 002 jekomterwelhinter
klik hier voor meer stats
quote:Op zondag 10 maart 2019 16:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Rekkie heeft een algoritme ontwikkeld voor de manager, denk ik.
Wat is er op TLC? Nee ik kijk alleen mee-eter verwijderingen, die grote kan ik niet tegenquote:
Ja, die van Ineke vond ik ook goed. Ik had ook nog een andere maar die heeft niets met Rembrandt te maken. FF zoeken.quote:
Wow ik sta laagquote:Op zondag 10 maart 2019 17:03 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor 40+ SC van 09-03-2019
nr / aantal posts / gebruiker
01 236 chufi
02 151 Petzi
03 127 Mo_Muffin
04 114 Ghostbuster
05 105 FANN
06 094 Soury
07 090 Superbadeendje
08 088 Deisyy
09 086 Scrutinizer
10 084 mario390
11 063 Recce
12 045 sacha
13 044 Voxs
14 043 Lucky2Bastard
15 036 ChocoFan
16 028 Prisha
17 021 haags_kwartiertje
17 021 sig000
19 020 pullup
20 018 Charmian
21 017 Lyza666
21 017 Disana
23 013 Treehut362
24 006 Mrsloveable
24 006 TillyB
26 004 BoonDockSaint
27 003 Uhmmpie
28 002 jekomterwelhinter
klik hier voor meer stats
Wangetjes wel wat te overdreven appeltjesroodquote:Op zondag 10 maart 2019 17:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, die van Ineke vond ik ook goed. Ik had ook nog een andere maar die heeft niets met Rembrandt te maken. FF zoeken.
Daar ga ik nog even over nadenkenquote:Op zondag 10 maart 2019 17:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ga je ook week- en maandstats doen?
Nog nét gezien voordat-ie wegfloeptequote:Op zondag 10 maart 2019 17:10 schreef Voxs het volgende:
Met glans en doffe plekken en niet al te best licht.
Oeh, nee, dit vind ik echt niet mooi.quote:Op zondag 10 maart 2019 17:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wangetjes wel wat te overdreven appeltjesrood
https://projectrembrandt.ntr.nl/cornelis-van-meurs/
quote:
quote:Op zondag 10 maart 2019 17:12 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nog nét gezien voordat-ie wegfloepte![]()
Ik vind 'm echt mooi. Blik is mooi
En toch heeft de 'tekening' wel wat. Net te rode appelwangetjesquote:Op zondag 10 maart 2019 17:13 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Oeh, nee, dit vind ik echt niet mooi.
Maar wel met het portretquote:
Die ving het lichtquote:Op zondag 10 maart 2019 17:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar wel met het portret![]()
Je hebt haar ook niet geïdealiseerd. Anderen hebben haar kaaklijn soms wat smaller gemaakt.
Heeft alleen niets met Rembrandt te maken. Eerder TdL.quote:Op zondag 10 maart 2019 17:14 schreef Voxs het volgende:
[..]
En toch heeft de 'tekening' wel wat. Net te rode appelwangetjes
Tossoquote:Op zondag 10 maart 2019 17:17 schreef Lyza666 het volgende:
Ik moet beginnen aan het diner voor m'n visite.
Later
Succes.quote:Op zondag 10 maart 2019 17:17 schreef Lyza666 het volgende:
Later
quote:Op zondag 10 maart 2019 17:17 schreef Lyza666 het volgende:
Later
nee die vind ik niks.......quote:Op zondag 10 maart 2019 17:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wangetjes wel wat te overdreven appeltjesrood
https://projectrembrandt.ntr.nl/cornelis-van-meurs/
Vandaar dta ik het wat vind hebbenquote:Op zondag 10 maart 2019 17:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heeft alleen niets met Rembrandt te maken. Eerder TdL.
Mo en Petzi boffen maar, of Sas boft weet ik niet.quote:Op zondag 10 maart 2019 17:13 schreef TillyB het volgende:
[..]
Bij Sas op de bank zitten, dàt is pas leven!
Hij floepte net te snel wegquote:Op zondag 10 maart 2019 17:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
Vandaar dta ik het wat vind hebben
Zag je dat ik ook lichtjes in de ogen heb?
Petje zal tevreden zijn.quote:Op zondag 10 maart 2019 17:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
Vandaar dta ik het wat vind hebben
Zag je dat ik ook lichtjes in de ogen heb?
Jij moet zo fietsen, zeker?quote:Op zondag 10 maart 2019 17:20 schreef Recce het volgende:
Codevoor vandaag nog voor het hele land behalve het noordoosten en morgenmiddag weer voor het hele land.
Het sneeuwde hier trouwens net behoorlijk!
Ze zaten er al die tijd al.quote:
Ik ben bestand tegen de elementen. En ik kan altijd nog aan Prisha denken. Die heeft vandaag drie uur in storm en stromende regen gewandeld. Wat zal ze genoten hebben!quote:
stream aan en heel hard wegrennenquote:Op zondag 10 maart 2019 17:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mo en Petzi boffen maar, of Sas boft weet ik niet.
quote:Op zondag 10 maart 2019 17:17 schreef Lyza666 het volgende:
Later
Ze zal toch niet echt gegaan zijn?quote:Op zondag 10 maart 2019 17:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben bestand tegen de elementen. En ik kan altijd nog aan Prisha denken. Die heeft vandaag drie uur in storm en stromende regen gewandeld. Wat zal ze genoten hebben!
hier worden ze nu ook groterquote:Op zondag 10 maart 2019 17:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Een half uurtje geleden waren het echt dikke vlokken.
Z'n stillevens zijn nogal kitscherig.quote:Op zondag 10 maart 2019 17:22 schreef FANN het volgende:
Alfonso heeft er een staatsieportret van gemaaktmaar eerlijk is eerlijk hij is wel mooi
Pullup is ook wel drijfnat geworden zonder de Amstel in te gaan, denk ik.quote:Op zondag 10 maart 2019 17:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben bestand tegen de elementen. En ik kan altijd nog aan Prisha denken. Die heeft vandaag drie uur in storm en stromende regen gewandeld. Wat zal ze genoten hebben!
Leuk!quote:
goddomme maar schilderen kan ie wel!quote:Op zondag 10 maart 2019 17:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Z'n stillevens zijn nogal kitscherig.
https://www.kunstinzicht.nl/portfolio/werk/alfonso-moreno/1.html
Ik ben druk met schilderijen..en had met twee nogal strijd. Steeds weer weggeveegd en volgende dag op nieuw. Een zelfprotret zo 15 keer..die staat nu omgekeerd in een hoek. Een ander portret 10 x, die is nu zo, dat ik verder kan. Ondertussen met nog een portret begonnen en bezig met 2 of 3 tekeningen. Schiet zo niet op met dingen afmakenquote:Op zondag 10 maart 2019 17:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk!
Ik zie nog maar weinig op Insta langs komen.
Ik denk dat het niet gaat lenten. We gaan straks weer opeens naar de 25+ °C. En Joezi moet terugkomen.quote:Op zondag 10 maart 2019 17:26 schreef Voxs het volgende:
[..]
hier worden ze nu ook groterzal het ooit nog lenten?
(Joez wordt nog steeds gemist wel)
Organiseerde die een roeiwedstrijd of zoiets?quote:Op zondag 10 maart 2019 17:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Pullup is ook wel drijfnat geworden zonder de Amstel in te gaan, denk ik.
Perfectionist!quote:Op zondag 10 maart 2019 17:31 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ben druk met schilderijen..en had met twee nogal strijd. Steeds weer weggeveegd en volgende dag op nieuw. Een zelfprotret zo 15 keer..die staat nu omgekeerd in een hoek. Een ander portret 10 x, die is nu zo, dat ik verder kan. Ondertussen met nog een portret begonnen en bezig met 2 of 3 tekeningen. Schiet zo niet op met dingen afmaken
Het is knap en tegelijkertijd ongelofelijk kitch. Absoluut niet mijn smaak. Dat portret van Annechien is wel knap, die stof en alles.quote:
Hij coacht.quote:Op zondag 10 maart 2019 17:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Organiseerde die een roeiwedstrijd of zoiets?
Ja, die is gewoon mooi...quote:Op zondag 10 maart 2019 17:32 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het is knap en tegelijkertijd ongelofelijk kitch. Absoluut niet mijn smaak. Dat portret van Annechien is wel knap, die stof en alles.
Nee gekkie, je kan toch meer dingen mooi vinden? en je hebt het al vaker gezegd waarvoor dankquote:Op zondag 10 maart 2019 17:31 schreef FANN het volgende:
en nu lijkt het net of ik het schilderij van Vocx net mooi vindmaar ik vind hem prachtig
quote:Op zondag 10 maart 2019 17:33 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee gekkie, je kan toch meer dingen mooi vinden? en je hebt het al vaker gezegd waarvoor dank
Sowieso de support hier is lief en fijn
Zal hij nog wel een stem over hebben met die wind?quote:
Zou dat tegenwoordig niet met oortjes gaan?quote:Op zondag 10 maart 2019 17:34 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zal hij nog wel een stem over hebben met die wind?
Oh vastquote:Op zondag 10 maart 2019 17:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou dat tegenwoordig niet met oortjes gaan?
Gelukkigquote:
Hij is niet zo'n schreeuwer, geloof ik.quote:Op zondag 10 maart 2019 17:34 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zal hij nog wel een stem over hebben met die wind?
Volgens mij heeft het zo'n beetje de hele dag geregend daar, dus dat zal dolle pret zijn geweest.quote:
De meeste coaches gebruiken nog steeds een megafoon.quote:Op zondag 10 maart 2019 17:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou dat tegenwoordig niet met oortjes gaan?
Zo'n grote toeterquote:Op zondag 10 maart 2019 17:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De meeste coaches gebruiken nog steeds een megafoon.
Wat doet een roeicoach eigenlijk? Roepen dat ze harder moeten roeien?quote:Op zondag 10 maart 2019 17:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De meeste coaches gebruiken nog steeds een megafoon.
Is echt heel vervelend als ze aan het trainen zijn als je een stukje langs de Amstel loopt. Dan komt er opeens iemand op de fiets die vlak achter je keihard begint te schreeuwen tegen z'n team dat achter de woonboten verscholen aan het roeien is. Schrik me iedere keer een ongeluk.quote:
Ja, tijdens wedstrijden is het vooral aanmoedigen, denk ik.quote:Op zondag 10 maart 2019 17:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat doet een roeicoach eigenlijk? Roepen dat ze harder moeten roeien?
Ik wilde bijna zeggen dat we zon nodig hebbenquote:Op zondag 10 maart 2019 17:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Ik heb Thee en Honing en geslapen, meer kan je niet doen met dit weer![]()
ik ben zo lui als de pest de laatste dagen
quote:Op zondag 10 maart 2019 17:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is echt heel vervelend als ze aan het trainen zijn als je een stukje langs de Amstel loopt. Dan komt er opeens iemand op de fiets die vlak achter je keihard begint te schreeuwen tegen z'n team dat achter de woonboten verscholen aan het roeien is. Schrik me iedere keer een ongeluk.
Pullup geen schreeuwer zei je?quote:Op zondag 10 maart 2019 17:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is echt heel vervelend als ze aan het trainen zijn als je een stukje langs de Amstel loopt. Dan komt er opeens iemand op de fiets die vlak achter je keihard begint te schreeuwen tegen z'n team dat achter de woonboten verscholen aan het roeien is. Schrik me iedere keer een ongeluk.
in ieder geval buitenlucht dan voor mijquote:Op zondag 10 maart 2019 17:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik wilde bijna zeggen dat we zon nodig hebben
Ik crash straks denk ik. Spookte nachten lang. Elk uur slapen, elk uur weer wakker.
quote:Op zondag 10 maart 2019 17:46 schreef pullup het volgende:
Ik geef heel beleefd aanwijzingen.
Wel met het volume van de megafoon op 10
Ff die amstel wakkerskuddenquote:Op zondag 10 maart 2019 17:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja Till Brulkikker kan je wel bijstaan
Jawelquote:
Damn, wat irritant. Je zou eigenlijk een keer terug willen schreeuwen dan.quote:Op zondag 10 maart 2019 17:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Roepen de coachen van de verschillende teams dan door elkaar aanmoedigingen?quote:Op zondag 10 maart 2019 17:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, tijdens wedstrijden is het vooral aanmoedigen, denk ik.
Ik ben maar niet gaan kijkenquote:Op zondag 10 maart 2019 17:47 schreef pullup het volgende:
[..]
JawelDikke pret hoor
Iedereen bijna verzopen
Af en toe om 7.30 s'ochtends kijken ze me wat verstoord aanquote:
Sneeuwquote:
Succes het is beren koud maar ik ben vrijdag naar de kapper geweest ookquote:
Op de Bosbaan, dan zeker?quote:Op zondag 10 maart 2019 17:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Af en toe om 7.30 s'ochtends kijken ze me wat verstoord aan![]()
Maar ik voel me niet schuldig want die mensen wonen tegenwoordig toch zo ongeveer onder de landingsbaan van schiphol waar om de minuut een vliegtuig overkomt.
Tondeuse er weer overheenquote:Op zondag 10 maart 2019 17:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Succes het is beren koud maar ik ben vrijdag naar de kapper geweest ook
Nou tegenwoordig zitten ze daar langs het Kalfje ook al behoorlijk laag hoorquote:
quote:
quote:
O ja, klopt. Ik wist niet dat je zo zuidelijk op de Amstel ook nog trainde. Ten noorden van de Utrechtsebrug komen ze eigenlijk nooit laag over.quote:Op zondag 10 maart 2019 17:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou tegenwoordig zitten ze daar langs het Kalfje ook al behoorlijk laag hoor
7:30quote:Op zondag 10 maart 2019 17:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Af en toe om 7.30 s'ochtends kijken ze me wat verstoord aan![]()
Maar ik voel me niet schuldig want die mensen wonen tegenwoordig toch zo ongeveer onder de landingsbaan van schiphol waar om de minuut een vliegtuig overkomt.
In Amerika beginnen ze dan om 6.00 maar dat krijg ik er niet inquote:
Heeft/hebben je team(s) het goed gedaan?quote:Op zondag 10 maart 2019 17:55 schreef pullup het volgende:
Die wedstrijd van het weekeinde is normaal een beetje als het allround toernooi bij schaatsen.
4 afstanden en dan 250/750/2500/5000 m, dus precies de halve afstanden van schaatsen en het eindklassement werkt ook zo.
quote:Op zondag 10 maart 2019 17:59 schreef pullup het volgende:
[..]
In Amerika beginnen ze dan om 6.00 maar dat krijg ik er niet in
Dames en heren waren nationaal 2e, helaas achter onze stadsgenoten maar dat was ook wel te verwachten want dat is een net wat grotere verenigingquote:Op zondag 10 maart 2019 18:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heeft/hebben je team(s) het goed gedaan?
Ze moeten daarna studerenquote:
Netjes.quote:Op zondag 10 maart 2019 18:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Dames en heren waren nationaal 2e, helaas achter onze stadsgenoten maar dat was ook wel te verwachten want dat is een net wat grotere vereniging
quote:Op zondag 10 maart 2019 18:02 schreef TillyB het volgende:
@:Ghostbuster eindelijk gevonden, je moet ff een mannenskreeuw erbij denken die je op insta wel hoort
[ afbeelding ]
Dit is wel een beetje een uitnodiging voor en reeks smerige plaatjesquote:Op zondag 10 maart 2019 18:02 schreef TillyB het volgende:
@:Ghostbuster eindelijk gevonden, je moet ff een mannenskreeuw erbij denken die je op insta wel hoort
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 maart 2019 18:02 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zal het jullie niet aandoen, maar hier staan meer pareltjesquote:Op zondag 10 maart 2019 18:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit is wel een beetje een uitnodiging voor en reeks smerige plaatjes
Gadverdamme! ik moet nog etenquote:Op zondag 10 maart 2019 18:02 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Ik klik dat soort dingen altijd aanquote:
Die had weer een druk werkdagje zag ikquote:
Ik vraag me af waar hij naar zat te kijken met die fles Jim Beam op tafel.quote:Op zondag 10 maart 2019 18:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Die had weer een druk werkdagje zag ik
Ja, die post ook echt iedere scheet.quote:Op zondag 10 maart 2019 18:14 schreef pullup het volgende:
Ik was een paar weken geleden Romy begonnen te volgen maar dat is niet te doen met de frequentie waarop de meeste van mijn vrienden op Insta posten.
Binnen de kortste keren werd mijn halve timeline door Roomsy onder gespamt. Ik heb haar ontvolgd
twitter:jochemmyjer twitterde op zaterdag 09-03-2019 om 23:11:37Dat je dan (als niet-wie-is-de-mol-kijker) even in de tweede helft verklapt wie de Mol is. Zaal op zijn kop. Nooit zoveel boze gezichten bij een cabaretshow gezien! Sorry, wist niet dat dat zo belangrijk was. Hahahaha 😬😬 #merelwestrik #WIDM #widm19 reageer retweet
Eén of ander Amerikaans rapnummer was te horenquote:Op zondag 10 maart 2019 18:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar hij naar zat te kijken met die fles Jim Beam op tafel.
quote:Op zondag 10 maart 2019 18:17 schreef Deisyy het volgende:
twitter:jochemmyjer twitterde op zaterdag 09-03-2019 om 23:11:37Dat je dan (als niet-wie-is-de-mol-kijker) even in de tweede helft verklapt wie de Mol is. Zaal op zijn kop. Nooit zoveel boze gezichten bij een cabaretshow gezien! Sorry, wist niet dat dat zo belangrijk was. Hahahaha 😬😬 #merelwestrik #WIDM #widm19 reageer retweet
waddun sukkelquote:Op zondag 10 maart 2019 18:17 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op zondag 10 maart 2019 18:17 schreef Deisyy het volgende:
Ah, hoes & bitches at the poolside.quote:Op zondag 10 maart 2019 18:18 schreef TillyB het volgende:
[..]
Eén of ander Amerikaans rapnummer was te horen
Jij kent het nummer?quote:Op zondag 10 maart 2019 18:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ah, hoes & bitches at the poolside.
Dan was ie dood geweest jaquote:Op zondag 10 maart 2019 18:21 schreef Ghostbuster het volgende:
Hij heeft mazzel dat de muis niet in de zaal zat Jochem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |