oh ja ... nu zie ik het maar ik dacht dat er een foto wasquote:Op zondag 10 maart 2019 14:27 schreef Voxs het volgende:
Hoera ik ben klaar![]()
Geodemorgen! Woeit het zo hard? Stuur eens hier heen?
Hier momenteel even droog maar harde wind.quote:Op zondag 10 maart 2019 14:27 schreef Voxs het volgende:
Hoera ik ben klaar![]()
Geodemorgen! Woeit het zo hard? Stuur eens hier heen?
Verschilt altijd per filiaal, is bij andere zaken net zo, maar hier is ie dik in orde, vriendelijke dames ook.quote:Op zondag 10 maart 2019 14:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het verschilt echt per winkel bij de Aldi's hier. En ene zaak is vrij ruim en kan je rap doorheen, maar er zijn er ook zat waar je je reet niet kan keren en iedereen in de weg hang, met een gemiddelde leeftijd van 83 jaar.
Ja zondagmiddag is het wel druk met sport ...quote:Op zondag 10 maart 2019 14:32 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... je kijkt sport...... ah'''ik snap het......
TillyB, the voice of a generation!quote:Op zondag 10 maart 2019 14:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ok ik ga wel alleeniemand moet het doen, uitspreken wat we allemaal denken!!
quote:Op zondag 10 maart 2019 14:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
TillyB, the voice of a generation!
Nee, dat is wel teleurstellend. Gelukkig is hijzelf degene die er vanavond op uit moet op de fiets.quote:Op zondag 10 maart 2019 14:37 schreef TillyB het volgende:
Code ORANJE zelf hierHeeft @:Recce daar wel voor gewaarschuwd?
Niks moois, maar ze 'kennen' mij en ze hoeven iig nooit mijn tas te controleren.quote:
Dat zal 'm leren!quote:Op zondag 10 maart 2019 14:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, dat is wel teleurstellend. Gelukkig is hijzelf degene die er vanavond op uit moet op de fiets.
Zoals ieder jaarquote:Op zondag 10 maart 2019 14:44 schreef TillyB het volgende:
Ohja @:Ghostbuster @:Prisha volgens mijn Songfestival-obsessed insta freund is ''The Netherlands said to be a winner''.
Ik weet niet meer wat ze vorig jaar van Waylon vond, die heb ik zo tot de grond af zitten burnen dat er weinig tegenspraak meer bij kon.quote:
We hadden gewoon Willeke Alberti weer moeten sturen.quote:Op zondag 10 maart 2019 14:49 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat ze vorig jaar van Waylon vond, die heb ik zo tot de grond af zitten burnen dat er weinig tegenspraak meer bij kon.
Is dat je lievelings?quote:Op zondag 10 maart 2019 14:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We hadden gewoon Willeke Alberti weer moeten sturen.
quote:Op zondag 10 maart 2019 14:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar gewoon wel ieder jaar sturen.
Telkens weer?quote:Op zondag 10 maart 2019 14:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar gewoon wel ieder jaar sturen.
Ja, tot de mensen denken dat ze haar dan maar een keer moeten laten winnen om er vanaf te geraken.quote:
Wel een goede tactiek.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, tot de mensen denken dat ze haar dan maar een keer moeten laten winnen om er vanaf te geraken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |