Nee. Ten eerste hebben we daar geen smiley voor en ten tweede is het hier code groen. De BDS zal wel van het dak zijn gewaaid, het was daar windkracht 10. Bij Mo zal er vast schade zijn, in Limburg is een windstoot van 120 km/uur gemeten.quote:Op zondag 10 maart 2019 14:37 schreef TillyB het volgende:
Code ORANJE zelf hierHeeft @:Recce daar wel voor gewaarschuwd?
Zeker weten, het gaat tekeer als een gek.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee. Ten eerste hebben we daar geen smiley voor en ten tweede is het hier code groen. De BDS zal wel van het dak zijn gewaaid, het was daar windkracht 10. Bij Mo zal er vast schade zijn, in Limburg is een windstoot van 120 km/uur gemeten.
Dat had je wel even van te voren door kunnen communicerenquote:Op zondag 10 maart 2019 15:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee. Ten eerste hebben we daar geen smiley voor en ten tweede is het hier code groen. De BDS zal wel van het dak zijn gewaaid, het was daar windkracht 10. Bij Mo zal er vast schade zijn, in Limburg is een windstoot van 120 km/uur gemeten.
Alsnog doenquote:Op zondag 10 maart 2019 15:39 schreef Ghostbuster het volgende:
Zo het word even donker hier, ik had net zo goed kunnen blijven liggen
Hoe moet ik het communiceren zonder oranje smiley?quote:Op zondag 10 maart 2019 15:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dat had je wel even van te voren door kunnen communicerenWie is hier nou de snackbar weerman??
Niet slaaapen gewoon chillen. Zag net Matthijs van Nieuwkerk bij die Muis van Mocro Maffia op instaquote:Op zondag 10 maart 2019 15:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou na 12 uur slaap word dat lastig denk ik
Typonnnnnnquote:Op zondag 10 maart 2019 15:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoe moet ik het communiceren zonder oranje smiley?
quote:Op zondag 10 maart 2019 15:42 schreef TillyB het volgende:
[..]
Niet slaaapen gewoon chillen. Zag net Matthijs van Nieuwkerk bij die Muis van Mocro Maffia op insta“SO Vogelbuurt!”
Ik zal de volgende keer beter opletten.quote:
Ja, dan hadden we tenminste niet zo'n kut TT gehadquote:Op zondag 10 maart 2019 15:39 schreef Ghostbuster het volgende:
Zo het word even donker hier, ik had net zo goed kunnen blijven liggen
quote:Op zondag 10 maart 2019 15:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dan hadden we tenminste niet zo'n kut TT gehad
quote:Op zondag 10 maart 2019 15:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer beter opletten.Ik heb Prisha nu ook niet gewaarschuwd! Daar is het code
! Ik weet niet zeker of Prisha nou onder de wind doorloopt, of dat ze zo wegwaait.
quote:Op zondag 10 maart 2019 15:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Waar zijn de postaantallen van gister? Is Deisyy nu al afgehaakt?
Dan zou ik het in perspectief kunnen plaatsen.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:47 schreef Ghostbuster het volgende:
Tik dan ook niet van die vreemde dingen, hoe hoog staat Portugal bij de bookmakers
De bookmakers hebben het al jaren bijna feilloos goed, en Nederland staat nooit hoog bij de bookmakersquote:Op zondag 10 maart 2019 15:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan zou ik het in perspectief kunnen plaatsen.
Best handig met dit weer kan je er je plu tussen stallenquote:Op zondag 10 maart 2019 15:48 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh nee dat was Till met die Ipod jopen
Nah, uiteindelijk komt ze wel ergens in het prikkeldraad tot stilstand.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:47 schreef TillyB het volgende:
[..]Als we straks zonder conjo zitten is het jouw schuld
Ik wil niet weten waar je het handvat laat danquote:Op zondag 10 maart 2019 15:50 schreef TillyB het volgende:
[..]
Best handig met dit weer kan je er je plu tussen stallen
Awwwquote:Op zondag 10 maart 2019 15:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, uiteindelijk komt ze wel ergens in het prikkeldraad tot stilstand.
Ja, waarom hebben ze die tag nou weggehaald? Daar had ik nog geen antwoord op.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ben best een smeerlap eigenlijk ook
quote:Op zondag 10 maart 2019 15:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, uiteindelijk komt ze wel ergens in het prikkeldraad tot stilstand.
quote:Op zondag 10 maart 2019 15:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik wil niet weten waar je het handvat laat dan
Goorlel!quote:Op zondag 10 maart 2019 15:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ben best een smeerlap eigenlijk ook
Dat lijkt me een vraag voor @mario390.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik wil niet weten waar je het handvat laat dan
Oh dan moet Chuff in het midden maarquote:Op zondag 10 maart 2019 15:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Topposters waren gister Chufi, Petzi en Mo. Dat wordt gezellig op de bank van sacha.
Ik ga wel in de tuin zitten met een jonko.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:53 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh dan moet Chuff in het midden maar
Met de wind van nu is-ie wel in een paar seconden weg.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ga wel in de tuin zitten met een jonko.
@Ghostbuster Wat is nou het verhaal achter die tag?quote:Op zondag 10 maart 2019 15:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, waarom hebben ze die tag nou weggehaald? Daar had ik nog geen antwoord op.
Was ook niet van plan vandaag nog op reis te gaan.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Met de wind van nu is-ie wel in een paar seconden weg.
Till had last van schimmelvoeten en toen gaf ik haar adviesquote:Op zondag 10 maart 2019 15:57 schreef Recce het volgende:
[..]
@:Ghostbuster Wat is nou het verhaal achter die tag?
Krijg je van altijd maar die scooterlaarzen aan.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Till had last van schimmelvoeten en toen gaf ik haar advies
Je leugtquote:Op zondag 10 maart 2019 15:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Till had last van schimmelvoeten en toen gaf ik haar advies
Hoe zit het eigenlijk met Laura? Gaat die vreemd met een andere vrouw?quote:Op zondag 10 maart 2019 16:01 schreef TillyB het volgende:
[..]hij leugt hoor! Maar ik weet het echte verhaal eigenlijk niet meer
Dat is d’r BFFquote:Op zondag 10 maart 2019 16:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met Laura? Gaat die vreemd met een andere vrouw?
Stooklelquote:Op zondag 10 maart 2019 16:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik stook enkel waar ik stoken kan.
Ik zit al 250k over budgetquote:Op zondag 10 maart 2019 16:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Doe gewoon het tegenovergestelde van mij en het komt goed.
Charlotte kan de boel maar beter in de gaten houden.quote:Op zondag 10 maart 2019 16:07 schreef TillyB het volgende:
[..]Nah volgens mij is die van Laura al heel lang in the picture
Sorry voor het late antwoord..moest dingen fixen.. had nogal een fuck up er mee.quote:
Vertrouw je Laura niet?quote:Op zondag 10 maart 2019 16:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Charlotte kan de boel maar beter in de gaten houden.
Paniekquote:Op zondag 10 maart 2019 16:15 schreef Voxs het volgende:
[..]
Sorry voor het late antwoord..moest dingen fixen.. had nogal een fuck up er mee.
Normaal is zo'n schilderij opgebouwd uit verschillende lagen.
Onderschildering
1e laag
2e laag
3e --> glaceren of dry brush
Tussen die lagen moet het werk goed drogen, anders haal je er met de volgende laag de onderlaag misschien weg.
Ik had dus een stukje onderlaag weg gepoetst tijdens het dry brushen ( kleine hoeveelheid verf op je penseel, aanbrengen, wegvegen)
Ik zag het pas tijdens het foto nemen.
Normaal olie je ook eerst tussen de lagen omdat verschillende pigmenten een verschillende droogtijd hebben. Sommige pigmenten drogen erg mat op.
Dat oliën doe je om de juiste toonwaarden weer op te halen. Zo kan je goed zien of je niet te licht of de donker gaat. Kon nu niet ivm met korte tijd.
Ik laat het nu drogen, ga morgen kijken of ik retoucheervernis er over kan doen om die tonen op te halen. Daarna pas foto en uploaden.
Baal wel, want vrees dat de tonaliteit in wang niet meer klopt/rommelig is. Oh well.. Verder ziet het er wel oke uit.
quote:Op zondag 10 maart 2019 16:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, beetje touren met haar chickie in d'r dikke Mercedes. De gordel was al af
quote:Op zondag 10 maart 2019 16:15 schreef Voxs het volgende:
[..]
Sorry voor het late antwoord..moest dingen fixen.. had nogal een fuck up er mee.
Normaal is zo'n schilderij opgebouwd uit verschillende lagen.
Onderschildering
1e laag
2e laag
3e --> glaceren of dry brush
Tussen die lagen moet het werk goed drogen, anders haal je er met de volgende laag de onderlaag misschien weg.
Ik had dus een stukje onderlaag weg gepoetst tijdens het dry brushen ( kleine hoeveelheid verf op je penseel, aanbrengen, wegvegen)
Ik zag het pas tijdens het foto nemen.
Normaal olie je ook eerst tussen de lagen omdat verschillende pigmenten een verschillende droogtijd hebben. Sommige pigmenten drogen erg mat op.
Dat oliën doe je om de juiste toonwaarden weer op te halen. Zo kan je goed zien of je niet te licht of de donker gaat. Kon nu niet ivm met korte tijd.
Ik laat het nu drogen, ga morgen kijken of ik retoucheervernis er over kan doen om die tonen op te halen. Daarna pas foto en uploaden.
Baal wel, want vrees dat de tonaliteit in wang niet meer klopt/rommelig is. Oh well.. Verder ziet het er wel oke uit.
Stomme te korte tijdquote:
Oepsquote:
quote:Op zondag 10 maart 2019 16:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij had ze ook eerst een witte blouse aan en later een groen truitje.
Maar kutzooiquote:
Zou het?quote:Op zondag 10 maart 2019 16:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]![]()
Kwam het ook door die witte puntjes?
quote:Op zondag 10 maart 2019 16:26 schreef TillyB het volgende:
[..]
Maar kutzooien hij is verder zo mooi! Als het nou bij één van die andere beunhaas-inzendingen gebeurd was..
Nah, het is gewoon nog even afwachten tot de vrije trainingen vrijdag. Je mag de eerste keer nog kostenloos wisselen.quote:
Veel inzenders overdrijven die Rembrandt-uitlichting met dat driehoekje op de rechterwang wel heel erg.quote:Op zondag 10 maart 2019 16:26 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zou het?
Oh ik hoop zo dat het uiteindelijk er niet te vastgeschilderd uitzietNaja, klaar iig
Oh dat scheelt weer danquote:Op zondag 10 maart 2019 16:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, het is gewoon nog even afwachten tot de vrije trainingen vrijdag. Je mag de eerste keer nog kostenloos wisselen.
Maar het kan een goede gok zijn om beide Haas-coureurs te nemen.
FFS daar ga je toch niet vrijwillig naar kijken?quote:Op zondag 10 maart 2019 16:25 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb gisteren Pimple popper dokter zitten kijken mijn god zeg wat een bulten
Ik heb ook maar wat gedaan tot die tijd. Recce doet dat niet, die neemt het daarvoor te serieusquote:
Ja! Het is nooit zo licht als de andere kant van het gezicht. Tenzij het licht direct van boven komt.quote:Op zondag 10 maart 2019 16:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Veel inzenders overdrijven die Rembrandt-uitlichting met dat driehoekje op de rechterwang wel heel erg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |