De bookmakers hebben het al jaren bijna feilloos goed, en Nederland staat nooit hoog bij de bookmakersquote:Op zondag 10 maart 2019 15:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan zou ik het in perspectief kunnen plaatsen.
Best handig met dit weer kan je er je plu tussen stallenquote:Op zondag 10 maart 2019 15:48 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh nee dat was Till met die Ipod jopen
Nah, uiteindelijk komt ze wel ergens in het prikkeldraad tot stilstand.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:47 schreef TillyB het volgende:
[..]Als we straks zonder conjo zitten is het jouw schuld
Ik wil niet weten waar je het handvat laat danquote:Op zondag 10 maart 2019 15:50 schreef TillyB het volgende:
[..]
Best handig met dit weer kan je er je plu tussen stallen
Awwwquote:Op zondag 10 maart 2019 15:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, uiteindelijk komt ze wel ergens in het prikkeldraad tot stilstand.
Ja, waarom hebben ze die tag nou weggehaald? Daar had ik nog geen antwoord op.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ben best een smeerlap eigenlijk ook
quote:Op zondag 10 maart 2019 15:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, uiteindelijk komt ze wel ergens in het prikkeldraad tot stilstand.
quote:Op zondag 10 maart 2019 15:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik wil niet weten waar je het handvat laat dan
Goorlel!quote:Op zondag 10 maart 2019 15:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ben best een smeerlap eigenlijk ook
Dat lijkt me een vraag voor @mario390.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik wil niet weten waar je het handvat laat dan
Oh dan moet Chuff in het midden maarquote:Op zondag 10 maart 2019 15:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Topposters waren gister Chufi, Petzi en Mo. Dat wordt gezellig op de bank van sacha.
Ik ga wel in de tuin zitten met een jonko.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:53 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh dan moet Chuff in het midden maar
Met de wind van nu is-ie wel in een paar seconden weg.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ga wel in de tuin zitten met een jonko.
@Ghostbuster Wat is nou het verhaal achter die tag?quote:Op zondag 10 maart 2019 15:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, waarom hebben ze die tag nou weggehaald? Daar had ik nog geen antwoord op.
Was ook niet van plan vandaag nog op reis te gaan.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Met de wind van nu is-ie wel in een paar seconden weg.
Till had last van schimmelvoeten en toen gaf ik haar adviesquote:Op zondag 10 maart 2019 15:57 schreef Recce het volgende:
[..]
@:Ghostbuster Wat is nou het verhaal achter die tag?
Krijg je van altijd maar die scooterlaarzen aan.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Till had last van schimmelvoeten en toen gaf ik haar advies
Je leugtquote:Op zondag 10 maart 2019 15:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Till had last van schimmelvoeten en toen gaf ik haar advies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |